Gå til innhold

Måtte snakke til mor på butikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 4/29/2019 at 10:18 PM, Kontormus said:

Åh, jeg er glad jeg ikke kjenner slike som deg. Kjenner ørene blir varme av skam bare ved tanken. 

Hun gjorde samtlige i butikken en tjeneste.

Anonymkode: 117d5...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.5.2019 den 11.51, AnonymBruker skrev:

En ting er i hvertfall sikkert; de som mener det TS mener, har ikke barn, eller har så gamle barn at de har glemt det! 

En liten periode av et barns liv handler om å ikke få vilja så i butikken og dermed slå seg vrang. En mor/far/barnepasser har da to alternativer: 

1) gi etter. Barnet slutter å gråte med en gang og får viljen sin. Problemet er da at barnet vil gjøre det hver eneste gang i mange år fremover. Barnet vil bruke enda lenger tid på å rase fra seg siden barnet vet at det tidligere har funket. 

2) la barnet rase fra seg i butikken. Barnet skjønner da etter hvert at det ikke hjelper å rase for å få viljen sin og det vil stoppe fortere og barnet vil slutte tidligere med det. 

Mitt barn på 4 vet at det ikke nytter og gjør det derfor ikke. Men jeg har møtt mange som deg TS som tror dere har løsningen. 

Anonymkode: a209b...a05

Joda, vi som har voksne barn husker også. Hvis noen av mine slo seg vrang, lot jeg varer være varer, tok tak i armen til barnet og gikk rett utav butikken og inn i bilen uten å si ett ord. Hvis noen hadde snakket til barnet mitt på butikken, hadde jeg bare blitt kjempeglad. Jeg lar ikke barnet mitt ødelegge for de andre kundene.

Anonymkode: aad9c...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...