Jump to content
Sibirstjerne

Sibirstjerne prøver igjen🤗

Recommended Posts

LivetErNå
1 time siden, Sibirstjerne skrev:

Tusen takk! 😁❤️

Ja er morsomt å følge med på strekene😊 godt å se at de blir tydeligere😊 

Jeg har savnet en liten oversikt for meg selv i forhold til EL tester og G-tester. Det er greit å ha noe å se tilbake på hvis vi må gjennom flere PP😊

Hvor langt er forresten du kommet når det gjelder PP? Jeg vil veldig gjerne følge deg videre, har du kanskje en dagbok?🤗🌸

Så du fant veien inn i dagboken min🙌🏻

Er i pp 5 nå😄 Håper på å følge i dine spor nå, med fine, positive tester🌸🤞🏻

Fortsetter under...

rainbow_dash

Åh, dette ser jo veldig lovende ut 😍

Netteflette

Kjempe fine tester! Sikkert en deilig følelse å få det bekreftet på den digitale også 😁👏 Har du fått noen symptomer enda?

Sibirstjerne
På 16.7.2019 den 10.57, LivetErNå skrev:

Så du fant veien inn i dagboken min🙌🏻

Er i pp 5 nå😄 Håper på å følge i dine spor nå, med fine, positive tester🌸🤞🏻

Ja endelig fant jeg dagboken din!😁 det blir spennende å følge deg videre!! Jeg krysser alt som kan krysses for at PP5 gir dere gode resultater🌸😁 

På 16.7.2019 den 14.40, rainbow_dash skrev:

Åh, dette ser jo veldig lovende ut 😍

Ja så langt et jeg fornøyd med testene😍 så dette blir spennende!😁 håper at det blir noe ut av denne, men en vet jo aldri🤗

21 timer siden, Netteflette skrev:

Kjempe fine tester! Sikkert en deilig følelse å få det bekreftet på den digitale også 😁👏 Har du fått noen symptomer enda?

Ja er veldig fornøyd og det var godt å få det bekreftet med CB digital😁 

i dag er jeg 4+3, så langt har jeg bare vært oppblåst, smerter i korsryggen og noen små forsiktige murringer i magen. Ingen ømme bryster eller kvalme. 

Jeg husker ikke når kvalmen slo til forrige gang, men jeg mener at jeg hadde ømme bryster allerede fra IKM. Jeg syns jeg har relativt lite symptomer og det skremmer meg litt. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. 

Jeg hadde tenkt til å bestille UL i uke 8, men nå får jeg lyst til å bestille det i uke 7...😕

Edited by Sibirstjerne

Tussi2018

Jeg tror det å ikke ha noen tidlige symptomer er like normalt som å ha 😊 Men jeg forstår uroen veldig godt! Jeg kommer nok til å gå for UL i uke 7 når det er min tur. Det er bedre å kjenne seg litt tryggere enn å gå å vente og uroe seg. Spesielt i starten og når man har hatt dårlig erfaring før ❤

Edited by Tussi2018