Gå til innhold

Kjenner du noen som blir skikkelig gærne i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.5.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg stemmer godt. Det var en periode av livet mitt jeg alltid nesten uten unntak drakk meg totalt dritings. Endte opp med å ha one night stand med folk jeg aldri ville hatt sex med i edru tilstand, fyllekjøre, ta valg som var ganske skumle osv. Jeg hadde det ikke bra med meg selv da.

Drikker sjelden nå og kjøper bare inn noen få øl. For da vet jeg det går bra. Om vi skal ut på byen tar jeg bare med kontanter, så får jeg ikke kjøpt mer enn en øl ute. Jeg har alltid hatt problemer med å stoppe å drikke men det blir verre når jeg ikke har det bra og oppførselen i fylla blir veldig selvdestruktiv. 

Anonymkode: 9128a...2d3

Samme her! Jeg drakk meg sørpe for å slippe unna meg selv. Etter de første enhetene var livet så mye bedre, og da «måtte» jeg fortsette å drikke mer slik at jeg ikke ble edru og den personen jeg var uten alkohol. Hatet meg selv og hadde det ikke veldig bra. Når jeg drakk hadde jeg det bedre, men samtidig ekstremt destruktiv. Dreit i om jeg våknet dagen etter eller ikke. Våknet jeg (som jeg alltid gjorde, lever fortsatt), var fylleangsten og selvhatet så sterkt at tanken på at jeg kunne ta livet mitt var det eneste som holdt meg oppe.

Forstår godt hvorfor folk blir alkoholikere.

Anonymkode: 1af4e...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.5.2019 den 2.18, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde du i påsken?

Anonymkode: fbd01...9b3

Vel jeg drakk masse øl og vin. Typ 12 enheter ganske kjapt. Var i veldig godt humør og sånn. men på slutten av kvelden hadde jeg snakket med noen menn på en kebabsjappe og spurt om de ville stikke meg ned med kniv eller slå meg siden jeg bare var søppel.. de så på meg som jeg var GAL og det forstår jeg veldig godt! I tillegg stod jeg der og gråt og sa jeg bare var søppel og burde dø. Huff og huff. Husker akkurat det der av en eller annen grunn. 

Har fått høre av norske menn nesten hele livet at jeg er stygg og burde ta selvmord, så jeg sliter nok med å komme over det selv om det er lenge siden noen har sagt det til meg nå. Men tenk om jeg møtte en gærning som faktisk stakk meg ned??? Han ville jo ikke fått straff fordi jeg ba han om å gjøre det isåfall 😮 

Var forøvrig ute på byen på tirsdag men drakk veldig mye vann og bare litt alkohol, det gikk fint. Man burde virkelig ikke drikke særlig mye alkohol om man sliter psykisk, det er helt klart. 

TS

Anonymkode: 8a3bf...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2019 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Oi :overrasket: bra det er en eks. Slitsomt å være sammen noen som er sånn

Anonymkode: f08ef...5c8

Ja. Kan ikke akkurat si at jeg likte det 🤒

Anonymkode: 2ab38...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg drakk masse øl og vin. Typ 12 enheter ganske kjapt. Var i veldig godt humør og sånn. men på slutten av kvelden hadde jeg snakket med noen menn på en kebabsjappe og spurt om de ville stikke meg ned med kniv eller slå meg siden jeg bare var søppel.. de så på meg som jeg var GAL og det forstår jeg veldig godt! I tillegg stod jeg der og gråt og sa jeg bare var søppel og burde dø. Huff og huff. Husker akkurat det der av en eller annen grunn. 

Har fått høre av norske menn nesten hele livet at jeg er stygg og burde ta selvmord, så jeg sliter nok med å komme over det selv om det er lenge siden noen har sagt det til meg nå. Men tenk om jeg møtte en gærning som faktisk stakk meg ned??? Han ville jo ikke fått straff fordi jeg ba han om å gjøre det isåfall 😮 

Var forøvrig ute på byen på tirsdag men drakk veldig mye vann og bare litt alkohol, det gikk fint. Man burde virkelig ikke drikke særlig mye alkohol om man sliter psykisk, det er helt klart. 

TS

Anonymkode: 8a3bf...d88

Jo klart han hadde fått straff om han stakk deg 😶 knivstikking er aldri greit og den tilstand skjønner folk at du ikkje kan samtykke til voldelig handlinger. 

Anonymkode: c1611...91b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 6.55, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker meg heldigvis sjelden så full at jeg havner der. Kan ta et par øl uten at det gjør noe. 

Anonymkode: d4389...185

Fint, for er så mange som ikke tåler alkohol og burde kutte det ut. Folk som blir sinna, aggressive, ødelegger fester, griner, stjeler, sloss, havner i arresten osv.

Husker en bekjent som endte opp i arresten når hun ble full. Ble alltid så sinna og skulle sloss. En gang kom politiet og hun slo etter han politimannen 🤦‍♀️ Smart. Hun havnet i arresten igjen 

Anonymkode: f08ef...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

💎Det værste er å brette ut hele livet og alle problemene dine på fylla .....😖

💎Da er det bedre å bare dumme seg ut med å synge falsk karaoke....🎶

💎Det aller beste er å ikke drikke så ofte, det ødelegfer kroppen... Drikk sjeldent og drikk deg aldri full... 👽

💎Husk at rusen ikke kommer med første slurk av alkoholen..  Det kan ta 30 til 60 min.... Så tenk på det 🍻

Anonymkode: 724df...f34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke like ille som enkelte fra historier her inne, men jeg har hatt perioder der jeg rett og slett kan begynne å gråte hysterisk uten en spesiell grunn, stikke av, si stygge ting jeg ikke husker(egentlig veldig sjeldent jeg er stygg mot andre), og generelt være veldig sta. Jeg tok meg sammen når en venninne sa at hun snart ikke orker å drikke mer med meg, siden jeg blir så ustabil. Jeg blir fortsatt full, men om jeg kjenner jeg blir lei meg så snakker jeg heller om det fremfor å gråte uten å si noe og for eksempel løpe vekk. Prøver også å drikke vann slik at jeg ikke blir for full. Gråter fortsatt litt i fylla, men på et mye mindre nivå og da unnskylder jeg meg og forteller faktisk hva jeg gråter for(i stedet for å løpe som Usain Bolt). 

Anonymkode: dfaa7...f7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør de, evt hva har de gjort? Jeg fant ut at jeg måtte slutte å drikke etter en stygg episode i påsken. Og generelt de siste månedene. Jeg har vært helt sanseløs dritings, ikke visst hvor jeg har vært. Og jeg har gått bort til tilfeldige menn og spurt om de vil stikke meg ned, siden jeg bare er søppel og ikke burde leve.. altså, hvor sykt er ikke det? Jeg kunne jo kommet utfor en virkelig gal person. Dette skremte meg såpass at jeg holder meg nå til Farris framover. 

Noen som kjenner andre folk som blir utagerende i fylla? Trenger å føle meg litt bedre...

Anonymkode: 8a3bf...d88

Ja. Fetteren min. Han raserer ting, kaller opp folk (det gjør han i edruelig tilstand og), kan finne på å overfalle folk og alt. 

Anonymkode: c3381...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...