Gå til innhold

Kjenner du noen som blir skikkelig gærne i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en venninne som IKKE tålte sprit og ble helt crazy. Gikk greit om hun kun holdt seg til øl og sånn, men ble ofte sprit utover kvelden. Fikk hun ikke på festen, så stjal hun fra andre. Tragisk

Ble hun full, så ble hun skikkelig kranglete. Lagde problemer ut av ingenting og kunne stå å krangle med et tre. Ble dramaqueen og ufyselig. Plutselig så snappet hun og kunne kjefte på deg uten grunn. :blink: Kaste glass i veggen, skrike, kjefte, slå, dytte, frekk, gaule osv. Dagen derpå melding "ops, ble litt for full i går. Husker ingenting " Ja, sikkert, du husker INGENTING?? Vi hadde bedt ho om å slutte med å drikke sprit, men hun ville ikke høre.

Da hun helt uprovosert bitchslappet meg på fest (nach) så fikk jeg nok! Tok en alvorsprat med ho dagen etterpå. Sa hvis hun ikke sluttet å drikke seg så full, så gidder ikke jeg å feste mer med deg. Dette er noen år siden, og hun har ikke endret seg. Vet flere har trekt seg unna og ikke vil drikke med ho mer. Forståelig nok

Anonymkode: f08ef...5c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekskjæresten min stjal mye. Kjørte bil, kjørte på en fyr som yppa, sloss, rusa seg i koma, sloss med politiet, brutt seg inn i bil og sovet der, knust møbler, kasta glass i trynet på noen

Anonymkode: 2ab38...5c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekskjæresten min stjal mye. Kjørte bil, kjørte på en fyr som yppa, sloss, rusa seg i koma, sloss med politiet, brutt seg inn i bil og sovet der, knust møbler, kasta glass i trynet på noen

Anonymkode: 2ab38...5c3

Oi :overrasket: bra det er en eks. Slitsomt å være sammen noen som er sånn

Anonymkode: f08ef...5c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, SupaWoman said:

Folk som driver med slikt etter en øl bedriver rent skuespill.  Hjelp, så flaut!

På en måte håper jeg du har rett i at det var skuespill, på en annen måte ikke:P Men jeg er jaggu ikke så sikker på at det var det. Men sprø ble hun nå.

Anonymkode: 05d7c...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Jeg var gærn i fylla før. Men på det tidspunktet hadde jeg det ikke bra i livet heller, og det kom vel ganske godt frem i fylla. 

Anonymkode: 0ce78...c91

Dette tror jeg stemmer godt. Det var en periode av livet mitt jeg alltid nesten uten unntak drakk meg totalt dritings. Endte opp med å ha one night stand med folk jeg aldri ville hatt sex med i edru tilstand, fyllekjøre, ta valg som var ganske skumle osv. Jeg hadde det ikke bra med meg selv da.

Drikker sjelden nå og kjøper bare inn noen få øl. For da vet jeg det går bra. Om vi skal ut på byen tar jeg bare med kontanter, så får jeg ikke kjøpt mer enn en øl ute. Jeg har alltid hatt problemer med å stoppe å drikke men det blir verre når jeg ikke har det bra og oppførselen i fylla blir veldig selvdestruktiv. 

Anonymkode: 9128a...2d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SupaWoman skrev:

Folk som driver med slikt etter en øl bedriver rent skuespill.  Hjelp, så flaut!

Det kan være patologisk rus, da blir du slik etter veldig lite alkohol. Kan til og med gi utslag i en rettsak om en person har gjort noe ulovlig i denne tilstanden.

https://sml.snl.no/patologisk_rus

Anonymkode: e8887...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart voksne mennesker ikke forstår at rus er farlig, uansett hva det er. Så enkelt er det jo.

Utrolig glad jeg kuttet ut alko tidlig, da jeg så på en som en del av å utforske livet. GIkk ikke mange årene før jeg trappet ned, etterhvert kuttet helt ut. Er utrolig meningsløst å drikke, bruke penger på noe som har føler seg helt jævlig av.

Om du synes alkohol er gøy, så er det fordi du har store mangler i livet ditt. I dag er flertallet av befolkningen alkoholikere, de ser frem til å drikke. Pga rusen det gir, tragisk.

Anonymkode: 2f535...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er overhodet ikke en legaliseringsbølge over hele verden - det er å ta veldig hardt i. Et moderat alkoholforbruk er å foretrekke framfor daglig cannabisrøyking. 

Av alle jeg kjenner som har røykt mye hasj som ung og gjerne fortsatt i årene etter, har samtlige psykiske problemer. 

Så derfor; ja til forsiktig alkoholbruk, nei til cannabis (hvis denne tråden skulle handle om ruspolitikk) 

Anonymkode: e1210...1fb

Jeg synes det virker som et skifte. Sist jeg sjekket var det over 20 land som har legalisert det til medisinsk bruk eller man kan ha små doser til rekreasjonell bruk, deriblant Australia, Canada og Sveits. 62% av amerikanere støtter en legalisering, et doblet antall fra år 2000. Over 17 amerikanske stater har legalisert medisinsk marijuna. 8 andre stater har legalisert rekreasjonell røyking. Mitt inntrykk er at steder der det er legalisert går alkoholkonsumet ned og folk velger røyk fremfor alkohol. Og det er en grunn til det. Da jeg var på ferie i et land der det er legalisert var det ikke et eneste utested der det var fyll og rør, ingen slåsskamper eller krangler. Folk blir fredelige av å røyke. 

Norge dekker også i ekstreme tilfeller medisinsk marijuana. Bare at marijuanaen importeres fra Sverige tror jeg det var. Jeg er ikke tilhenger av hasj i det hele tatt. Men marijuana (weed) har en mye mildere effekt og er ikke halvparten så sterk på psyken. Jeg vet om mange godt ressurssterke og utdannede som røyker et par ganger i året. Man må skille mellom hasj og marijuana. Det blir som å diskutere effekten av vodka og øl- de fleste tåler vodka dårlig mens øl går fint. 

 

Anonymkode: 9128a...2d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gæren i form av matpsykose tror jeg. Har ofte våknet med tørr spaghetti i hele senga, har en tendens til å dra ut absolutt alt i kjøleskapet ut på spisebordet (selv etter en kebab på byen). IQen er heldigvis passe redusert at jeg ikke har klart å få på kokeplater osv, selv om kjeler med vann i står klart.. pølse- og hamburgerspor (altså vi snakker smulene til hans og Grete bare frosne hamburgere) som ligger strødd på gulvet fra fryser til kjøkken. En gang varmet jeg en halv kylling, la den på en tallerken og la tallerken på godstolen (skulle bare hente noe). Våknet litt utpå morgenkvisten i gostolen med en halv kylling i rumpa.. hadde visst ikke funnet maten fordi jeg satt på den 🙄 

Nå er jo ikke dette det verste å komme ut for, men tror jeg skal anskaffe komfyrvakt. Lever nå litt mer nøkternt med alkohol til litt mer skjeldnere anledninger :) 

Anonymkode: 92257...f32

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja venninna mi. Blir skikkelig sinna og kaller folk hore/bitch som egntl er gode venner av henne. Løpet rundt og er helt klinkokos 

Anonymkode: a667c...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør de, evt hva har de gjort? Jeg fant ut at jeg måtte slutte å drikke etter en stygg episode i påsken. Og generelt de siste månedene. Jeg har vært helt sanseløs dritings, ikke visst hvor jeg har vært. Og jeg har gått bort til tilfeldige menn og spurt om de vil stikke meg ned, siden jeg bare er søppel og ikke burde leve.. altså, hvor sykt er ikke det? Jeg kunne jo kommet utfor en virkelig gal person. Dette skremte meg såpass at jeg holder meg nå til Farris framover. 

Noen som kjenner andre folk som blir utagerende i fylla? Trenger å føle meg litt bedre...

Anonymkode: 8a3bf...d88

Sprit eller? Det er noen mennesker som ikke tåler det så godt.  Prøv heller mildere ting som vin, rusbrus eller øl om du får lyst til å drikke igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden var jeg på fest hos et vennepar, og det var flere par der også. Dette var på en hytte. Noen hadde med sine barn(18+). En av fedrene begynte å kysse med en av de andre mødrene mens hans datter så dette. Utrolig pinlig for datteren, og det ble ikke flere sammenkomster med den faren igjen for å si det mildt. 

Anonymkode: fbd01...9b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør de, evt hva har de gjort? Jeg fant ut at jeg måtte slutte å drikke etter en stygg episode i påsken. Og generelt de siste månedene. Jeg har vært helt sanseløs dritings, ikke visst hvor jeg har vært. Og jeg har gått bort til tilfeldige menn og spurt om de vil stikke meg ned, siden jeg bare er søppel og ikke burde leve.. altså, hvor sykt er ikke det? Jeg kunne jo kommet utfor en virkelig gal person. Dette skremte meg såpass at jeg holder meg nå til Farris framover. 

Noen som kjenner andre folk som blir utagerende i fylla? Trenger å føle meg litt bedre...

Anonymkode: 8a3bf...d88

Hva gjorde du i påsken?

Anonymkode: fbd01...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.5.2019 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Rart voksne mennesker ikke forstår at rus er farlig, uansett hva det er. Så enkelt er det jo.

Utrolig glad jeg kuttet ut alko tidlig, da jeg så på en som en del av å utforske livet. GIkk ikke mange årene før jeg trappet ned, etterhvert kuttet helt ut. Er utrolig meningsløst å drikke, bruke penger på noe som har føler seg helt jævlig av.

Om du synes alkohol er gøy, så er det fordi du har store mangler i livet ditt. I dag er flertallet av befolkningen alkoholikere, de ser frem til å drikke. Pga rusen det gir, tragisk.

Anonymkode: 2f535...f12

Ja du har helt rett. Jeg er en av de som alltid drikker for mye. Gjør ikke så mye ut av meg da,  men blir dårlig i tre dager etterpå. Men jeg har det ikke bra med meg selv og har vært deprimert i årevis. Jobbe hardt med saken, men en del traumer har satt dype spor. Når jeg drikker så føler jeg meg bra og får en "euforisk" følelse i noen timer. Glemner alt det vonde og den dårlige selvfølelsen for en liten stund. Kunne ønske jeg en dag fant en erstatning for denne elendige uvanen😅

Anonymkode: 20211...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2019 den 1.49, AnonymBruker skrev:

Jeg blir gæren i form av matpsykose tror jeg. Har ofte våknet med tørr spaghetti i hele senga, har en tendens til å dra ut absolutt alt i kjøleskapet ut på spisebordet (selv etter en kebab på byen). IQen er heldigvis passe redusert at jeg ikke har klart å få på kokeplater osv, selv om kjeler med vann i står klart.. pølse- og hamburgerspor (altså vi snakker smulene til hans og Grete bare frosne hamburgere) som ligger strødd på gulvet fra fryser til kjøkken. En gang varmet jeg en halv kylling, la den på en tallerken og la tallerken på godstolen (skulle bare hente noe). Våknet litt utpå morgenkvisten i gostolen med en halv kylling i rumpa.. hadde visst ikke funnet maten fordi jeg satt på den 🙄 

Nå er jo ikke dette det verste å komme ut for, men tror jeg skal anskaffe komfyrvakt. Lever nå litt mer nøkternt med alkohol til litt mer skjeldnere anledninger :) 

Anonymkode: 92257...f32

Dæver 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 20211...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 16-19 år var jeg gæren i fylla.

- Hadde sex med «alle» jeg kom over, også folk som var skikkelig risky og skumle. Mange spesielle og gale historier fra alt dette.

- kjørte bil til butikken etter alkohol og så dop, vant alle shottekonkuranser og haiket med fremmende.

-Vinket etter politiet for å få dem til å følge etter meg som om noe alvorlig hadde skjedd, for så å gjemme meg i en busk og de kjørte rundt å lette etter meg. 

- Spydde i andres vesker.

- Datt ned en fjellskrent og brakk beinet.

- Hoppet ut vinduer fordi det gav mer mening enn å gå ut døra.

- Hallusinerte av alkoho, trodde jeg var sendt fra himmelen for å redde juletiden fordi jeg var en engel.

 

For en grusom person.

 

Anonymkode: 1af4e...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎28‎.‎04‎.‎2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør de, evt hva har de gjort? Jeg fant ut at jeg måtte slutte å drikke etter en stygg episode i påsken. Og generelt de siste månedene. Jeg har vært helt sanseløs dritings, ikke visst hvor jeg har vært. Og jeg har gått bort til tilfeldige menn og spurt om de vil stikke meg ned, siden jeg bare er søppel og ikke burde leve.. altså, hvor sykt er ikke det? Jeg kunne jo kommet utfor en virkelig gal person. Dette skremte meg såpass at jeg holder meg nå til Farris framover. 

Noen som kjenner andre folk som blir utagerende i fylla? Trenger å føle meg litt bedre...

Anonymkode: 8a3bf...d88

Meg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2019 den 9.10, AnonymBruker skrev:

Da bør du kanskje slutte å drikke?

Anonymkode: f08ef...5c8

Jeg drikker meg heldigvis sjelden så full at jeg havner der. Kan ta et par øl uten at det gjør noe. 

Anonymkode: d4389...185

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikk sprit. Spritfylla er den verste. Hold deg til øl, rusbrus eller vin.

Anonymkode: e72db...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

- Spydde i andres vesker.

 

Anonymkode: 1af4e...fbf

Kom til å tenke på da jeg og en venninne tok buss hjem fra byen. Jeg ble for full og ble dårlig på bussen. Tok da venninnens veske å spydde oppi! Hun sa " kunne du ikke spydd i din egen?!" Jeg kom innom dagen etter å vasket vesken hennes.

Anonymkode: f08ef...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...