Gå til innhold

Hvordan oppdaget du utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen jeg kjenner oppdaget utroskap ved at hun lånte mannens mobil for å ordne noe, og etterpå så oppdaget hun at hun - uten å vite det - hadde klart å sende en film fra hans mobil til sin egen. Dette var en veldig tydelig film av han og to andre damer.. Hun aner ikke hvordan dette kan ha skjedd og lurer på om hun kan ha fått hjelp fra andre siden eller noe, slik at hun skulle få faktisk se det. Hun hadde nemlig mistanke om det i mange år, men hver gang hun bragte det på bane fikk hun høre at hun var sjalu og kontrollerende, og hun stakkars, prøvde å "jobbe med seg selv" for å bli et bedre menneske... Så nå kunne hun vise han filmen og si "Se her, dette er deg og du har sex med noen som ikke er meg" og han kunne ikke vri seg ut av det. Men hun er fortsatt sammen med han, på tross av at han var utro noen år før dette også (og hele tiden i mellomtiden antagelig,mens hun var alvorlig syk også). Jaja, ikke mitt liv, ikke mitt forhold...

Litt tragisk tema kanskje...men hvordan oppdaget du det? :) 

Anonymkode: 57b65...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at noen andre sendte hun filmen fra hans telefon for at hun skulle vite.... 
Jeg fant det ut en gang når jeg ringte på kameraten han sin telefon, for han hadde skrudd av sin egen når de var på fest, og kameraten svarte og la aldri på... Sånn at jeg hørte alt som ble pratet om og gjort på festen. Mitt livs værste timer å overhøre for å si det sånn. 

Anonymkode: 9a4ca...92e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at kameraten ikke la på bevisst fordi han ville jeg skulle vite, han sa han syntes synd på meg, men han var for lojal til exen min til å sladre direkte

Anonymkode: 9a4ca...92e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner fant et brev på mail på kjærestens pc, fra ei i utlandet. Han drev og reiste på jobbreise og besøkte dette kvinne mennesket de ganger han dro dit blant annet. Hun andre visste ikke noe hun heller før vedkommende jeg kjenner selv tok kontakt. 

Ellers så fant jeg det ut ved å sjekke loggen på nettsider, der var det blant annet noen navn fra FB og noen linker til datingsider...

Anonymkode: 69b0a...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende at noen andre sendte hun filmen fra hans telefon for at hun skulle vite.... 
Jeg fant det ut en gang når jeg ringte på kameraten han sin telefon, for han hadde skrudd av sin egen når de var på fest, og kameraten svarte og la aldri på... Sånn at jeg hørte alt som ble pratet om og gjort på festen. Mitt livs værste timer å overhøre for å si det sånn. 

Anonymkode: 9a4ca...92e

Hvor mange timer satt du å lyttet? Er du sikker på at du hørte riktig? Ting blir jo ikke så tydelig over telefon

Anonymkode: 16a4a...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange timer satt du å lyttet? Er du sikker på at du hørte riktig? Ting blir jo ikke så tydelig over telefon

Anonymkode: 16a4a...ea5

Nesten to timer. Er ganske sikker på hva som skjedde ja , noen oppdaget telefonen til slutt, jeg hylte og gråt hallo hallo hvem er du jeg er kjæresten hans osv, hørte to venninder snakke om hvor utro drittsekk han plutselig var rope navnet hans og da gikk noen (hun eller kameraten eller den som oppdaget telefonanropet gikk) å viste kjæresten min telefonen med anropet som tikket og gikk, han brølte neeeei fuck fuck fuck fuck fuck , det ble masse støy i bakgrunnen, han hyperventilerte som hele verden hans falt sammen , det ble lagt på. Bilen kom hjem igjen stripet opp av nøkler. Han nektet fortsatt på at det var noe,mente ripene rundt hele bilen var "kvister på en busk" (tykke nøkkelriper sammenhengende rundt hele bilen) og jeg fant aldri ut hvem konkret hun var men hadde hatt mistanke lenge at han hadde en affære med en annen, altså at han hadde en annen kjæreste enn meg. Dette var på jobbreise i byen kameraten bodde i, som han pleide å reise til for å "jobbe" i blandt. Mye rare telefoner som han måtte gå ut for å ta, gjemme seg på badet for å svare, løpe til andre enden av butikken plutselig for å svare, og slette anropet etterpå før jeg rakk å få spurt om å få se hvem det var.... 
Møkkamann . Går i terapi fortsatt for dette, 2,5-3 år siden. Hvis noen kjenner seg igjen i historien ta gjerne kontakt å skriv hvilken by du er fra, så vil jeg gjerne snakke med deg om du er jenta... Bilen var en sølv bil. 

 

Anonymkode: 9a4ca...92e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en sterk magefølelse av at noe ikke stemte, og det var hele tida småting han måtte bortforklare. Så kontaktet en av elskerinnene hans meg og la kortene på bordet. Han "la seg flat" og unnskyldte, og fortsatte å bortforklare. Siden magefølelsen fortsatt var der snoket jeg på messengeren hans, og fant ut at det var mye mer omfattene og inkluderte langt flere kvinner enn han innrømte, da han "la seg flat" Ble ingen vei tilbake etter dette. Good riddance of bad rubbish. 

Anonymkode: 10a07...a1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad at jeg og min kjære har samme syn på at det er like ille å snoke på tlf/data som å være utro. Uærlighet er det uansett! 

Anonymkode: beb52...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fante kondompakke. Og vi brukte ikke kondomer selv. Det kom fram at de hadde ikke heller gjort det fast han hadde kjøpt dem. Hvordan fungerer egentlig mannehjernen, styres den av pinnen alene?

Anonymkode: 3fd2a...a84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad at jeg og min kjære har samme syn på at det er like ille å snoke på tlf/data som å være utro. Uærlighet er det uansett! 

Anonymkode: beb52...afc

Yeah right. 

Heldigvis er vi enige om at telefoner og pc’er er felleseie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inviterte han hjem til meg en kveld, men han skulle ha besøk av bestekompisen.

Plutselig fikk jeg den melding av en venninne som sa at hun hadde sett meg og kjæresten på tur, og lurte på om jeg hadde farget håret.

Jeg friket ut og prøvde å ringe, sende melding osv, men han skrev at han og kompisen gamet, han skulle ringe opp etterpå. KORT tid etterpå spurte kompisen han liksom skulle være med (han var en felles venn som vi møttes gjennom) om jeg og X ville være med han og dama på kino.. 

Jeg fikk sånn sett bekreftet at han løy, men bestemte meg for å ikke «avsløre» og konfrontere på telefon der og da, ville ha mer konkret bevis på at han hadde gjort noe galt. Lot som ingenting og inviterte meg selv hjem til han dagen etter og sjekket Facebooken hans mens han var i dusjen. Der fant jeg flere måneder med et hemmelig forhold til ei annen jente.

Han prøvde først å unnskylde med at hun var en venninne og at han trodde jeg ville bli sjalu om han sa at han skulle være med henne, men han fikk voldsomme forklaringsproblemer da jeg fortalte at jeg nettopp hadde sett hele chattehistorien deres de siste månedene. Jeg dro hjem og kom dro aldri tilbake 🙂

 

Anonymkode: ee2ad...b9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et forhold med en fyr. Var såå mange røde flagg som jeg burde sett tidligere. 

1. Han løy om alderen sin i 1 år mens vi var sammen. Han var 3 år eldre enn det han sa han var. Han innrømte det fordi jeg måtte ha personnummeret hans engang. Det endte opp med at han var 7 år eldre enn meg istedenfor 4, og at han var ekstremt barnslig for alderen sin.

2. Jeg hadde en vond magefølelse en viss periode, og han var veldig fraværende. Dette endte opp i mange angstanfall, og han skyldte konstant på psyken min. Han mente jeg var ustabil og at jeg anklagde han for ting. Etter noen måneder gikk denne magefølelsen vekk.

3. Jeg var syk en dag og sov hele kvelden, så jeg dro ikke på et event jeg egentlig skulle på med bestevenninna mi. Dagen derpå kom hun hjem til meg, tung til sinns og fortalte meg at en tysk utvekslingsstudent kom bort til henne og spurte om hun var jenta avbildet med meg på forsidebildet mitt på facebook (obviously stalka meg på facebook). Så svarte hun ja, og da fortalte tyskeren at hun hadde ligget med typen min, men nå som semesteret er over og hun skulle hjem, følte hun seg lurt av han og ville innrømme det for meg for å ødelegge for han. Jeg konfronterte han med det, men han nekta for det. Jeg tror vi stod i leiligheten hans i 1 time der jeg kjefta på han for å lyve for meg. Han innrømte det til slutt, men sa at jenta løy, at det kun var 1 gang og at hun skjenka han. Etter mer kjefting fra meg, innrømte han at de hadde et forhold, men at han håpte på at hun skulle forlate Norge uten at jeg fikk vite noe som helst :) :) :) :)  Dette forholdet mellom dem startet samtidig som jeg fikk den vonde magefølelsen i punkt 2.

Anonymkode: 99cdd...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...