Gå til innhold

Trening i rugetiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg spør legene sier de «lev normalt» og at trening er bra men greit å holde seg til moderat trening. Føler jeg ikke får et ordentlig svar av dem. 

Jeg skal ha innsetting imorgen om noen av eggene overlever. Har hatt 2 mislykkede forsøk og 1 frys. Denne gangen blir det frysforsøk. En normal treningsuke for meg pleier å være et par joggeturer, et par spinningstimer (30 min) og noen crosstraning eller andre timer på sats. Tar også tyngre styrkeøkt 1 gang i uka. Jeg blir jo svett av alle øktene. Har tidligere holdt meg i ro og kun gått turer. Har lyst til å trene litt denne omgangen, men hva bør jeg holde meg unna? 

Anonymkode: f7eac...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Nå håper jeg forøvrig du er gravid og at dette er overflødig informasjon men jeg har fått beskjed om følgende; trening er bra fordi det øker blodgjennomstrømningen i blant annet livmoren. Men man skal unngå rød sone den første tiden fordi man skal sørge for at kroppen ikke bruker mye energi på å restituere men sørge for at den har ressurser til å lage barn. Det høres ganske jalla ut men det var riksen som ga meg inputen. Jeg har så noia for at egget skal dette ut(hysterisk i know...) så jeg klarer aldri å trene de første dagene etter innsett. Men det kommer seg i løpet av noen dager✌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne som tok IVF i USA fikk beskjeden «you can’t shake a good one», i betydningen at du kan ikke riste løs et friskt embryo😊 30 min trening hver dag er bare sunt.

Anonymkode: 4a4ca...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...