Jump to content
hotfudge

Babydrømmen blir virkelighet?

Recommended Posts

boblevann

Her vil jeg følge med 😄 Gratulerer så mye som endelig gravid - og guri så deilig det må være å nærme seg 12 uker med stormskritt! Selv om du ikke har bikket den magiske grensa enda, er vel sjansene dine veldig gode når du alt har hatt så mange fine kontroller ❤️Masse lykke til på ultralyd fredag! 

Fortsetter under...

hotfudge
7 timer siden, boblevann skrev:

Her vil jeg følge med 😄 Gratulerer så mye som endelig gravid - og guri så deilig det må være å nærme seg 12 uker med stormskritt! Selv om du ikke har bikket den magiske grensa enda, er vel sjansene dine veldig gode når du alt har hatt så mange fine kontroller ❤️Masse lykke til på ultralyd fredag! 

Så hyggelig! Tusen takk 😃 Ja, det å endelig nærme meg 12 uker er helt uvirkelig. Har aldri vært gravid så lenge før hehe. Jeg vet jeg ikke er over den "magiske grensen", men som jeg også har lest så er den grensen satt litt tilfeldig egentlig siden faren for at noe skal gå galt synker litt og litt gjennom hele 1. trimester. Satser på at ultralyden i morgen viser et foster i riktig størrelse og med bankende hjerte ❤️ Jeg har heldigvis ingen dårlig magefølelse og håper at magefølelsen min er riktig, man vet jo aldri - det å gå gravid er noe man har null kontroll over. 

hotfudge

I dag er jeg 11 uker og 2 dager. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ultralyden i dag hos Fertilitetsavdelingen Sør viste et bankende hjerte med 161 hjerteslag i minuttet. Babyen vår hadde vokst mye siden sist og vi ser nå tydelig at det er en liten baby som bor i livmoren min. Det var mye bevegelse og det ble også skiftet stilling under ultralyden, det var skikkelig rart og morsomt å se. Tenk at det er så mye bevegelse uten at jeg merker det? Alt så helt perfekt ut denne gangen også, og nå føler jeg vi kan begynne å glede oss på ordentlig. Tenk at det vokser et menneske inne i kroppen min! Vi fikk med oss mange fine bilder hjem som vi kommer til å se mye på de kommende dagene. Jeg føler meg så heldig som er gravid og for at alt ser bra ut. Det er ingen selvfølge, så jeg blir så glad hver gang jeg blir fortalt at alt er i skjønneste orden. 

Irisiri

Så herlig, jeg tror ikke det finnes en bedre følelse enn å få vite at alt står bra til i magen!😍

hotfudge
2 timer siden, Irisiri skrev:

Så herlig, jeg tror ikke det finnes en bedre følelse enn å få vite at alt står bra til i magen!😍

Det er alltid like fint å se at alt står bra til med den lille, det er den beste følelsen i verden ❤️

boblevann

Så deilig ❤️ Fineste følelsen i verden å få se knøttet på UL og at alt er vel :gravid: Riktig god helg til dere!

Annonse

hotfudge
Akkurat nå, boblevann skrev:

Så deilig ❤️ Fineste følelsen i verden å få se knøttet på UL og at alt er vel :gravid: Riktig god helg til dere!

Ja, det er ordentlig koselig ❤️ Tusen takk, god helg til dere også 😃