Gå til innhold

Hva koster en ny rutaliv og rondastakk fra Husfliden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet?

Jeg har kommet over en rutaliv og rondastakk-bunad som passer i min størrelse. Prisen er slik at det er et greit innsteg for å skaffe seg en ekte bunad uten å blakke seg helt. Jeg har slekt fra Gudbrandsdalen, så det er en av de bunadene som er aktuelle for meg.

Men før jeg kontakter selger kunne jeg tenke meg å vite hva denne bunaden koster ny fra Husfliden slik at jeg ikke risikerer å betale omtrent det samme for en brukt bunad, som trolig må justeres, som en ny som er sydd etter mål til meg. Jeg kan selvsagt kontakte Husfliden selv på mandag, men i mellomtiden hadde det vært kjekt å høre hvis noen vet. :) 

Vi snakker altså om en bunad i ullstoff, ikke «hverdagsbunaden» i bomull. Og passe til en voksen person ca str L/XL, altså ikke barnestørrelse. 

Anonymkode: d441d...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør Husfliden.

Anonymkode: 24cfd...f6d

Ja, det skal jeg selvsagt. Beklager at jeg ikke var 100% entydig på det, der jeg sier at jeg kan gjøre det, men at jeg ber om KGs erfaringer i mellomtiden. 

Anonymkode: d441d...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har du fått hørt med Husfliden om prisen? Jeg lurer på det samme, ser du :biggrin:

Anonymkode: 680c4...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster fra rett under 14 000 og oppover, avhengig av stoffet man velger, og hvor mye man trenger av det, hvilket forkle man velger +++. 

Anonymkode: d441d...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De koster fra rett under 14 000 og oppover, avhengig av stoffet man velger, og hvor mye man trenger av det, hvilket forkle man velger +++. 

Anonymkode: d441d...dda

Takk, da har jeg et utgangspunkt :)

Anonymkode: 680c4...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullball. En ny Rondastakk til voksen koster rundt 7-8000. Det er forskjell i pris om livet er håndsydd eller maskinsydd. Sjekk også at mønsteret matcher i sømmen på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sofabord skrev:

Tullball. En ny Rondastakk til voksen koster rundt 7-8000. Det er forskjell i pris om livet er håndsydd eller maskinsydd. Sjekk også at mønsteret matcher i sømmen på ryggen.

Husfliden på Lillehammer sa fra 13800 og oppover til meg da jeg spurte.

Anonymkode: d441d...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Husfliden på Lillehammer sa fra 13800 og oppover til meg da jeg spurte.

Anonymkode: d441d...dda

Samme svar som jeg fikk , så det stemmer nok det . 

Anonymkode: ea7e1...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...