Gå til innhold

Jeg blir forsørget av mannen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lever et fritt og supert liv der jeg kan gjøre som jeg stort sett vil hele dagen. :) Selv elsker han å jobbe, men er av den oppfatning at jobb er best å brenne foor, og ikke være en umotivert slave i systemet. Han har derfor ingen problemer med at jeg ikke gjør noe jobbrelatert og ikke har egen inntekt. Vi lever godt.  I dag har jeg bare solet meg og slappet av, stelt litt i hagen og puslet rundt i huset mens mannen er på jobb. Jeg gjør litt husarbeid, men selv her stiller mannen min opp og gjør sin del. Det føles helt perfekt å bare styre sin egen dag og hele tiden ha overskudd. Mannen min tjener veldig godt, har stor familieformue, og hver måned legger han inn en sum på min konto som jeg kan bruke over den neste måneden på fornøyelser og andre ting. Misunner ikke dere som må stresse i en åtte-til-halv-fire-jobb, hehe. :) Jeg er priviligert og heldig. Er det ikke litt kjedelig å gå sånn? Eller elsker dere å jobbe?

Anonymkode: b7f6c...539

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er menns oppgave å forsørge kvinner.

Anonymkode: 6d05d...7a4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å jobbe, har heldigvis råd til å forsørge mannen min så han kan være hjemme med barna mens de er små. Selv ville jeg blitt sprø av en sånn tilværelse.

Anonymkode: 13b5d...999

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lever et fritt og supert liv der jeg kan gjøre som jeg stort sett vil hele dagen. :) Selv elsker han å jobbe, men er av den oppfatning at jobb er best å brenne foor, og ikke være en umotivert slave i systemet. Han har derfor ingen problemer med at jeg ikke gjør noe jobbrelatert og ikke har egen inntekt. Vi lever godt.  I dag har jeg bare solet meg og slappet av, stelt litt i hagen og puslet rundt i huset mens mannen er på jobb. Jeg gjør litt husarbeid, men selv her stiller mannen min opp og gjør sin del. Det føles helt perfekt å bare styre sin egen dag og hele tiden ha overskudd. Mannen min tjener veldig godt, har stor familieformue, og hver måned legger han inn en sum på min konto som jeg kan bruke over den neste måneden på fornøyelser og andre ting. Misunner ikke dere som må stresse i en åtte-til-halv-fire-jobb, hehe. :) Jeg er priviligert og heldig. Er det ikke litt kjedelig å gå sånn? Eller elsker dere å jobbe?

Anonymkode: b7f6c...539

Og hva slags inntekt har så du?

Anonymkode: a0643...a59

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke inntekt. Det står i jo i hovedinnlegget du svarte på . :)

Anonymkode: b7f6c...539

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for dere. Men hvorfor har dere ikke en felles konto, i stedet for at du har din egen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke tenke meg en slik tilværelse, hadde kjeda meg i hjel. Men jeg er heldig og har en jobb jeg liker, det er selvsagt ikke alle forunt. 

Viktig å ha i bakhodet at over 40 % blir skilt, da. Da kan du risikere å sitte der uten nåla i veggen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten jobben min! Ikke pga pengene, men pga de herlige kollegaene mine og alt det gir meg av bekreftelse på at jeg yter og gjør noe. Gleder meg hver dag til å gå på jobben. 

Har i perioder gått hjemme pga sykdom, men herregud så kjedelig. Det er begrenset hvor lenge det er givende å ligge og sole seg hele dagen og bare pusle hjemme. 

Hadde jeg vunnet mange millioner hadde jeg heller ikke sluttet å jobbe. Kanskje funnet på noe eget, startet eget firma av noe slag. Men aldri gitt opp å jobbe. 

Men om du trives med å leve slik, så kjør på! 😁 

Bare pass på at du er sikret den dagen mannen din kanskje skulle velge å dumpe deg. Sier ikke at han kommer til å gjøre det, men det skjedde en venninne av meg. Som var i akkurat samme situasjon som deg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri taklet eit så uselvsendig liv uten mening. Liker jobben min og. Er du vurdert rikoen? Om du blir skilt eller han dør tidelig? Du har minmalt med rettigheter om du blir syk/gammel

Anonymkode: 673fb...58f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag har jeg bare solet meg og slappet av, stelt litt i hagen og puslet rundt i huset

Og dette gjør du hver dag eller? Hadde ikke klart og levd et så jævlig poengløst liv. 

For at Norge skal fungere, så må folk jobbe. 

#freeloader

Endret av abc123detvardet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stortrives med å jobbe, og syns det gir en god følelse å oppnå ulike ting på jobb. Det gir meg noe spennende å tenke på og prate om med andre voksne. Det er også sosialt og hyggelig på jobb. Det er fint å vite at jeg er økonomisk selvforsørget, ikke bare i nuet, men også med tanke på fremtiden og pensjon. Mannen min trives med sin jobb og med at jeg jobber. Vi er stolte av yrkene våre og tjener bra begge to. Barna våre lever et fint liv de også og stortrives i barnehagen sin. 

Anonymkode: b70f1...131

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er priviligert og heldig. 

Ja, det er klart du er, når du får det slik du ønsker. 

Det er ikke alltid jeg liker å jobbe, men jeg liker å være selvstendig og jeg liker å tjene penger. 

Anonymkode: 2e364...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er, høres fantastisk ut 😊 

Jeg kunne gjerne ha hatt det sånn, men med 1 eller 2 dager på jobb. Jeg må bruke hodet mitt, få litt utfordringer samt det sosiale. Ellers hadde jeg helt klart ikke hatt noe problem å fylle opp dagene mine med hobbyer. 

Men bare husk å gjør slik at du sikrer deg økonomisk ved eventuelt skilsmisse så du ikke blir sittende uten noe 😊  Men ellers, lev livet og kos dere. 

Anonymkode: a12e3...d99

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig glad i jobben min 😊 gir meg mye på så mange måter, og hadde blitt gal av å gå hjemme 24/7.

Men om jeg hadde hatt mulighet til å jobbet noe mindre stilling feks så hadde det kunne vært deilig. Men målet mitt har alltid vært å ikke være avhengig av andre for å klare meg, og det målet er nådd. Så jeg er veldig fornøyd sånn jeg har det. 

Om dere trives med deres ordning så er vel det bare fint for dere? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet. Du gir han sex, han gir deg fritid. Vinn-vinn-situasjon.

Anonymkode: e60c6...76e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet. Du gir han sex, han gir deg fritid. Vinn-vinn-situasjon.

Anonymkode: e60c6...76e

Trist å ha et ekteskap man ser på som en byttehandel, da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går utifra at middagen står klar hver dag når han kommer hjem fra jobb... 

Anonymkode: 25050...16a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...