Gå til innhold

Gave konfirmasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gudmorungen min skal konfirmeres snart, jeg har spart penger til han i mange år ca. 14000,-

Foreldrene hans har dårlig råd, søskene hans har fått ca 5000,- i konfirmasjonsgave hos foreldrene.

Hadde du blitt fornærmet hvis ungen din fikk 3 ganger mer penger hos gudforelderen sin enn de fikk his deg?

 

 

Anonymkode: 1fce0...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Blir jo selvsagt bare glad og takknemlig på barnet mitt sine vegne! Så utrolig snilt gjort av deg. 

Anonymkode: b383a...245

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi litt av gaven sammen med kortet og sette resten på bsu? Det fikk gutten min fra faren og mormor å morfar. Bare at der gikk alt rett på konto. Kjempesmart syntes jeg, da han fikk en god startsum. 

Anonymkode: e2964...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er spesielt å legge seg på høyere sum enn foreldrene. Men hvis du skal gi så mye ville jeg satt en del på bsu sånn at de pengene du har spart over mange år ikke blir brukt på tull

Anonymkode: 859d9...aaa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å gi litt av gaven sammen med kortet og sette resten på bsu? Det fikk gutten min fra faren og mormor å morfar. Bare at der gikk alt rett på konto. Kjempesmart syntes jeg, da han fikk en god startsum. 

Anonymkode: e2964...9c0

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er spesielt å legge seg på høyere sum enn foreldrene. Men hvis du skal gi så mye ville jeg satt en del på bsu sånn at de pengene du har spart over mange år ikke blir brukt på tull

Anonymkode: 859d9...aaa

Vurderer å gi litt på selvedagen, og «øremerke» resten til lappen. Slik at han får det når han blir 18.

Anonymkode: 1fce0...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...