Gå til innhold

Hvorfor endrer hun seg sånn???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med en jente, vi har hatt et litt av og på forhold som det kalles. 

Jeg mistet mye av følelsen mine for henne.. og tok veldig avstand fra hun, da jeg vet hvordan ting har vært mellom oss. Så dum som jeg var datt jeg tilbake nå nylig, og vi var masse sammen! men det var så bra, hun var så snill mot meg o.l. Dagen etter hun hadde dratt hjem, ba hun meg velge mellom venner og henne? dette har hun sagt før. Og sa at hun ikke kunne i dette tilfelle la meg ha begge deler? Og nå vil hun plutselig slette meg? hun sa i stad at hun kom til å slette meg over alt, og at hun nå mente det. Dette er også noe hun har sagt før. 

Det som sårer meg mest, er at hun sitter å forteller meg oppi ansiktet at hun ser en fremtid med meg, og at hun elsker meg så mye, at det bare er oss to. Og at vi kommer til å kose oss masse sammen på 17.mai. Og jeg gikk på faenskapen igjen, hun endret seg totalt da hun hadde dratt.. og jeg falt tilbake der følelsene mine hadde vært før.. Sterke. 

Anonymkode: 7e596...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Høres ut som en jente det er best å holde seg unna. Veldig usikker og ekstremt sjalu. Når hun er slik allerede i starten, så vil det ikke bli bedre. 

Anonymkode: 099fb...a07

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Høres ut som en jente det er best å holde seg unna. Veldig usikker og ekstremt sjalu. Når hun er slik allerede i starten, så vil det ikke bli bedre. 

Anonymkode: 099fb...a07

Føler meg utrolig lurt..

Anonymkode: 7e596...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for guds skyld da man! Snakk med henne om det da! At hun ikke kan bestemme sånn. At hun ikke kan bestemme om hvem du skal være med. At man skal ha respekt for hverandre, støtte hverandre, bygge hverandre opp, ikke bestemme at en ikke skal ha venner!!

Anonymkode: cc5c6...379

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen bestemte venner hun ikke liker at du omgås av en spesiell grunn? Virker sånn.. Har jo bare din versjon. 

Anonymkode: 80fd9...9e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen bestemte venner hun ikke liker at du omgås av en spesiell grunn? Virker sånn.. Har jo bare din versjon. 

Anonymkode: 80fd9...9e8

Enig. 

TS: så dama mener du aldri får ha venner noensinne? Høres far fetched ut spør du meg. Er vel enten en/noen bestemte venner hun mener (med en grunn) eller at du må kunne prioritere henne fremfor kompiser til enhver tid.

Anonymkode: e6be3...a19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og på-forhold med en ustabil dame bør du holde deg langt unna. Jeg kan si deg allerede nå at dette blir et veldig turbulent forhold, hvor hun prøver å kontrollere følelsene dine med sine innfall. 

Si at det er uaktuelt. Det finnes massevis av _bra_ damer der ute. Denne dama er ikke en av dem.

Anonymkode: c931c...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...