Gå til innhold

Kun meg som ikke er bedt i bursdagen til typens far?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen og jeg har vært sammen i ca 1,5 år nå, jeg går veldig godt overens med hans familie, da spesielt faren hans. Vennene mine har planlagt en hyttetur til sverige og jeg spurte om typen ville være med. Han sa at han ikke kunne fordi faren hans skal feire den helga. Åja, det har ikke jeg hørt noe om, sa jeg. De skulle visst på en eller annen restaurant; han, den gravide søsteren og samboeren hennes, og noen venner av faren. Synes det var veldig rart at jeg ikke er invitert, jeg var jo med i fjor til og med. 

Jeg har forstått det slik at faren hans liker meg ganske godt og vi tuller masse rundt sammen og har mye til felles, så jeg tipper at det ikke er personlig, men jeg skjønner likevel ikke hvorfor jeg ikke er invitert. Jeg og typen kjøpte en god flaske whisky til ham i bursdagsgave for en uke siden også, som han takket mye for. 

Er dette noe jeg bør ta opp, eller bare la ligge?

Anonymkode: c4bd9...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere samboere da? Da er det rart. Er dere ikke det, så er det ikke rart.

Anonymkode: d5478...679

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ha tatt det opp. Det er ikke noe særlig å la sånt ligge å gnage. 

Anonymkode: b35f1...5a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke personlig? Jo, det er det nok.

Anonymkode: d38f5...ea4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en shit av en kjæreste som ikke står opp for deg-.

Anonymkode: d38f5...ea4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere samboere da? Da er det rart. Er dere ikke det, så er det ikke rart.

Anonymkode: d5478...679

Er dere ikke det, er det fortsatt rart, spesielt når ts har vært invitert tidligere, hadde hun ikke det kunne jeg kanskje ha vært enig.

Anonymkode: d38f5...ea4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke kjæresten din spurt om du kan være med? Å om han har gjort det så burde han ha baller nok til å fortelle sannheten om hvorfor du feks ikke får være med. 

Anonymkode: 9e166...a94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var med i fjor, så er det litt merkelig at du ikke er bedt, og ikke verre enn å spørre typen din. Bare ikke bli sur på ham om det er en grunn andre har påvirket eller bestemt. 

Anonymkode: 9b32c...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du var med i fjor, så er det litt merkelig at du ikke er bedt, og ikke verre enn å spørre typen din. Bare ikke bli sur på ham om det er en grunn andre har påvirket eller bestemt. 

Anonymkode: 9b32c...a71

Når jeg hadde vært sammen 6 mnd, OG samboere satt jeg foten ned når min far ikke vil invitere han, og gjorde det klart er ikke min kjæreste velkommen da er ikke jeg det heller.

Anonymkode: d38f5...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg hadde vært sammen 6 mnd, OG samboere satt jeg foten ned når min far ikke vil invitere han, og gjorde det klart er ikke min kjæreste velkommen da er ikke jeg det heller.

Anonymkode: d38f5...ea4

Eneste grunnen til far var at "det kunne bli slutt".

Anonymkode: d38f5...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har ikke kjæresten din spurt om du kan være med? Å om han har gjort det så burde han ha baller nok til å fortelle sannheten om hvorfor du feks ikke får være med. 

Anonymkode: 9e166...a94

Denne. Høres ikke som kjæresten er særlig støttende.

Anonymkode: d38f5...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes veldig mange her overreagerer.. Kan være faren tok det som en selvfølge at TS skulle være med. Det kan også ha skjedd en glipp.  Prat med kjæresten din om hvordan du tenker/føler, så får du nok svar på evt misforståelse, eller hva greien er :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel kanskje kjæresten din som har sagt at du har planer for helgen allerede og derfor ikke vite å invitere siden du er borte? 

Anonymkode: 43ccd...261

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere samboere da? Da er det rart. Er dere ikke det, så er det ikke rart.

Anonymkode: d5478...679

Dummeste jeg har lest. De har vært sammen 1,5 år og ifjor var hun i bursdagen hans. 

Anonymkode: 9fb04...0b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel kanskje kjæresten din som har sagt at du har planer for helgen allerede og derfor ikke vite å invitere siden du er borte? 

Anonymkode: 43ccd...261

Kanskje dette ts? Prat med han

Anonymkode: 9fb04...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typen og jeg har vært sammen i ca 1,5 år nå, jeg går veldig godt overens med hans familie, da spesielt faren hans. Vennene mine har planlagt en hyttetur til sverige og jeg spurte om typen ville være med. Han sa at han ikke kunne fordi faren hans skal feire den helga. Åja, det har ikke jeg hørt noe om, sa jeg. De skulle visst på en eller annen restaurant; han, den gravide søsteren og samboeren hennes, og noen venner av faren. Synes det var veldig rart at jeg ikke er invitert, jeg var jo med i fjor til og med. 

Jeg har forstått det slik at faren hans liker meg ganske godt og vi tuller masse rundt sammen og har mye til felles, så jeg tipper at det ikke er personlig, men jeg skjønner likevel ikke hvorfor jeg ikke er invitert. Jeg og typen kjøpte en god flaske whisky til ham i bursdagsgave for en uke siden også, som han takket mye for. 

Er dette noe jeg bør ta opp, eller bare la ligge?

Anonymkode: c4bd9...42b

Kan det være at faren hans automatisk tenkte at du var invitert? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt brudd/pause i forholdet iløpet av det siste året da? 

Høres rart ut at du var invitert i fjor men ikke i år. 

Anonymkode: 12eb2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med kjæresten din :) 
Om han har vist at du uansett planla hytteturen, så kan det være du har vært invitert men han har avslått på dine vegne fordi du uansett hadde planer. 
Eller det kan være at det blir tatt som en selvfølge at du er invitert, men når du sier til kjæresten at du vil på hyttetur, så vil han ikke legge noe press på deg med tanke på bursdagen... 
Men snakk med han, før du lager masse negative scenarioer og tanker rundt det, sjansen for at det ikke er noe personlig, og at det er noe helt naturlig/uskyldig som ligger til grunn er stor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...