Gå til innhold

Gjorde kjærsten noen tabber i datingfasen? Tabber som kunne gjort at du trakk deg unna? Gjorde du noen tabber?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener sa ting som var helt upassende, men som du lot passere. Prøvde å imponere, men det slo feil ut osv?

Anonymkode: bb74e...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ikke han, men jeg ble oppringt av to kvinner som var lei seg fordi de hadde fått vite om at han datet meg. Første tok jeg greit, men da nr 2 ringte kuttet jeg ut å date ham, og nektet å gå på ny date på noen måneder, til han han sverget på at alle løse forbindelser og andre kvinner var historie. Hadde jeg fått en telefon til da hadde jeg aldri snakket mer med fyren. 

Anonymkode: 9dbfb...d16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør masse tabber i datingfasen, fordi man ikke kjenner hverandre helt. Kanskje blir usikker eller prøver å tøffe seg. 

Jeg husker jeg fornærma ham ganske tidlig i forholdet, jeg visste ikke om han ville oss og jeg sa noe stygt til ham som skulle tilsi at han var kald osv. Det var da jeg skjønte hva jeg IKKE skal si til ham framover. Jeg snakker ALDRI stygt til ham, selv ikke hvis vi krangler. 

Anonymkode: 9a8e2...4eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dumpet en kjæreste fordi han var gjerrig. Første gangs kulle vi spise på restaurant med flere par. Alle de andre mennene betalte for sine damer, men ikke min. Skjønte ingenting fordi jeg har aldri opplevd det før.

Ble litt skuffet, men tenkte han skulle få en sjanse til, kanskje han var vant med at damer betalte selv enda det var mennene som bad ut.

Han kom på besøk hos meg og vi skulle grille. Gikk til butikken og handlet inn masse mat til oss . Når vi kom til kassen gav han ingen tegn til å betale noe. Lot meg  betale for alt og tok selv en brus og en sjokolade og betalte kun det etter meg . Da gjorde jeg det slutt!

Anonymkode: d4b31...2c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada. Masse jeg aldri hadde akseptert av noen andre. Kalte meg feil navn bla. (En annen jente jeg visse han hadde ligget med).

Anonymkode: e588d...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åjada. Masse jeg aldri hadde akseptert av noen andre. Kalte meg feil navn bla. (En annen jente jeg visse han hadde ligget med).

Anonymkode: e588d...371

😳

Anonymkode: bb74e...05b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åjada. Masse jeg aldri hadde akseptert av noen andre. Kalte meg feil navn bla. (En annen jente jeg visse han hadde ligget med).

Anonymkode: e588d...371

Kjæresten min kalte meg Kjersti hele første halvåret minst. Heter Kirsti... Men er fortsatt sammen da

Anonymkode: 5fbc0...579

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min kalte meg Kjersti hele første halvåret minst. Heter Kirsti... Men er fortsatt sammen da

Anonymkode: 5fbc0...579

Våre navn ligner også litt, men det var helt tydelig feil brukt🙈 Han gav meg heller aldri noen gaver eller blomster før jeg bokstavelig talt grein meg til det etter fire år. Man aksepterer mye fra sin utkårede. Håper egentlig mannfolk leser denne tråden og lærer når de skal slutte å kaste bort tida si.

Anonymkode: e588d...371

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakket masse om andre single jenter han kjente på jobb ol, snakket masse om x-en og kvittet seg ikke med minner etter de to sammen. Noe av dette har gjort at jeg har litt problemer med å stole på han i dag. Det ødela masse for oss. Vi er sammen i dag, men lager mye problemer som kunne vært unngått 

Anonymkode: 6d2c7...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på tinder under daten. Tenkte ikke noe over det da, men har fått hørt det i ettertid. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommenterte på samtlige unge kvinner som han så på TV at «hun var fin/deilig/sexy», og «det må jeg få si uten at du bli sjalu». Det verste var når han kommenterte på en ca 7-8 år gammel jente at hun sikkert ble digg som voksen. 

Anonymkode: 2154a...489

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket om tenner og skjelett, da sa han at han lurer på hvordan hodeskallen min ser ut🙂🙂🙂🙂

Han er alltid blakk, men han er veldig ambisiøs så jeg blir ved hans side og håper på å høste av hans suksess. Om han ikke blir suksessfull så går det helt fint, fordi kjærligheten er så stor og gjør det hele verdt det. 

Anonymkode: af932...72a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakket om tenner og skjelett, da sa han at han lurer på hvordan hodeskallen min ser ut🙂🙂🙂🙂

Han er alltid blakk, men han er veldig ambisiøs så jeg blir ved hans side og håper på å høste av hans suksess. Om han ikke blir suksessfull så går det helt fint, fordi kjærligheten er så stor og gjør det hele verdt det. 

Anonymkode: af932...72a

Ekte kjærlighet 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Han snakket masse om andre single jenter han kjente på jobb ol, snakket masse om x-en og kvittet seg ikke med minner etter de to sammen. Noe av dette har gjort at jeg har litt problemer med å stole på han i dag. Det ødela masse for oss. Vi er sammen i dag, men lager mye problemer som kunne vært unngått 

Anonymkode: 6d2c7...e0c

...du mener DU lager mye problemer som kunne vært ungått 🙄

Anonymkode: 8a9cd...b95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da hadde han ikke endt opp som kjæresten min. Det er en grunn til at røde flagg er en greie

Anonymkode: a83f5...ae5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ingen :) da hadde han ikke blitt min, jeg var ikke ute etter et forhold, så hadde noe skjedd hadde jeg kutta han ut. Men ordna seg veldig greit :)

Anonymkode: 4e9b9...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, et par ting. Han inviterte meg over på besøk, og sa at han var litt sulten når jeg dukket opp. Og så lagde han seg mat og spiste stående på kjøkkenet. Synes det var rart og tok ikke så mye kontakt etter det. Men han ville ha en ny date da. Senere gjorde han andre ting som viste meg at han hadde litt lav empati, men da hadde jeg flytta inn og turte ikke flytte ut igjen fordi jeg hadde mista jobben.

Vi har vært sammen i ti år og forholdet hangler desverre nå.

Anonymkode: 4787e...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener sa ting som var helt upassende, men som du lot passere. Prøvde å imponere, men det slo feil ut osv?

Anonymkode: bb74e...05b

Han fingra eksen. Ble sammen med han av en eller annen merkelig grunn, men er slutt nå. Tilga han aldri. 

Anonymkode: 45623...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde begge to mye som ville fått de fleste velfungerende mennesker til å avslutte ting kjapt. F.eks. jeg var klengete og masete veldig fort. Han var fjern og lite spandabel. Vi ble sammen for det. Barn har det blitt også. Nå, noen år etter er jeg ikke i nærheten av å være så klengete. Han bidrar litt mer, men skulle ønske mer..

Anonymkode: 91707...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...