Gå til innhold

Vi hadde det SÅ BRA? hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei åpenbart ikke når hun vil jeg ikke skal henge med de?

Anonymkode: b2f0a...9a5

Men det er ikke rimelig, med mindre de er frekke mot henne eller noe.

Anonymkode: 2f646...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lar også hun alltid være med sine venner uten noe problem med det, men når det kommer til meg skal jeg helst være for meg selv dersom vi ikke er sammen. Hun spurte meg også for en dag siden hvem jeg var på butikken med, jeg var med søsteren min. Da sa hun noe som : trodde du skulle dra alene jeg? altså sånne ting

Anonymkode: b2f0a...9a5

Har du snakket med henne om at hun ikke kan bestemme over deg på denne måten, og at du gir ikke henne begrensinger om hvem hun møter?

Anonymkode: 0dba9...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun liker dem ikke.

Anonymkode: 2f646...7ab

Selvfølgelig liker hun ikke vennene dine. De er jo hennes rivaler. Det gjør vondt i hjertet hennes når du ler og har det moro sammen med dem.  Sjalusi er ett vanskelig monster. Lev med det eller kom deg unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp for livet... Kunne aldri vært i ett forhold hvor vi bestemmer over hverandre. Klart du skal få være med dine venner. Samboeren min er på tur med kompiser nå. Det er helt uproblematisk for meg. Hun bestemmer ikke over deg

Anonymkode: 9e816...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis der kjæresten var slik. Jeg var forlover når de giftet seg og jeg måtte faktisk si ifra at han ikke kunne gifte seg med henne på utdrikningslaget. Hadde vært sammen 1 år og han hadde prøvd å gjøre det slutt, mn turte ikke. Det ble til at de giftet seg fordi han ikke turte å forlate henne. Han angrer som en hund! Han sier at han forandres og blir en dårligere person, kan ikke gjøre som han vil etc. Enkelte er ikke verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...