Gå til innhold

Veien fremover...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal man si? Jeg ble hodestups forelsket for 20 år siden og forble det... Burde varsellampen lyst når hun tok av seg kjolen jeg hadde kjøpt til henne og tok med seg en annen i sengen jeg hadde kjøpt til henne kvelden før vi reiste på vår første tur sammen? Burde jeg ha skjønt at frieriet mitt på toppen av Eiffeltårnet var unødvendig når jeg nå skjønner at hun aldri elsket meg - jeg var bare en nødvendighet? Var jeg skyldig i å bli usikker når hun sommeren før vi giftet oss flørtet med gamle elskere pr mail og jeg fikk se det hele fordi hun glemte å logge seg ut av den hemmelige hotmailkontoen sin? Burde jeg ropt ut når hun møtte og lå med en av sine gamle flammer noen år etter? Burde jeg bli flau over at grunnen for at jeg vet dette er fordi hun brukte den samme hemmelige eposten til kommunikasjon hvor jeg da tok meg den friheten til å legge inn en videresending slik at jeg kunne se hva som virkelig skjedde? Etisk - nei, men jeg var allerede på tynn is 😮 Burde jeg gått i taket når jeg da skjønte at det var ikke en hemmelig epost adresse det var x-antall - en for hver interessent 😮 Underveis hadde jeg dradd på meg den mest billige medisin som var å finne - alkohol :( Jeg var forelsket...

Så her sitter jeg - har ikke sett mine barn på tre måneder, barnevernsak opprettet og avsluttet, familievern hvor hun møter i skjørt og høyhælte sko og åpent mener at problemet er at jeg har drukket og ikke de 6+ affærene hun har hatt... Jeg har pr def vært edru siden 2017 men har hatt noen tilbakefall... Uheldig selvsagt og jeg velger å legge det på min egen usikkerhet :( 

Men... Har flyttet ut - ny leilighet - avvikling av 300 kvadrat showroom i gang og metervis med hjertesorg i prosess - fordi jeg er fortsatt forelsket i et menneske som aldri har elsket meg :( 

Anonymkode: e7e23...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte det virkelig aldri noen bjelle..? 

Ta ansvar for deg selv. Ikke synk ned i selvmedlidenhet. 

Anonymkode: 1d723...bf8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I etterpåklokskapens lys er det lett å si at ja, her burde det både ring en og to bjeller  og du burde kanskje aldri vært involvert med denne damen. Men mens det hele står på og man er ukurerlig forelsket, da er nok saken en annen. Da tror jeg man skyver fornuft og sånn til side.

Jeg er sikker på du klarer deg! Du har klart en stor bragd i det å bli edru, bare kjemp for barna dine og deg selv. Alt annet får du sette på kontoen for erfaring. Lykke til  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk 😮 Regner med at om kjønnene hadde vært omvendt så hadde dette blitt en lang tråd

Anonymkode: e7e23...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg da jeg leste HI var at dette bare var et tulleinnlegg. INGEN kan være så godtroende og naiv. Her burde det lyse røde lys overalt og alle alarmklokker ringe. Det sies at kjærlighet gjør blind, men dette ble for dumt. Håper for din del at dette ikke er sant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, 911 skrev:

Det første som slo meg da jeg leste HI var at dette bare var et tulleinnlegg. INGEN kan være så godtroende og naiv. Her burde det lyse røde lys overalt og alle alarmklokker ringe. Det sies at kjærlighet gjør blind, men dette ble for dumt. Håper for din del at dette ikke er sant.

Det er dessverre ikke tull - kjærlighet gjør blind og jeg elsker henne fremdeles men jeg MÅ komme meg vekk fra dette....

Anonymkode: e7e23...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke tull - kjærlighet gjør blind og jeg elsker henne fremdeles men jeg MÅ komme meg vekk fra dette....

Anonymkode: e7e23...db7

Hvorfor elsker du henne? 

Anonymkode: 1d723...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ikke tull - kjærlighet gjør blind og jeg elsker henne fremdeles men jeg MÅ komme meg vekk fra dette....

Anonymkode: e7e23...db7

Veldig synd og ikke minst dumt at du slukket dine sorger i flaska. Dette har nok ødelagt mye for deg som du skriver. Du bør holde deg LANGT borte både fra flaskene og denne dama som slett ikke høres helt god ut. Kanskje barnevernet tar opp saken på nytt om du viser at du kan holde deg edru. Du har nok rotet deg bort i en skikkelig "bitch" av en dame og burde ha kastet henne ut for 20 år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...