Gå til innhold

Ubesvart anrop på telefon uten simkort? Hæ!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig børstet støvet av en gammel iphone for å bruke den som en ipod til docingatasjonen på badet. Den gamle ipod nano gen 2 er fantastisk! MEN jeg savner litt spotify lista. Så jeg ga denne telefonen litt strøm, fikk lasta ned spotify og satt den i høytaleren. Nå i kveld når jeg skulle i dusjen så jeg et ubesvart anrop... hæ? Dette er en telefon ja, men uten simkort! Jeg prøvde å gå inn på innstillinger og der står det under anrop «ingen simkort». 

Jeg så dog at facetime var aktivert og knyttet til nr. mitt til telefonen jeg har, men jeg har jo ikke fått et anrop på telefonen jeg har nå, kun på denne uten simkort. 

Så nå skjønner jeg ikke veldig mye... 

Jeg kan ha blokkert nr. på min nåværende telefon, da jeg ofte gjør det med «nummer som brukes til markedsføring» (har reservert meg mot selgere 🤬🤬), men kommer de da gjennom til denne uten simkort? Gjennom facetime da eller? Nei tror kanskje telefonteknologien har utviklet seg raskere enn meg, jeg husker enda den gode gamle telefonen man bare kunne ringe med. Gjem fra skolen og ringe å høre om veninner var hjemme :) det var tider det :) 

Anonymkode: c1936...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...