Gå til innhold

Føler meg som en stor taper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes mange kvinner som ville synes at du var helt perfekt. Det finnes mange damer som får smerter av en normalt stor penis, som ikke kan ha sex av den grunn. Tenk på hvor mange dimensjoner det er ved livet og samlivet som ikke har noe med penis-størrelsen din å gjøre. Ikke nekt deg selv å finne en partner pga. dette.  

Anonymkode: 5b935...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan velge å sitte på sidelinja i fall du skulle bli avvist. Eller du kan delta og leve livet med den kroppen du har, som alle andre. Ingen er perfekte uansett. Aksepter deg selv, begynn å lev fullt og helt!

Anonymkode: dac8d...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en tråd på nakenprat eller noe slikt, at du ønsker sex for første gang, 11 cm normalvektig og aktiv etc. Regner med det kjapt er noen kåte damer som blir spinnvill i trusa ved tanken på å være den første som tar den 39 år gamle kuken din og spruten din i fitta! 

 

Anonymkode: 145f9...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste mannen jeg vet om som har mikropenis er gift og har barn. Der snakker vi 4-5 cm erigrert. 

Jeg må innrømme at jeg fikk panikk da jeg oppdaget størrelsen hans (vi datet), men jeg vet også om kvinner som hadde satt pris på den størrelsen. Det finnes nemlig kvinner som liker menn, men som ikke er så glad i penetrering, og iallefall ikke av store peniser. Noen klarer faktisk ikke penetrering i hele tatt. 

Du trenger imidlertid ikke engang finne en av dem. 11 cm duger for mange. Det er ytterste del av vagina som er mest følsom. 

Ja det finnes også noen kvinner som er veldig opptatt av størrelsen, og der det helst skal være STORT. Det er ikke større problem det enn at man skal finne noen som passer på alle andre måter også. Treffer du på en slik kvinne er dere ikke kompatibel. Det er dere heller ikke dersom dere har helt ulik humor. 

Det er verre at du ikke engang forsøker å finne den rette enn det er at en eller to av 20 kvinner kanskje hadde synes din penis er for liten for dem. 

Jeg har datet mange der vi ikke har vært kompatible på en eller annen måte. Det er liksom en del av gamet, man finner ikke den rette på første forsøk! Noen har jeg vraket fordi de viste seg å være helt blåst i hodet. Det må da være verre enn å ha en penis på 11 cm! 

Anonymkode: b1142...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten du beskrev alt så trodde jeg at penisen din var liksom 4-5 cm ...men 11 er det jo mange som har. Hvorfor sløst så mye av livet ditt ? Du skulle ha snakket med noen...

Anonymkode: 998c6...338

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten du beskrev alt så trodde jeg at penisen din var liksom 4-5 cm ...men 11 er det jo mange som har. Hvorfor sløst så mye av livet ditt ? Du skulle ha snakket med noen...

Skal en psykiater snakke meg til å tro at dette er godt nok? hehe, det er en av skavankene jeg har, jeg vil aldri snakke meg til å tro den er større en den er. Slik er jeg dessverre ikke. Som jeg nevnte på side 2 i tråden, flere venner av meg sier at dem som sier størrelsen ikke teller lyver. 

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er verre at du ikke engang forsøker å finne den rette enn det er at en eller to av 20 kvinner kanskje hadde synes din penis er for liten for dem. 

Problemet er om man skulle møte en kvinne en av disse 2 av 20 som du sier (jeg vil heller si 18 av 20), så vil det være så nedverdigende å vite at jeg aldri vil være mann nok for henne. Det er en grunn til at dem som sender dickpicks har stor penis. Ingen med små penis gjør dette. Stor penis = manndom. Små = taper og sist i køen dessverre. 

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan velge å sitte på sidelinja i fall du skulle bli avvist. Eller du kan delta og leve livet med den kroppen du har, som alle andre. Ingen er perfekte uansett. Aksepter deg selv, begynn å lev fullt og helt!

Det er jaggu lettere sagt en gjort, om man ikke er tilstrekkelig for sin partner. 

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes mange kvinner som ville synes at du var helt perfekt. Det finnes mange damer som får smerter av en normalt stor penis, som ikke kan ha sex av den grunn. Tenk på hvor mange dimensjoner det er ved livet og samlivet som ikke har noe med penis-størrelsen din å gjøre. Ikke nekt deg selv å finne en partner pga. dette.  

Enig i at det er mye mer en penis som er viktig i et forhold, men å være sammen med en som ikke klarer å tilfredstille partneren sin pga man er underutviklet nedentil, gjør at jeg vil ikke utsette meg for det, og ikke minst en potensiell partner med å kaste bort tiden på en som meg.

 

Anonymkode: 67afb...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner til en mann med mikropenis, ja klinisk mikropenis, som har kjempe suksess, status blandt menn og dametekke. Han er forlova nå og var en storsjarmør som singel. 

Man er ikke en taper bare pga penisen sin, skjønner at det gjør det usikker på deg selv men når en jente virkelig liker deg så er det ikke sikkert hun ser på deg som en taper bare fordi det kommer frem at du har liten tiss hvis du allerede er en god match og vinner (på andre områder i livet) for henne :)

Anonymkode: 0a2d3...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...