Gå til innhold

Føler meg som en stor taper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hele livet "unngått" å få meg kjæreste, og ikke minst ha sex med en kvinne, fordi jeg har liten penis. Hele ungdomstiden og studietiden, har i fylla flere ganger utført oralsex på kvinner, men når det er min "tur" har jeg rett og slett nektet dem, og greid å vri meg unna og dratt hjem uten at noe mer skjedde. Nå er jeg blitt 39 år, ingen barn, ingen kjæreste og jomfru. 

Jeg lurer på om det er flere menn her som er i samme situasjon som meg, evnt damer som har møtt en "taper" som meg?  Det å skulle blottlegge seg for en dame, der man vet dette er blant de minste penisene hun har sett + at man er uerfaren tenker jeg må være det størte turnoff for en dame på alle plan. Jeg har det for øvrig bra ellers i livet, mange venner og fast jobb, eget hus osv, holder meg slank etc, så vil si jeg er "normal" ellers.

For dem som måtte lure, så er penis like lang som en toalettrull, og fyller den heller ikke, så ca 11 cm stiv :(

Anonymkode: 67afb...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme str som eksen- var aldri noen problem og tenkte aldri på at den var liten. Slapp av og nyt livet heller!

 

Anonymkode: 3b88f...680

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med hun over. 11 cm er helt supert! ihvertfall for min del form da slipper jeg å få vondt under samleie:wink:

Var sammen med en med en stor penis en gang, men måtte være så forsiktig og han var ikke flink til å bruke den heller. Ville ikke brydd meg om du var jomfru så lenge du var en grei kar ellers!

Anonymkode: 2a540...e42

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok noen kvinner som tenker at du er uaktuell med den penisstørrelsen.

MEN det er også mange kvinner som synes det er helt uproblematisk. Som faktisk mener det når vi sier at "det er ikke størrelsen det kommer an på". Jeg hadde elsket mannen min akkurat like høyt om han hadde mindre penis. De fleste normalt oppegående personer ser vel hele mennesket, og henger seg ikke opp størrelsen på penis! Det er også noen som foretrekker en mindre penis, fordi de er veldig trange og lett får vondt under samleie. 

Trist at du føler så store komplekser for dette. Husk at kompleksene våre gjerne er noe vi selv tenker veldig mye på, mens som andre aldri har tenkt på. Har ei venninne som har kjempekomplekser for nesen sin. Ingen i vennegjengen hadde noen gang tenkt noe negativt om nesen hennes - og vi ble kjempeoverrasket da hun fortalte oss dette. 

Anonymkode: 69588...aae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks av meg hadde mindre enn det. Han hadde tydelige komplekser, ventet tre måneder uti forholdet før vi hadde sex. Og da kalte han meg billig etterpå. Jeg tilga han, for tenkte at det sikkert bare var fordi han hadde komplekser for utstyret sitt. Vi hadde det ganske ok i ni måneder.  Likevel, han var utro, og da var det ikke vanskelig å gå fra han. 

Å ha dårlig selvtillit ødelegger mer enn det at du har liten.

Anonymkode: 36475...a80

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11 cm unormalt, da? det er jo helt innafor normalen!  i tillegg det må jo være en liten minoritet som driver og måler størrelsen på partners penis. slapp av, det her vil ikke være noen big deal for de aller aller fleste partnere.

Anonymkode: be870...5ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er virkelig et problem du har laget helt selv, og det er kjempetrist. 
Slutt å tenk på pikken din, og bare hopp uti det. Om du skulle møte på en som ikke vil ha sex med deg pga penisen så bør du bare være glad til for at du slapp. 

Jeg hadde sex med en som var rundt den størrelsen for noen uker siden, det var deilig ❤️

Anonymkode: 1ef99...79e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er virkelig et problem du har laget helt selv, og det er kjempetrist. 
Slutt å tenk på pikken din, og bare hopp uti det. Om du skulle møte på en som ikke vil ha sex med deg pga penisen så bør du bare være glad til for at du slapp. 

Jeg hadde sex med en som var rundt den størrelsen for noen uker siden, det var deilig ❤️

Anonymkode: 1ef99...79e

Må bare legge til at jeg hadde full bush, men jeg ga faen og det gjorde han og :')

Anonymkode: 1ef99...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis er en ubetydelig del av deg hvem du er som person, og jeg synes det er fælt at du lar det ha så mye kontroll over livet ditt. Størrelse på kuken sier da ingenting om din verdi som menneske eller partner! Jeg lover; menn har langt mer fokus på dette med stor kuk enn hva kvinner faktisk er. Du kan være en god sex-partner likevel. Gi faen og lev slik som du ønsker å leve:)

Anonymkode: 3b454...a6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele livet "unngått" å få meg kjæreste, og ikke minst ha sex med en kvinne, fordi jeg har liten penis. Hele ungdomstiden og studietiden, har i fylla flere ganger utført oralsex på kvinner, men når det er min "tur" har jeg rett og slett nektet dem, og greid å vri meg unna og dratt hjem uten at noe mer skjedde. Nå er jeg blitt 39 år, ingen barn, ingen kjæreste og jomfru. 

Jeg lurer på om det er flere menn her som er i samme situasjon som meg, evnt damer som har møtt en "taper" som meg?  Det å skulle blottlegge seg for en dame, der man vet dette er blant de minste penisene hun har sett + at man er uerfaren tenker jeg må være det størte turnoff for en dame på alle plan. Jeg har det for øvrig bra ellers i livet, mange venner og fast jobb, eget hus osv, holder meg slank etc, så vil si jeg er "normal" ellers.

For dem som måtte lure, så er penis like lang som en toalettrull, og fyller den heller ikke, så ca 11 cm stiv :(

Anonymkode: 67afb...696

Du har laget deg et problem. Det sitter i hodet ditt. Du er helt normal. 

Anonymkode: 3cf33...8be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de aller, aller fleste betyr dette ingenting! Synes det er synd at du har det slik. 

Det finnes noen som er sexfisert, og tror penis er det samme som et godt forhold. De får bare synes det :)

Anonymkode: 3dffe...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For dem som måtte lure, så er penis like lang som en toalettrull, og fyller den heller ikke, så ca 11 cm stiv :(

Oi. Sal ikke late som jeg vet hvordan du har det, men kan tenke meg at du sliter. Det finnes klinikker som hjelper menn med sånne problemer. Ja, det er dyrt, men kan være verdt det.

https://www.tv2.no/a/10490986

Anonymkode: 4d0d6...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer selvsagt an på hva man liker, men her er noen fordeler jeg kommer på i farta:

Jeg kan gi en ordentlig god blowjob, ha analsex som føles godt, ha analsex med noe i vagina, og ha penis og noe annet i vagina samtidig. Høres ut som en drøm spør du meg! 

Anonymkode: 92dff...414

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å lese at du har gjort dette til et så stort problem for dette sitter bare i ditt hode... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Statistikk viser at kvinner som er i et lespisk forhold er mer fornøyd med sexen enn de som er i et heterofilt forhold, så for kvinner sin del trenger ikke penisen å bety særlig mye for å få orgasme. Det er vondt å skamme seg, håper du kommer over den helt unødvendige tankegangen at du ikke er verdig sex pga. penisstørrelsen. 

Anonymkode: 26142...bcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde heller valgt liten fremfor stor! får dritvondt...+at det ikke er penetrerende sex som gir meg størst nytelse☺️og så ser jeg hele mennesket; ikke kun deler av det

Anonymkode: dda2d...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier at ikke alle bryr seg om det. Hva om man treffer noen som bryr seg om det? er jo flaut å få rykte på seg som han med lile…og bli dumpet pga det, eller komme inn i et forhold, der personen kanskje er utro pga dette. Jeg vet hvordan mannfolk er med damer dem har hatt, legger ut om hvor dem har føflekker, og hvordan dem er barbert etc, noe som jeg synes er patetisk, men jeg en del felles bekjente kvinner som jeg vet på fest sier dem hadde dumpa fyren sin om penisen deres var liten, var også ei som sa "min mann er dessverre kort (i høyde) , men heldigvis stor penis". Var også på tv et program der det ble sagt "penis har ikke noe å si" så kom det nesten i kor fra damene i sofaen "No way". 

Anonymkode: 67afb...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som sier at ikke alle bryr seg om det. Hva om man treffer noen som bryr seg om det? er jo flaut å få rykte på seg som han med lile…og bli dumpet pga det, eller komme inn i et forhold, der personen kanskje er utro pga dette. Jeg vet hvordan mannfolk er med damer dem har hatt, legger ut om hvor dem har føflekker, og hvordan dem er barbert etc, noe som jeg synes er patetisk, men jeg en del felles bekjente kvinner som jeg vet på fest sier dem hadde dumpa fyren sin om penisen deres var liten, var også ei som sa "min mann er dessverre kort (i høyde) , men heldigvis stor penis". Var også på tv et program der det ble sagt "penis har ikke noe å si" så kom det nesten i kor fra damene i sofaen "No way". 

Anonymkode: 67afb...696

Det vil alltid være noen som bryr seg om noe.

Jeg elsker forresten min lave mann. Ikke har han spesielt stor penis heller, helt vanlig, noe jeg liker bl.a. fordi vi kan ha mye analsex. 

Anonymkode: 64055...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...