Gå til innhold

Jeg har ikke fått EL enda!! er såååå utålmodig!

Gjest Odense

Anbefalte innlegg

Gjest Odense

Det er nå fem uker siden jeg hadde en SA og jeg har enda ikke fått EL, trodde jeg fikk mens for noen dager siden , men det var jo ikke de..stoppet like fort som den kom... :-( Har dessuten målt meg ofte..Trodde det var på gang noe i går, følte meg ganske slimete (sorry for detaljene) Men når jeg tok en ny EL testn idag tidlig så var den også negativ....Noen erfaringer her?? Tenk om det går flere mnd til den kommer?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror du må slå deg til ro og vente litt til, det er uhyre sjelden at syklusen er på beina igjen så kort tid etter SA!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gikk glipp av den første eggløsningen min etter en sa - var frustrert og lei meg over at ikke kroppen kom i gang igjen, da det viste seg at jeg faktisk hadde hatt eggløsning og var blitt gravid... (Ikke meningen å gi deg falske forhåpninger - men det er faktisk mulig.)

Når det er sagt - du bør nok gi systemet litt tid. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odense

Fikk mensen fredag..gikk glipp av EL selv om jeg har testet meg regelmessig...litt litt skuffa av at jeg gikk glipp av den , men kan ikke gjøre noe med det nå...Håper på bedre lykke neste gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Fikk mensen fredag..gikk glipp av EL selv om jeg har testet meg regelmessig...litt litt skuffa av at jeg gikk glipp av den ' date=' men kan ikke gjøre noe med det nå...Håper på bedre lykke neste gang.. :)[/quote']

Kanskje du ikke hadde EL, men en anovulatorisk blødning?

Uansett, lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er en menstruasjonsliknende blødning (teknisk sett ikke menstruasjon) som forekommer når man har hatt en syklus uten EL (anovulatorisk syklus).

Her er en bedre forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

til meg tok det tre mnd før jeg fikk EL etter en sa. jeg hadde det i midten av januar og fikk faktisk ikke utslag på test førnå, midten av april... har hørt at det ikke er uvanllig å ikke ha EL de tre første mnd etter en SA.. kjipe greier!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...