Gå til innhold

Hvor ofte kjøper du nye treningsklær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor viktig er det for deg at klærne er nye? Tenker du mye over hvordan andre er kledd?

Anonymkode: a20bb...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste treningsklærne mine er mellom 3 og 6 år gamle. Kjøpte nok når jeg startet å trene, og har kanskje kjøpt ett plagg i året etter det. 

Bryr meg ikke om klærne er nye, eller hvordan andre er kledd. Klærne jeg trener i skal sitte bra og være funksjonelle. Det er det. 

Anonymkode: 48914...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden. Har ikke så mange treningsklær men jeg har det jeg trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trenger det. Og det er ikke spesielt ofte. Jeg trengte en ny løpejakke, da glidelåsen ble ødelagt på en av de gamle, her i vinter engang, men ellers må det være et par år siden sist. Og jeg trener mye. 

Jeg driter langt i om klærene er nye eller ikke. Så lenge de er hele, funksjonelle, og ser ok ut, funker de for meg. 

Jeg driter i hvordan andre er kledd, så lenge de dekker det som bør dekkes, og klærene ikke stinker. 

Anonymkode: ab7f4...b72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper litt oftere enn jeg burde. Synes det er så mange fine treningsklær, og liker at klærne ser fine ut på meg. Har masse ulike former og snitt, men ikke korte topper/bar mage fordi jeg ikke er komfortabel i det og det er heller ikke kultur for det der jeg trener. 

Er svært lite opptatt av hva andre går i, og tenker sjeldent over det. Jeg synes folk skal trene i hva de vil og tenker klær og prestasjon har liten sammenheng. Men enig i at klær som stinker gammel svette er ganske ekkelt 😡

Anonymkode: 1f0a2...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Når jeg trenger nytt, kan gå et par år i mellom.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg vokser ut av størrelsen jeg har, eller om jeg må kaste et plagg for en grunn. Kaster jeg en slitt tights pleier jeg å kjøpe meg en ny en. Synes det er litt gøy med nye klær, men kjøper ikke så ofte da jeg har det jeg trenger. 

Synes forresten mange klær er lenge i butikkene. Det du kjøpte for to år siden (og er redd er for gammelt) kan jeg ha kjøpt nytt forrige uke og er kjempefornøyd med😄

Anonymkode: 45e17...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går omtrent bare i treningsklær hver dag. Bruker bare joggebukser eller tights med lang topp eller lang genser over. Har flere ytterklær siden jeg er mye å gå tur med hundene. Jeg trener ikke men går kun tur med hundene hvis det kan sammenlignes. Kjøper for mye klær og joggesko. Men bryr meg ikke hva andre går med eller hva andre trener i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Hvor viktig er det for deg at klærne er nye? Tenker du mye over hvordan andre er kledd?

Anonymkode: a20bb...cab

Nye treningsklær? :klo:

Jeg trener i klærne mine når de er for slitte til å bruke i offentligheten, jeg (og: nei, et sted der voksne folk gjør squats i tights uten truse under er ikke «offentligheten» :hoho: )

Treningsbuksa jeg har nå arvet jeg fra noen som var lei den. :vetikke: 

Anonymkode: a29fb...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen treningsklær bortsett fra et par tightser og en vindjakke. Jeg bare forflytter plagg etter slitasje. Fra vanlig bruk, videre til trening, så til søppel eller arbeidsklær.

Anonymkode: b09d2...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper sjeldent nye treningsklær, et nytt sett ullundertøy kanskje i året (eller får i gave) ellers kjøper jeg når noe er slitt. Men kjøper et eller to nye par joggesko i året. Problemet er at jeg aldri kaster de gamle, men bruker de videre som fritidssko. Noe som har resultert i et "lager" med ca 15 par Adidas og Hokajoggesko som ser tilnærmet like ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...