AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #1 Del Skrevet 22. april 2019 Pleier du gjøre det hver dag? Anonymkode: c435a...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #2 Del Skrevet 22. april 2019 Ja, ca annenhver dag. Nå har jeg barn, så kommer ikke til å drikke mer enn én øl/vin til maten. Anonymkode: e9231...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. april 2019 #3 Del Skrevet 22. april 2019 Var i Hellas i sommer med samboer, ingen barn. De dagene vi ikke skulle kjøre (leide bil og dro på oppdagelsesferd), tok vi oss gjerne en iskald øl til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #4 Del Skrevet 22. april 2019 Reiser ikke utenlands for å være drita Normann i utlandet. Drikker ikke når vi er på reise med små barn eller ellers. Anonymkode: fa3a4...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2019 #5 Del Skrevet 22. april 2019 Niks. Det kan bli en øl til middag om kvelden, men ellers bare brus eller mineralvann (evt. vanlig flaskevann). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #6 Del Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Reiser ikke utenlands for å være drita Normann i utlandet. Drikker ikke når vi er på reise med små barn eller ellers. Anonymkode: fa3a4...701 Du vet at man ikke trenger være drita selv om man drikker alkohol på dagen? 🤦♀️ Anonymkode: c435a...521 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #7 Del Skrevet 22. april 2019 Jeg drikker en halvliter øl til middagen, and that`s it. Det gjør jeg uansett om jeg er på jentetur eller reiser med barna. Anonymkode: 8e9f6...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #8 Del Skrevet 22. april 2019 Da vi var barnløse tok vi gjerne en drink til lunsj når vi var på ferie, ja, samt til middagen. Var aldri fulle, da (kanskje fordi vi ble stupfulle en dag på vår første ferie sammen og jeg begynte å hylgrine av helt tøysete årsaker 🥴) Nå har vi barn så nå drikker kanskje en av oss to alkoholenheter i løpet av dagen mens den andre er edru. Anonymkode: 17509...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. april 2019 #9 Del Skrevet 22. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier du gjøre det hver dag? Anonymkode: c435a...521 Tar et glass eller to dersom jeg har lyst på, og lar være dager jeg ikke har lyst på. Drikker definitivt mer alkohol på ferie enn i hverdagen, men det har mest med at jeg svært sjelden drikker alkohol her hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 22. april 2019 #10 Del Skrevet 22. april 2019 Ja, kan ta en øl eller en drink på formiddagen og så alkohol senere på kvelden til maten eller ta en drink eller noe senere. Det trenger ikke å være hver dag, men hvis jeg har lyst på så gjør jeg det. Jeg har aldri vært typisk full nordmann på ferie, men litt brisen må det være lov å bli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 22. april 2019 #11 Del Skrevet 22. april 2019 Trenger ikke reise lenger enn til Danmark for å ta en drink på formiddagen..😅 Hvis ikke vi skal kjøre bil så kan det gjerne bli hver dag også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #12 Del Skrevet 22. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiser ikke utenlands for å være drita Normann i utlandet. Drikker ikke når vi er på reise med små barn eller ellers. Anonymkode: fa3a4...701 Du vet at det er mulig å drikke ett glass god vin til maten uten å bli drita? Blir så flau over slike holdninger og du lærer hvertfall ikke barna dine god drikkekultur om alkohol er noe de ikke har sett før vennene introduserer det på fest når de er 14... Anonymkode: 3c8b4...55d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #13 Del Skrevet 22. april 2019 Elsker lange lunsjer, tre retter, der vi deler en flaske vin. Så det er standarden på ferie. Men vi er aldri på to-ukers-badeferie. På lengre ferier har vi gjerne bil, og farter en del også på ettermiddagen, da drikker vi ingenting. Anonymkode: 1f95a...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 22. april 2019 #14 Del Skrevet 22. april 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiser ikke utenlands for å være drita Normann i utlandet. Drikker ikke når vi er på reise med små barn eller ellers. Anonymkode: fa3a4...701 Man blir ikke drita av å ta seg en øl eller en dram da vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #15 Del Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pleier du gjøre det hver dag? Anonymkode: c435a...521 Et glass vin eller en øl til lunsj. Halv flaske vin til middag. Helt uproblematisk, tror ingen kan si de har sett meg full siden midten av tyveårene, og det er tyve år siden. Anonymkode: cb2c2...3b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErGlad Skrevet 22. april 2019 #16 Del Skrevet 22. april 2019 Nei. Drikker aldri alkohol på formiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #17 Del Skrevet 22. april 2019 Nei. Drikker veldig lite på turer. Det kommer langt ut i prioriteringsrekka. Anonymkode: 23d35...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #18 Del Skrevet 22. april 2019 Drikker gjerne noen øl på formiddagen når jeg er hjemme også. Kan tilogmed finne på å ta meg en GT en lørdag formiddag. Kan også la være å drikke alkohol når jeg er på ferie, drikker kun når jeg har lyst til å gjøre det Anonymkode: 40f40...a3b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #19 Del Skrevet 22. april 2019 Thailand er sørøst asia.... ikke syden Nei, jeg drikker ikke. Anonymkode: 5b6cb...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 #20 Del Skrevet 22. april 2019 Alle vet at det er mye fyll på ferier. Men ikke de som skriver på kg, da. 😇 Anonymkode: 23d35...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå