Gå til innhold

Kortermet body ute nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en baby på 6 mnd som er veldig varm av seg. I vognen er h*n våt av svette når vi har på body (helermet) og strømpebukse nå på de varmeste dagene. Er feks 17-18g i skyggen. Har selvsagt ikke baby i solen, men er jo enda varmere der selv om vognen snus så h*n får skygge. Det jeg lurer på er om det er innafor med feks kortermet body nå? Kun på de varmeste dagene selvsagt. Eller er dette for lite? Hvordan løser dere det med varm/svett baby nå?

Anonymkode: 1ca6e...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du ellers i vognen da? Vi har bare en tynn vårpose som er åpen til vår varme baby. Ville nok ikke tatt på kortermet, for lufta er ikke spesielt varm enda, det er mest sola. Opplever selv å fort bli forkjølet når jeg har kledd av meg for tidlig, selv om jeg har vært varm i sola. 

Anonymkode: d67ef...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tatt på kortermet nå. Men lurer også på hva annet babyen har på i vognen? 

Anonymkode: 7fb2e...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke tatt på kortermet nå. Men lurer også på hva annet babyen har på i vognen? 

Anonymkode: 7fb2e...0a6

Har tynn vårpose, som er åpen om det er varmt.

Anonymkode: 1ca6e...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tynn vårpose, som er åpen om det er varmt.

Anonymkode: 1ca6e...134

Prøvd med bare et tynt ullteppe? 😊

Anonymkode: 7fb2e...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger han på? Ville fjernet lammeskinn om du bruker det og det blir for varmt

Anonymkode: f1779...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår på 11 mnd bruker kortermet på balkongen og inne nå. Det er varmt i sola nå og hun er varm av seg. Men i vogna har vi bomull og uten lue og åpen vårpose. 

Anonymkode: d43b6...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller tatt på en luftigere bukse framfor kortermet body.

Anonymkode: d6635...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kortermet body når hun har en genser eller lignende i tillegg :) tar alltid med en jakke når vi er ute, så kler jeg heller på henne hvis det blir kaldt. Foreløpig har ikke det vært nødvendig, da hun er god og varm med de klærne hun har pluss tøfler på beina, lue og pledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en baby på 6 mnd som er veldig varm av seg. I vognen er h*n våt av svette når vi har på body (helermet) og strømpebukse nå på de varmeste dagene. Er feks 17-18g i skyggen. Har selvsagt ikke baby i solen, men er jo enda varmere der selv om vognen snus så h*n får skygge. Det jeg lurer på er om det er innafor med feks kortermet body nå? Kun på de varmeste dagene selvsagt. Eller er dette for lite? Hvordan løser dere det med varm/svett baby nå?

Anonymkode: 1ca6e...134

Ville hatt på en langermet body og en luftig bukse i stedetfor strømpebukse. 

Bare lammeskinn og et tynt teppe i vogna. 

Anonymkode: 0441a...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ligger i body og strømpebukse uten  noe mer mickmack i bagen, har et teppe i nærheten men det er 21 grader i skyggen så ikke behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre at babyen er litt for kald i vognen enn litt for varm grunnet faren for krybbedød. 

Anonymkode: 2fc48...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...