Gå til innhold

Når du blir 66 :-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal du gjøre da? Noe nytt og spennende? Fortell! :) 

Anonymkode: 34813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flytte til Australia, og få besøk av familien så ofte som mulig. Kanskje jeg bare bor der fra oktober-April, og er hjemme med barn og barnebarn resten av tiden, det er jo ikke noe poeng i å være i Australia når det er vinter.

Skal ha leilighet i Cairns, eller i alle fall en slags hytte, også skal jeg bo et sted i New South Wales, litt utenfor Sidney. Håper familien kommer masse på besøk, og håper at innen den tid, vil det koste en del mindre å dra til verden mest utrolige land ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Summ skrev:

flytte til Australia, og få besøk av familien så ofte som mulig. Kanskje jeg bare bor der fra oktober-April, og er hjemme med barn og barnebarn resten av tiden, det er jo ikke noe poeng i å være i Australia når det er vinter.

Skal ha leilighet i Cairns, eller i alle fall en slags hytte, også skal jeg bo et sted i New South Wales, litt utenfor Sidney. Håper familien kommer masse på besøk, og håper at innen den tid, vil det koste en del mindre å dra til verden mest utrolige land ❤️

Det høres herlig ut :hjerte: 

Anonymkode: 34813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose meg mye med en hage med blomster og stelle. Få besøk av flotte barnebarn :) bake til dem. 

Anonymkode: c3f6d...733

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forhåpentligvis gått av med pensjon, og bruker mye av tida på fjellturer, hage og frivillig arbeid.

Anonymkode: 72e9d...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vie ekstremt mye tid til hobbyen og bygge et «uthus» hvor jeg kan holde på med hobbyen uten å bekymre meg for å rydde opp og søle. 

Vil også bruke mye tid på hageblomster, ha egen frukt- og grønnsakshage og tilby hjemmelaget mat og bakeverk til alle som kommer på besøk.

Er jeg så heldig at jeg har barn og barnebarn vil jeg ha et fritt hus hvor de alltid føler seg velkommen, bake mye med dem og skjemme dem bort. 

Vil også dra på bobilferie rundt i hele Norge, dra på noen eksotiske ferier og se mye nydelig natur og arkitektur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal du gjøre da? Noe nytt og spennende? Fortell! :) 

Anonymkode: 34813...c6f

Hva er din plan?

Anonymkode: 76d42...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig sang med tanke på at pensjonsalderen i Norge vel aldri har vært 66 år. Men planen er å gå av med pensjon en del år før det, og forhåpentlig være frisk nok fortsatt til å reise og leve livet litt.

Anonymkode: 416b4...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nyter jeg livet, tar med familien og barnebarn på ferier rundt om i verden ☺️

Anonymkode: 3ef2a...3e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig sang med tanke på at pensjonsalderen i Norge vel aldri har vært 66 år. Men planen er å gå av med pensjon en del år før det, og forhåpentlig være frisk nok fortsatt til å reise og leve livet litt.

Anonymkode: 416b4...84f

Sang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2019 den 23.38, Summ skrev:

Sang?

Denne sangen

På 22.4.2019 den 19.21, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 76d42...5c0

 

Anonymkode: 34813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å lese alle fine ting dere skal gjøre :strix:

Anonymkode: 34813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal gjøre noe spennende, men håper på å kunne tilbringe vinteren  i et varmere land. :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.4.2019 den 18.37, SVK skrev:

Tror ikke jeg skal gjøre noe spennende, men håper på å kunne tilbringe vinteren  i et varmere land. :sol:

Det høres ut som en veldig god plan :) 

Anonymkode: 34813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres ut som en veldig god plan :) 

Anonymkode: 34813...c6f

Jepp. :jepp:  Hva skal du gjøre?

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK skrev:

Jepp. :jepp:  Hva skal du gjøre?

Jeg har foreløpig ingen god plan, men jeg håper å bli inspirert av dere som svarer i tråden :) Kanskje jeg skal bruke mer tid på hobbyer :) 

Anonymkode: 34813...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...