Gå til innhold

Må ambulanse /sykepleiere o.l ha veldig høyt lykkenivå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å ikke få en knekk av å se alt det vonde. Jeg har moderat depresjon og hadde knekt. Jeg har vært utplassert på eldrehjem for 10 år siden og jeg mistrivdes sterkt. Jeg takler ikke se det på tv heller... Så uglamourøst livet egentlig er! Her går enkelte av oss og tror livet er et eventyr. De yngre tror de er supermennesker og at dette aldri kan skje dem.. 

Anonymkode: 2a91d...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sykepleier i psykiatrien. Jeg har ikke et veldig høyt lykkenivå, jeg er heller veldig moderat av meg. Jeg lever meg til en viss grad inn i det som skjer på jobb og gir god omsorg, men legger fra meg jobben på jobb og tar den ikke med meg hjem. 

Anonymkode: ef382...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er lykkenivå og hvor finner jeg skalaen?.

Anonymkode: bee8c...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er lykkenivå og hvor finner jeg skalaen?.

Anonymkode: bee8c...4a3

du får bestemme litt selv, men lykkelig nok til å faktisk engasjere deg i jobben. 
Å ha evnen til å være glad utenom jobben , selv om du ser mye trist og stygt. Å ikke få angst av det hele.

Anonymkode: 2a91d...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider