Gå til innhold

Ovitrelle, crinone og temping.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tar crinone hver dag etter eggløsning. Er 8 DPO nå. Legen har sagt at jeg kan teste 1. mai, om jeg ikke har fått mens da. Men da vil jeg jo være 18 DPO. Pga ovitrelle må jeg ikke teste for tidlig, det vet jeg. Men trodde ikke den skulle gi falsk positiv etter 10 dager. 

Når det gjelder temping og crinone lurer jeg på om crinone vil holde temperaturen høy? Altså at det ikke er så mye vits å tolke kurven min ettersom jeg tar progesteron. 

Legger ved charten min. 

- T 

F55A6F49-94A1-4337-AD2E-B0C2D9C78214.jpeg

Anonymkode: 2475b...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.4.2019 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg tar crinone hver dag etter eggløsning. Er 8 DPO nå. Legen har sagt at jeg kan teste 1. mai, om jeg ikke har fått mens da. Men da vil jeg jo være 18 DPO. Pga ovitrelle må jeg ikke teste for tidlig, det vet jeg. Men trodde ikke den skulle gi falsk positiv etter 10 dager. 

Når det gjelder temping og crinone lurer jeg på om crinone vil holde temperaturen høy? Altså at det ikke er så mye vits å tolke kurven min ettersom jeg tar progesteron. 

Legger ved charten min. 

- T 

F55A6F49-94A1-4337-AD2E-B0C2D9C78214.jpeg

Anonymkode: 2475b...32e

Tempen min har hvert fall sunket før mens når jeg har tatt Lutinus (progesteron det og), men om det gjelder alle vet jeg ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøverpåny skrev:

Tempen min har hvert fall sunket før mens når jeg har tatt Lutinus (progesteron det og), men om det gjelder alle vet jeg ikke 😊

Takk for svar! 

Anonymkode: 2475b...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...