Gå til innhold

Hvorfor får afrikanere så jævla mye barn???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er innvandrere der jeg bor også, selv om jeg ikke bor i Oslo. 
Særiøst, jeg skjønner ikke at de damene orker? de er jo aldri i jobb, men går konstant hjemme med barn. Så fort et barn har kommet så er de i gang med et nytt! 
De damene er jo gravide fra de er fruktbare til de ikke er det lenger jo! Er det ikke slitsomt å være gravid hele livet liksom?
 

Anonymkode: d8dac...3b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo kulturberikelse, din rassebass!

Anonymkode: a5b80...ee5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: din luring. Ingen kan gå gravid hele livet, det er ikke fysisk mulig.

nr 2. Andre kulturer er ikke like priviligert å ha tilgang til prevensjons-informasjon som oss. 

Og sist men ikke minst: det er strålende sol og fint vær. Har du virkelig så lite givende liv at du må bruke påsken på å fokusere på afrikanere og fødetall?

du har større problemer enn dem...

 

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville foretrukket å være gravid framfor å gjøre "negerarbeid" for resten av livet.

Systematisk rasisme begrenser deres muligheter. Det er mer behagelig å få barn enn å vaske dass. Offentlige almisser til folk som får barn bidrar også til dette. Folk med barn burde betale mer, ikke mindre.

Til moderatorene: Dere skjønner vel at dette ikke er rasisme? Jeg omtaler meninger som er så omfattende i samfunnet at enkelte grupper ikke får seg normal jobb. Jeg ser at begrepet er problematisk, men det er det mest deskriptive jeg kan komme på. Hvis dere har et bedre forlsag til begrep kan jeg selvsagt endre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Seriøst skrives med med E, ikke æ

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vanlig fyr skrev:

For 100 år siden var det vanlig at nordmenn fikk 13 barn. Alt har sin grunn.

 

Les bøker. 

What he said👆💪

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er bare å gå på NAV så ordner det seg

Anonymkode: d89a3...cfa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det er bare å gå på NAV så ordner det seg

Anonymkode: d89a3...cfa

Utdanning er en fin ting. Du burde prøve det.

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt en del av kulturen deres, enten ubevisst nå som de bor i Norge, eller ikke. 

Det er sånn at foreldrepar i Afrika ønsker å ha flest mulig barn, slik at foreldrene kan være sikre på at det finnes avkom som vokser opp og kan være i stand til å ta vare på dem når de blir eldre. Ettersom barnedødeligheten i Afrika er veldig stor, så er den logiske beslutningen å få flest mulig avkom for å sikre en tryggere fremtid for en selv. 

Den logiske konklusjonen blir da at en donasjon til afrikanske vaksinasjonsprogrammer er det mest lønnsomme tiltaket du kan gjøre for å bremse befolkningsveksten på kontinentet. 

Anonymkode: c254a...8a9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg tror jeg ville foretrukket å være gravid framfor å gjøre "negerarbeid" for resten av livet.

Systematisk rasisme begrenser deres muligheter. Det er mer behagelig å få barn enn å vaske dass. Offentlige almisser til folk som får barn bidrar også til dette. Folk med barn burde betale mer, ikke mindre.

Til moderatorene: Dere skjønner vel at dette ikke er rasisme? Jeg omtaler meninger som er så omfattende i samfunnet at enkelte grupper ikke får seg normal jobb. Jeg ser at begrepet er problematisk, men det er det mest deskriptive jeg kan komme på. Hvis dere har et bedre forlsag til begrep kan jeg selvsagt endre det.

Det er kanskje ikke du som har definisjonsmakten til begrepet, når du ikke selv rammes av det? Har du tenkt på det? 

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange barn = mer støtte fra staten. I tillegg er det vanlig i deres kultur av barna tar økonomisk være på foreldrene når de blir gamle. Det er også utbredt i mange afrikanske land (hei Somalia!) at siden staten stjeler fra dem i hjemlandet så må de prøve å stjele/ta så mye penger de kan når anledningen byr seg. 

Kan legge til at jeg har bodd i flere år i Oslo og har jobben med mange fra midt-østen og Asia. Felles for dem alle at at de ikke kan fordra somaliere. De er late og vil ikke jobbe. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

For 100 år siden var det vanlig at nordmenn fikk 13 barn. Alt har sin grunn.

 

Les bøker. 

Skremmende mange "innvandrer kritisk" som gjekk glipp grunnskolen. 

Anonymkode: 1b175...c28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke du som har definisjonsmakten til begrepet, når du ikke selv rammes av det? Har du tenkt på det? 

Anonymkode: c337c...91d

Begrepet er jo avskyelig, men det er beskrivende av hvilken urett denne gruppen opplever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herremann skrev:

Mange barn = mer støtte fra staten. I tillegg er det vanlig i deres kultur av barna tar økonomisk være på foreldrene når de blir gamle. Det er også utbredt i mange afrikanske land (hei Somalia!) at siden staten stjeler fra dem i hjemlandet så må de prøve å stjele/ta så mye penger de kan når anledningen byr seg. 

Kan legge til at jeg har bodd i flere år i Oslo og har jobben med mange fra midt-østen og Asia. Felles for dem alle at at de ikke kan fordra somaliere. De er late og vil ikke jobbe. 

Du har jobbet med folk fra Midtøsten og Asia, og hater somaliere? Ser du ikke hvor urimelig det er? 

Vi kan diskutere når du faktisk har jobbet med somaliere.

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende mange "innvandrer kritisk" som gjekk glipp grunnskolen. 

Anonymkode: 1b175...c28

Ta en titt i speilet du... Det er der de gjemmer seg...!

Anonymkode: a5b80...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Begrepet er jo avskyelig, men det er beskrivende av hvilken urett denne gruppen opplever.

Ok, da forsto jeg deg.

Anonymkode: c337c...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan diskutere når du faktisk har jobbet med somaliere.

Anonymkode: c337c...91d

Ja! Folk som har jobbet med somaliere vokser jo på trær! Har yrkesdeltagelsen kommet seg over 5% nå?

Anonymkode: a5b80...ee5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Folk som har jobbet med somaliere vokser jo på trær! Har yrkesdeltagelsen kommet seg over 5% nå?

Anonymkode: a5b80...ee5

Hvordan går skolegangen på livets harde skole?

Anonymkode: c337c...91d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan går skolegangen på livets harde skole?

Anonymkode: c337c...91d

Slutt å vær så politisk korrekt og med slik hersketeknikk. Yrkesdeltakelsen hos somaliere er LAV. De fleste vil ikke jobbe.

https://www.tv2.no/a/10286330/

En av mange artikler om emnet. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...