Gå til innhold

Tenker det er utrolig at så mange stygge damer får barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tragisk hvor overfladisk verden har blitt. 

Anonymkode: 865de...f73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel flest mindre pene mennesker som får barn. Siden vakker er en lignelse til symmetri og god helse fører det til degenerering, dermed får vi masse stygge, syke og dumme mennesker med dårlige gener som rævkjører hverandre og jorda. 

Anonymkode: c04ee...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Er faktisk enig..Å de stygge er de som får flest barn også.. Om det har noe med at de pene ikke ønsker å ødelegge kroppen med for mange fødsler? Man kan spekulere.

Anonymkode: 5e757...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel flest mindre pene mennesker som får barn. Siden vakker er en lignelse til symmetri og god helse fører det til degenerering, dermed får vi masse stygge, syke og dumme mennesker med dårlige gener som rævkjører hverandre og jorda. 

Anonymkode: c04ee...ceb

Det er ikke nødvendigvis slik at pene mennesker har gode gener på andre områder enn utseendet. Kanskje har en del av de pene menneskene operert seg pene eller brukt andre kosmetiske inngrep, og da har de ikke gode utseende-gener en gang.

Synes det er langt verre at smarte, dyktige mennesket får få barn og ikke sprer genene sine. De fleste smarte, dyktige menneskene har et helt normalt utseende (i likhet med de fleste andre).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror hen refererer til at kvinner bruker rundt 5-6 ganger mer av statens ressurser per år. Altså, de får veldig mye penger, blant annet for å ha barn. Kvinner er fortsatt ikke økonomisk selvstendige, da staten har byttet ut mannens rolle.

Anonymkode: fc454...7e1

Har ikke menn barn? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange lavtlønnenende folk har mer i skallen og mer å by på av godhet, personlighet og livserfaring enn høytlønnende som ofte har nesa i været og tror de er så prektige.

Anonymkode: bfc1d...a38

Men studerer du statistikken så er barna til de høytlønnede mere aktiv i idrett. Bedre helse/kosthold på både barn og voksne. Mere fokus på utdanning og å lykkes utover i livet. Bygge nettverk og generelt ha en plan og de har foreldre som pusher de i riktig retning. Legg til at jeg er en helt vanlig  håndverker. Så min lønn er ikke i øvre sjikt.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, absinthia said:

Har ikke menn barn? 

Jo, faktisk kommer alle barn av menn. Likevel er det slik at kvinner bruker 5-6 ganger mer enn menn per år, og noe av det kommer av alenemødre.

Anonymkode: fc454...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, faktisk kommer alle barn av menn. Likevel er det slik at kvinner bruker 5-6 ganger mer enn menn per år, og noe av det kommer av alenemødre.

Anonymkode: fc454...7e1

Har ikke barn av alenemødre fedre? De fleste har da delt ansvar for barna, selv om de ikke har delt bosted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man skjønner da er at det ikke bare handler om utseende, men å være en person som noen kunne tenke å ha rundt seg i årevis. Faktisk kunne jeg godt ligget med og fått barn med en mann som var direkte stygg, så lenge en del andre ting var tilstede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanskelig å få sex med å kun være fin på innsiden? Føler det er bare er noe de nettopp stygge damene sier til seg selv, og seg i mellom bare for å føle seg bedre. Det har jo ikke mye logikk bak seg, sånn fra naturens side mener jeg. TS

Anonymkode: d3182...1e7

Siden det er så mange av oss som får både mann og barn så sier det vel seg selv at det hverken er vanskelig for oss å få sex, forhold eller få menn til å elske oss nok til å gifte seg med oss.

Litt logiske brister i den konklusjonen din.

Anonymkode: 58b77...341

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunnen aldri tenkt det nei, blant annet fordi det er høyst subjektivt hva som er pent og stygt, og det gjelder både kvinner og menn.
Jeg tenker derimot ofte at det er utrolig hvor dustete innlegg enkelte brukere på KG greier å produsere. Jeg mistenker at dette er samme menneskene som ler rått av sine egne sure fjerter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2019 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke. Damen min er middels pen og jeg er vel i nedre del av middels. Det jeg prater om her er de man virkelig stygge som skiller seg ut i mengden.

Anonymkode: d3182...1e7

Jeg ser mange flere mindre pene menn enn jeg ser mindre pene damer. Folk er født med det utseendet de har og forhåpentligvis er de damene du synes er stygge lykkelige med en partner som setter pris på dem. Det er veldig sjelden jeg ser en person som virkelig er stygg, flere år siden jeg tenkte det. Og da tenker jeg at jeg håper utseendet ikke har ødelagt for den personen og at hn eller hun har et bra liv. Har du tenkt tanken på at noen synes du også er skikkelig stygg? 

Anonymkode: f664d...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud går folk rundt å tenker slikt?! Må være fryktelig trist å være så smålig og overflatisk. 

Anonymkode: d9966...6cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 20.4.2019 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå tenker jeg på stakkaren som må p**e på deg!

Bedre å være "stygg" på utsiden, enn stygg på innsiden!

Anonymkode: ffdc7...cd5

 

På 20.4.2019 den 13.34, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tror dere begge burde jobbe med bitterheten deres. De stygge har kanskje måtte utvikle en personlighet og nedlatende blikk samt kommentarer har kanskje gjort dem empatisk. Jeg vet at for mange som tror utseendet er alt så kommer man altså veldig langt med empati og personlighet. Åpenlyst lenger enn med bitterhet og er pent skall. 

 

Anonymkode: 22a1b...f92

Men nå har det seg sånn at man kan ha både personlighet og utseendet med seg, har møtt folk med begge deler også slemminger som er stygge som juling. Alt er ikke så sort hvitt dere. Har ingenting med utseendet å gjøre om man utvikler gode eller dårlige egenskaper. Har mye med omgangskrets, oppvekst og erfaringer og opplevelser å gjøre. Pluss at man tar ansvar for egne handlinger og tankegang. Er bare mennesker med snever tankegang, lite intellektuell kapasitet og som er kronisk offer som sitter å sier at det er det indre som teller hele tiden og hinter til at er man pen, så er man tvers igjennom grusom.🤷‍♀️ Synes det er mye primitivt ute og går om dagen eller enkle folk da.

Anonymkode: 08b13...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2019 at 1:29 PM, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Jeg har sett mange stygge menn, som har klart å få unger med en pen dame.

Jeg har også sett stygge damer, som har klart å få unger med en pen mann.

Ved å få unger med noen som er pen, så er sjansen stor for at barnet også blir pen, ved at styggedommen til enten mor eller far, blir vasket bort, slik at barnet vil se normalt pen ut. Dette er en god ting for den videre slekten dems, da slekten vil begynne å se normal ut, og penere.

Det hadde vært verre hvis en stygg dame og en stygg mann, hadde fått barn. Tenk hvor stygg ungen sikkert vil bli. Jeg tror vi alle burde være glad for at stygge også får seg barn, så lenge en av dem, enten mor eller far, er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2019 at 11:29 AM, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Woow. Så du mener at gravide og ferske mødre som triller en barnevogn er stygge? Enten så er dette en trolle tråd eller så er det deg det er noe feil med!

Det høres faktisk ut som om du er sjalu og ønsker og tråkke gravide og nybakte mødre og mødre generellt ned for og selv føle deg bedre. Jeg kjenner og vet om supermødre som er nydelige og naturlig pene som tar godt vare på seg selv og barnet/barna sine ink meg selv. Og barnefaren altså mannen min er nydelig og en superpappa han også.

faktisk så mener jeg det motsatte av det du mener.

 

Og mennesker som har en så dårlig holdning som deg er vel det verste?! Skjerp deg og skaff deg ett liv.

Endret av Blessedmoom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje er det en statistisk bias her; de "stygge" er stolte over å ha fått barn og viser barnet fram mer enn gjerne. Mens de "pene" gjemmer seg bort fordi de føler seg feite, og stresser livet av seg på treningsstudio.

Anonymkode: c8c0f...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2019 at 12:50 PM, AnonymBruker said:

Det er vel flest mindre pene mennesker som får barn. Siden vakker er en lignelse til symmetri og god helse fører det til degenerering, dermed får vi masse stygge, syke og dumme mennesker med dårlige gener som rævkjører hverandre og jorda. 

Anonymkode: c04ee...ceb

Og ellers står det bra til med nazisten?

Anonymkode: b9641...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si jeg er opptatt av mitt eget utseende, er ikke spesielt pen tror jeg.

Uansett- jeg har faktisk ikke tenkt det som du sier. Blir alltid bare glad jeg når jeg ser mødre som triller rundt på vognene sine. Glad og litt sjalu. Uansett hvordan de ser ut :') Eller jeg kan vel kanskje tenke, shiiit hun var pen. Men det syntes jeg er greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hot før jeg ble gravid. Hadde draget og kunne velge på absolutt høyeste hylle. Tette svangerskap og svangerskapsdepresjon, travelt liv med mye jobbing og ellers bare oppfølging av barn gjør at jeg ikke har sjans til å følge opp eget utseende. Er blitt ganske stygg. Folk som ser meg og mannen min tenker nok at det er helt utrolig at han er sammen med meg. 

 

Vi pleide å være et attraktivt par. Håper vi blir det igjen, og at de som ser meg også av og til tenker at her går en mamma som legger seg selv på vent litt for familien sin. 

 

Anonymkode: b3141...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...