Gå til innhold

Tenker det er utrolig at så mange stygge damer får barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Auch.... Du høres misunnelig ut. Ingen som vil at du skal bære frem barna dine? 

Anonymkode: 59cc8...d08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke. Damen min er middels pen og jeg er vel i nedre del av middels. Det jeg prater om her er de man virkelig stygge som skiller seg ut i mengden.

Anonymkode: d3182...1e7

Hvor er det du ser alle disse stygge damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig har jeg ikke sett noen stygge. Men har sett mange som ikke er så "freshe". Tenker da bare at det er slitsomt med små barn og mange blir anderledes etter svangerskap og fødsel. 

Jeg er ikke særlig pen selv og har to barn. Aldri vært pen heller, men er glad jeg har fått barn likevel... 

Anonymkode: 66dbb...c14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nicecar skrev:

Hvor er det du ser alle disse stygge damene?

Jeg har utsikt mot gågaten fra kontoret. TS

Anonymkode: d3182...1e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har utsikt mot gågaten fra kontoret. TS

Anonymkode: d3182...1e7

Så du driver heller å glor ned og fører statistikk på stygge mennesker fremfor å gjøre jobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tenker heller på smellfeite,stygge damer på over 100 kg ,hvordan de klarte å lure en mann til å gifte seg med henne..

 

Anonymkode: 7a5a2...a41

Det er ikke sikkert de veide 100 kg da de giftet seg 😉

Da jeg giftet meg, veide jeg 42 kg. I dag, 17 år senere, veier jeg 63. Folk forandrer seg, vekten forandrer seg. Kanskje særlig for kvinner som har gått gravide (graviditetskiloene kan være vriene å bli kvitt i etterkant). Men det er neimen ikke få mannfolk heller, som utvikler digre ølvommer og blir feite med årene. Eksen min (han jeg var gift med) har en mage som sikkert er 4-5 ganger så stor som han hadde før.

Anonymkode: 5512a...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke. Damen min er middels pen og jeg er vel i nedre del av middels. Det jeg prater om her er de man virkelig stygge som skiller seg ut i mengden.

Anonymkode: d3182...1e7

Poenget er at du ikke vet hvordan andre tenker om deg. For alt du vet kan de le av dere å tenke at dere er whitetrash, eller de kan tenke at dere er som en filmstjerne familie.

Vennen til samboeren min f.eks elsker overvektige damer. Han har aldri vært sammen med noen som ikke har vært overvektig. Vi har alle vår egen smak og egne preferanser og da syntes jeg det er arrogant og sitte på forum å dømme andres utseende. Spesielt siden du ikke evner å tro at noen der ute kan syntes at du og din familie er utseende messig fæle. 

Du kan ha dine meninger, men det kan alle andre også. Så noe monopol på å bedømme at dama di er middels pen har du faktisk ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nicecar skrev:

Så du driver heller å glor ned og fører statistikk på stygge mennesker fremfor å gjøre jobben din?

Ja. Jeg er statlig ansatt. Det er sånn vi gjør det. Dere betaler, vi mottar. 

Anonymkode: d3182...1e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk sjeldent jeg ser mennesker som er så lite pene at de kan kalles stygge. 

Ellers: I en eller annen bok jeg leste en gang, sa de at veldig pene damer ofte hadde mer mislykkede forhold, fordi menn ofte valgte dem fordi de var pene. I begynnelsen gjorde disse mennene alt for å kapre dama. Når forholdet hadde vart en stund, så kom de gjerne frem til at denne veldig pene dama som de hadde et forhold til, ikke hadde noe til felles med dem og så begynte de å kjede seg sammen med henne. Damer som ikke var så pene, hadde oftere vellykkede forhold, fordi de ble valgt på grunn av personlige egenskaper, selv om de ikke var så omsvermet som de som var veldig pene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert de veide 100 kg da de giftet seg 😉

Da jeg giftet meg, veide jeg 42 kg. I dag, 17 år senere, veier jeg 63. Folk forandrer seg, vekten forandrer seg. Kanskje særlig for kvinner som har gått gravide (graviditetskiloene kan være vriene å bli kvitt i etterkant). Men det er neimen ikke få mannfolk heller, som utvikler digre ølvommer og blir feite med årene. Eksen min (han jeg var gift med) har en mage som sikkert er 4-5 ganger så stor som han hadde før.

Anonymkode: 5512a...80d

Enig. For ikke å snakke om lange øre/nesehår og henge baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt som at de er pen i mannens øyne. 

Jeg får forresten ikke sex, jeg har sex.

Anonymkode: 4a546...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå tenker jeg på stakkaren som må p**e på deg!

Bedre å være "stygg" på utsiden, enn stygg på innsiden!

Anonymkode: ffdc7...cd5

Hvordan puler man PÅ noen? Aldri hørt det uttrykket før.

Anonymkode: 0c0f9...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerer det samme som deg. Men min konklusjon er noe anderledes enn din. Jeg tenker at det ikke er noen som helst fordel å ha utseendet med seg når det kommer til kjærlighet/finne noen å stifte familie med. For sex ja, men det leder ikke til familie med mindre man er uansvarlig og er villig til å få HIV i jakten på livet som alenemor. 

Syns det virker som at de som ikke har utseendet på sin side lettere finner noe ekte og noen som genuint er så glad i dem at de vil ha barn med dem. Mens kvinner som får interesse fra flere menn, sliter med å finne en seriøs partner. Uansett bra at noen finner lykken i ett overfladisk og kynisk samfunn, der alt skal være så perfekt at mange folk ender med ingenting. De har i alle fall en stygg liten familie som de elsker og som elsker dem tilbake, som er mye bedre enn ingenting.

 

Anonymkode: ad8ef...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel enda flere stygge damer som ikke får barn...? De mest attraktive blir ofte snappet opp av attraktive menn som ønsker seg familie...

Anonymkode: 24d90...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den tanken har jeg aldri tenkt. Dømmer ikke andre mennesker etter utsende. 

Og da jeg fikk nummer 2, så veide jeg 30 kg for mye, var syk, og så helt jævlig ut. 1 år etterpå var jeg frisk, trente minst 10 timer i uken, var normalvektig, fin på håret, kledde meg fint, og fikk mange komplimenter på utseende mitt. 

Anonymkode: 6dc4a...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Kanskje du kan jobbe litt med menneskesynet ditt? 

Hvis du tror skjønnhet er kun ytre , har du rett. Men hvis du ser mennesket som noe mer, tar du feil.

Anonymkode: 37e72...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Har tenkt det samme, men er samtidig ikke så veldig overrasket. De fleste av oss har attraktive kompiser som kan synke veldig lavt for et lettvint ligg, så at også uattraktive kvinner kan bli gravide overrasker ikke. Særlig ikke i en tid der kvinner kan dra til Danmark og bli kunstig befruktet, for så å blir forsørget av menn som ikke vil ha barn med dem, gjennom velferdsstaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Noen ganger når jeg ser en feit, stygg, ustelt gravid, så tenker jeg «æsj, kem hærtes pjægge unga på dæ?» Burde tvangssteriliseres for å ikke spre de genene!

Så ser jeg «gravøren» og vet ikke hvem av dem som var mest uheldig!

Anonymkode: 09a53...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge folk får pene barn og omvendt har jeg hørt.. bare pass deg ts 🙈😅 

Anonymkode: 54aa3...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...