Gå til innhold

Tenker det er utrolig at så mange stygge damer får barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også bitter for at jeg ikke har funnet meg en partner enda, og tar meg selv i å tenke lignende tanker. 

Anonymkode: bcd3e...d96

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå tenker jeg på stakkaren som må p**e på deg!

Bedre å være "stygg" på utsiden, enn stygg på innsiden!

Anonymkode: ffdc7...cd5

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er også bitter for at jeg ikke har funnet meg en partner enda, og tar meg selv i å tenke lignende tanker. 

Anonymkode: bcd3e...d96

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Jeg tror dere begge burde jobbe med bitterheten deres. De stygge har kanskje måtte utvikle en personlighet og nedlatende blikk samt kommentarer har kanskje gjort dem empatisk. Jeg vet at for mange som tror utseendet er alt så kommer man altså veldig langt med empati og personlighet. Åpenlyst lenger enn med bitterhet og er pent skall. 

 

Anonymkode: 22a1b...f92

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de var digge før de fikk ungen. Jeg føler meg ganske knatra nå etter to fødsler.. men skal komme meg ovenpå igjen. 

Har dessuten tenkt på om det er noe "final level" på menneskeheten, for de virkelig skamvakre får jo ikke barn. Kanskje biologien har nådd sitt øverste nivå med dem. Foreksempel Charlize Theron, Winona Ryder..

Anonymkode: 4b854...acd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at stygg er øynene som ser. En person du synes er stygg, er nødvendigvis ikke stygg i andres øyne.

Men å gå rundt og dømme folk etter deres utseende er lavmål. 

Anonymkode: cd128...5dd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuvel - svangerskapet fremhevde hvertfall ikke mine beste utseendetrekk og småbarnsperioden ga andre prioriteringer enn utseende - så all medfølelse til alle gravide og trøtte småbarnsforeldre. 

Kan jo ikke dømme noen for å ha riktige prioriteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tror dere begge burde jobbe med bitterheten deres. De stygge har kanskje måtte utvikle en personlighet og nedlatende blikk samt kommentarer har kanskje gjort dem empatisk. Jeg vet at for mange som tror utseendet er alt så kommer man altså veldig langt med empati og personlighet. Åpenlyst lenger enn med bitterhet og er pent skall. 

 

Anonymkode: 22a1b...f92

Tror du misforsto den første du siterer 😅

Anonymkode: 27046...f57

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå tenker jeg på stakkaren som må p**e på deg!

Bedre å være "stygg" på utsiden, enn stygg på innsiden!

Anonymkode: ffdc7...cd5

Er det ikke vanskelig å få sex med å kun være fin på innsiden? Føler det er bare er noe de nettopp stygge damene sier til seg selv, og seg i mellom bare for å føle seg bedre. Det har jo ikke mye logikk bak seg, sånn fra naturens side mener jeg. TS

Anonymkode: d3182...1e7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanskelig å få sex med å kun være fin på innsiden? Føler det er bare er noe de nettopp stygge damene sier til seg selv, og seg i mellom bare for å føle seg bedre. Det har jo ikke mye logikk bak seg, sånn fra naturens side mener jeg. TS

Anonymkode: d3182...1e7

Omg! Er du så utrolig blåst?

"Stygg" kommer an på øynene som ser... Det noen synes er tiltrekkende, kan andre syns er usmakelig!

Forøvrig; skikkelige menn tar seg tid til å bli kjent, og ja "fin på innsiden" holder ofte for de aller fleste! De jentene vet de har blitt valgt pga indre kvaliteter, og når en mann først har blitt forelsket, så er vedkommende det deiligste han vet! Tenk det du ;)

Du har kanskje blitt valgt av en ganske overfladisk fyr, fordi du er så pen. Må være ille å vite at du kan bli dumpet når som helst for en enda penere dame...

 

Anonymkode: ffdc7...cd5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanskelig å få sex med å kun være fin på innsiden? Føler det er bare er noe de nettopp stygge damene sier til seg selv, og seg i mellom bare for å føle seg bedre. Det har jo ikke mye logikk bak seg, sånn fra naturens side mener jeg. TS

Anonymkode: d3182...1e7

Fra naturens side er det logisk at den som skal føde frem og passe barn bør være omsorgsfull og omtenksom, og kanskje litt smart sånn at de kan forsørge barnet og dekke dens behov.

Det er nok viktigere enn å være pen. 

Anonymkode: 22a1b...f92

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Omg! Er du så utrolig blåst?

"Stygg" kommer an på øynene som ser... Det noen synes er tiltrekkende, kan andre syns er usmakelig!

Forøvrig; skikkelige menn tar seg tid til å bli kjent, og ja "fin på innsiden" holder ofte for de aller fleste! De jentene vet de har blitt valgt pga indre kvaliteter, og når en mann først har blitt forelsket, så er vedkommende det deiligste han vet! Tenk det du ;)

Du har kanskje blitt valgt av en ganske overfladisk fyr, fordi du er så pen. Må være ille å vite at du kan bli dumpet når som helst for en enda penere dame...

 

Anonymkode: ffdc7...cd5

....?? Du absolutt ingen mening med innlegget ditt. Jeg er en mann med familie? Jeg bare poengterer at det er helt på trynet hvordan disse skapningene får lurt noen til sengs. Det sier kanskje mer om mennene enn damene, men likevel.

Anonymkode: d3182...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk aldri tenkt over. Og jeg syns ikke det er rart heller. Det er jo ekstremt mange flere stygge menn enn stygge damer, så det er vel ikke så rart om noen av dem finner hverandre?

Anonymkode: 0e0a6...f37

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. :sjokkbla:  Ja stygg i dine øyne ja men for andre kan de være verdens vakreste. 

Så hvis noen ikke har det utseendet du ikke liker skal de ikke ha barn da? 

Anonymkode: bbf50...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for den du. Jeg går rundt hele tiden nå og tenker at folk tenker nettopp dette om meg. "Hvem ville ha gjort noen så stygge gravid?".

Heldigvis har jeg en samboer som sier han er heldig som har fått gjort det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke som deg TS, at folk er «stygge». Det heter «mindre pene», og det er opp til øyet som ser hva som defineres som pent eller mindre pent.

Jeg ser dog mange foreldre som er mindre pene, men som har helt utrolig vakre barn! Blir helt blenda når jeg ser så vakre mennesker, og håper de aldri ødelegger utseendet sitt.

Anonymkode: 6b140...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Tenker at fedrene sikkert er stygge som nøkken de også og at det var bra to så frastøtende fant hverandre ☺️

*orker ikke lete frem ironiflagget*

Anonymkode: f72f3...f74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanskelig å få sex med å kun være fin på innsiden? Føler det er bare er noe de nettopp stygge damene sier til seg selv, og seg i mellom bare for å føle seg bedre. Det har jo ikke mye logikk bak seg, sånn fra naturens side mener jeg. TS

Anonymkode: d3182...1e7

Er ikke så ofte jeg ser "stygge" damer. De fleste er helt normale og ingen grunn til at de ikke skal finne seg noen

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra naturens side er det logisk at den som skal føde frem og passe barn bør være omsorgsfull og omtenksom, og kanskje litt smart sånn at de kan forsørge barnet og dekke dens behov.

Det er nok viktigere enn å være pen. 

Anonymkode: 22a1b...f92

nei, ser ingen vits å videreføre seg om man bare duger til å føre arten videre.. skal være gøy å leve også.

Anonymkode: 4da19...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tar meg selv i og tenke det? Tanken er der når jeg ser de gravide eller med barnevogn. At de har fått lurt en stakkar til å pule på de en unge... Jeg vet det er feil å tenke sånn, men det er noe jeg virkelig gjør. Noen flere som tørr og innrømme det? 

Anonymkode: d3182...1e7

Hva er det du karakteriserer som styggt ved disse damene?

Anonymkode: 9521f...3ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...