Jump to content
AnonymBruker

FB-gruppen Mat fra bunnen - 2

Recommended Posts

AnonymBruker
15 timer siden, Auri skrev:

Paypal kan hun vel slippe unna å betale skatt/moms på tenker jeg. For pengene går ikke inn på bankkonto, men på hennes paypalkonto. Så kan hun bruke de pengene til å handle med selv.

Man skal vel fortsatt skatte av penger man tjener?  Vil tro skatteetaten ser på det som penger skjult i utlandet. 

Anonymkode: bb0c8...8d2

Fortsetter under...

MalloryK

Mannen til TF døde visst i sommer, derfor har det vært så stille fra den fronten

AnonymBruker
27 minutter siden, MalloryK skrev:

Mannen til TF døde visst i sommer, derfor har det vært så stille fra den fronten

Uff så leit😢 hva skjedde? 

Man kan si hva man vil om hu og hennes bedrift, men jeg føler virkelig med henne 💔

Anonymkode: 69303...a98

MalloryK

Vet ikke hva som skjedde. Hun skriver at "min kjære døde i sommer", det må da bety mannen? Han satt i rullestol så vidt jeg husker, så kanskje det var noe sykdom? Men det blir bare rein gjetting fra min side

AnonymBruker
1 time siden, MalloryK skrev:

Vet ikke hva som skjedde. Hun skriver at "min kjære døde i sommer", det må da bety mannen? Han satt i rullestol så vidt jeg husker, så kanskje det var noe sykdom? Men det blir bare rein gjetting fra min side

Ja det burde jo være han det gjelder da. Trist 😢

Anonymkode: 69303...a98

Auri
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skal vel fortsatt skatte av penger man tjener?  Vil tro skatteetaten ser på det som penger skjult i utlandet. 

Selvfølgelig, men det er ingen måte for skattetaten og lignende å vite om innbetalinger til Paypal. Det er en utenlandsk betalingstjeneste og ikke sporbart på samme måte.

3 timer siden, MalloryK skrev:

Uff, det er trist uansett 😕

Annonse

Leselusa
15 timer siden, MalloryK skrev:

Så utrolig trist 💕😥 Det må være en veldig tung tid for TF nå. 💕

AnonymBruker

Kondolerer Tanja!

Anonymkode: 98708...563

AnonymBruker

Vervekanpanje til vip gruppa og  ny regler :)   Eller en gammel regel er tilbake. Nå må det være må det være med oppskrifter til alle bildene.  Sjefen er tilbake for fullt virker det som.  Og i tillegg er det jaktsesong... 

Ny regel tråden var litt morsom. En modig sjel som spør hvorfor det ikke er lov å linke til andre sider osv. Hen får tvert svar fra en annen modig sjel  < vi liker det litt tungvindt, gjør vi ikke? 😂 >

AnonymBruker

Man får tross alt fri annenhver helg+ferieavvikling! Og det er et godt,nært og stabilt miljø.....

Anonymkode: 1423f...caf

MalloryK

Nei takk

KAMPANJE PÅ VIP MEDLEMSKAP 150 kr !!
Paypal
Vipps (xxxxx. Trykk på kjøp og betal)

Medlemskapet varer et år. Kampanjen er tidsbegrenset både ved betaling via Pay pal eller Vipps( nr: xxxxx) Vipps kunder må trykke der det står kjøp og betal inne på Vipps.
Medlemskapet gir tilgang til både webside og en lukket facebookgruppe kun for medlemmer som du vil finne veien til inne på websiden

AnonymBruker

Fatter ikke hvorfor folk vil betale der? Er det pga det er venners venner og de er hjernevasket? Absolutt alle oppskriftene der finner man ute på mett. Det er utallige matbloggere og tusenvis av oppskrifter på nett. Så hvorfor betale noe til den damen der som ikke eier NOE respekt for medlemmene sine?

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får tross alt fri annenhver helg+ferieavvikling! Og det er et godt,nært og stabilt miljø.....

Ja, alle tidligere moderatorer er såå enige i det nære, stabile miljøet XD 

Anonymkode: 43e8c...182

Annonse

MalloryK

Det er så flaut å se medlemmer skryte av en oppskrift fra bloggen, og så bruker de bilder fra bloggen til å vise "resultatene". Regner med at de vil bli admin, men allikavel. Det er bare pinlig

AnonymBruker
14 timer siden, MalloryK skrev:

Det er så flaut å se medlemmer skryte av en oppskrift fra bloggen, og så bruker de bilder fra bloggen til å vise "resultatene". Regner med at de vil bli admin, men allikavel. Det er bare pinlig

Evt så havner de på  «snille-listen» og står litt mindre i fare for å få minuspoeng og bli kastet ut.....

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Evt så havner de på  «snille-listen» og står litt mindre i fare for å få minuspoeng og bli kastet ut.....

Slik liste har de ihvertfall. Hadde det før. Skriver ned navn på de som ikke «oppfører» seg. Veldig lenge siden jeg var admin. Er glad jeg ikke er der lengre.

MalloryK

De linker til så masse singelturer, mange som spør hva det har med gruppen å gjøre. Tjener de noe på det?

MalloryK

Og alle som stiller spørsmål om hvorfor blir kastet ut av gruppen.

AnonymBruker
1 minutt siden, MalloryK skrev:

Og alle som stiller spørsmål om hvorfor blir kastet ut av gruppen.

Jøss, er jo strenge regler på at annonsering må markeres?

Anonymkode: 77f81...605

AnonymBruker
4 minutter siden, MalloryK skrev:

De linker til så masse singelturer, mange som spør hva det har med gruppen å gjøre. Tjener de noe på det?

????

hva skjer???