Jump to content
AnonymBruker

FB-gruppen Mat fra bunnen - 2

Recommended Posts

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

har denne gruppa gått helt under jorden?

Ser det er veldig få medlemmer (291 pr i dag) i den vip-gruppa kontra den gamle gruppa. Det er i alle fall veldig lav aktivitet i den gamle. Da har de lokket med alle de aktive medlemmene over i vip.  Er det noen her som er medlem i vip gruppa som tør dele litt?

Anonymkode: bb0c8...8d2

De tar ikke inn medlemmer i vip'en lengre, og det er periodevis veldig dødt i hovedgruppa og,,, 

de gikk jo høyt ut med vervekampanje til VIP gruppa (kunne vinne en rimelig dyr kjøkkenmaskin (over 5000kr) men den konkursnse. forsvant rett før sluttdato, og ingen info hvem som (muligens) vant heller..

Anonymkode: 1423f...caf

Fortsetter under...

Honey Dew
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De tar ikke inn medlemmer i vip'en lengre, og det er periodevis veldig dødt i hovedgruppa og,,, 

de gikk jo høyt ut med vervekampanje til VIP gruppa (kunne vinne en rimelig dyr kjøkkenmaskin (over 5000kr) men den konkursnse. forsvant rett før sluttdato, og ingen info hvem som (muligens) vant heller..

Tror de har skutt seg selv i foten ved å starte opp den vip-gruppen.

AnonymBruker

Hvertfall bra at de har fått en mindre sketchy måte å melde seg inn i VIP på. 

Anonymkode: 43e8c...182

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvertfall bra at de har fått en mindre sketchy måte å melde seg inn i VIP på. 

Vel... ref tidligere innlegg så er eneste måten å komme inn på, å donere en "passende" pengesum, for T gjorde "unntak for gode mennesker".., det er i mine øye mer sketchy enn å operere åpnet med prislister...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel... ref tidligere innlegg så er eneste måten å komme inn på, å donere en "passende" pengesum, for T gjorde "unntak for gode mennesker".., det er i mine øye mer sketchy enn å operere åpnet med prislister...

Kanskje du skal følge med på tråden? Denne linken ble postet på forrige side... 

https://www.matfrabunnenvip.com/

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal følge med på tråden? Denne linken ble postet på forrige side... 

https://www.matfrabunnenvip.com/

I stand corrected som de sier på engelsk... søsteren min søkte seg inn i helgen og da var det fremdeles stengt...

Annonse

AnonymBruker
På 26.6.2019 den 7.37, AnonymBruker skrev:

har denne gruppa gått helt under jorden?

Ser det er veldig få medlemmer (291 pr i dag) i den vip-gruppa kontra den gamle gruppa. Det er i alle fall veldig lav aktivitet i den gamle. Da har de lokket med alle de aktive medlemmene over i vip.  Er det noen her som er medlem i vip gruppa som tør dele litt?

Anonymkode: bb0c8...8d2

Jeg har vært medlem en liten periode. Var ekstremt mye linking til folks blogger, hovedsakelig admin sine. I tillegg var den fantastiske Tanja timen ikke som lovet, fant bare fire slike innlegg, og det siste var flere uker gammelt. Svær lite aktivitet, mest skryt og reklame. 

Anonymkode: b23bf...0e9

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært medlem en liten periode. Var ekstremt mye linking til folks blogger, hovedsakelig admin sine. I tillegg var den fantastiske Tanja timen ikke som lovet, fant bare fire slike innlegg, og det siste var flere uker gammelt. Svær lite aktivitet, mest skryt og reklame

Anonymkode: b23bf...0e9

Betale for å motta reklame altså.  Hmmm

Anonymkode: c8176...f19

AnonymBruker

Det har heldigvis roet seg nå etter at en del admins forsvant over i VIP gruppa, men likevel syntes jeg denne tweeten var morsom!!!

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har heldigvis roet seg nå etter at en del admins forsvant over i VIP gruppa, men likevel syntes jeg denne tweeten var morsom!!!

(Sorry-opplastingen feilet!)

IMG_9732.JPG

MarianneE

Men om det er lite aktivitet i gruppa, har ikke medlemmene som har betalt nettopp for div, har de ikke reagert på at de ikke har fått det de har blitt lovet?

AnonymBruker
17 timer siden, MarianneE skrev:

Men om det er lite aktivitet i gruppa, har ikke medlemmene som har betalt nettopp for div, har de ikke reagert på at de ikke har fått det de har blitt lovet?

Lurer jeg og på.

Anonymkode: 98708...563

AnonymBruker
På 28.7.2019 den 7.21, MarianneE skrev:

Dersom de stiller spørsmål ved det-er ikke det utkastelsesgrunn? og medlemsavgiften er nok ikke refunderbar gjetter jeg..

Annonse

MarianneE
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom de stiller spørsmål ved det-er ikke det utkastelsesgrunn? og medlemsavgiften er nok ikke refunderbar gjetter jeg..

Godt poeng!

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og-jeg  har tilgode å se noen skikkelige medlemsregler..... 

AnonymBruker

Stor diskusjon om en som brukte 13 år gammelt kjøtt (!) i en lapskaus.

Ikke tale om at jeg hadde gjort det selv, og de fleste kommentarene er negative til det. Men så er det jo noe som heier, siden man ikke kan kaste kjøttt

Anonymkode: 670e6...13e

MalloryK

Hvor ble det av VM? Han postet jo omtrent hver dag, 3 uker siden sist

Chizue
7 timer siden, MalloryK skrev:

Hvor ble det av VM? Han postet jo omtrent hver dag, 3 uker siden sist

Joo, men mener jeg leste i en annen gruppe at formen hans ikke har vært helt på topp =/

Memena

Ser VIP-gruppa igjen tar inn nye medlemmer. Omgått Facebooks regler denne gangen ved å la deg betale for å være medlem av en webside, for så å få tilgang til den spesielle VIP- gruppa. Av en eller annen grunn tar hun 200kr om du betaler med Paypal, men 300 om du bruker Vipps eller annen betalingsmåte. 

Auri

Paypal kan hun vel slippe unna å betale skatt/moms på tenker jeg. For pengene går ikke inn på bankkonto, men på hennes paypalkonto. Så kan hun bruke de pengene til å handle med selv.