Jump to content
AnonymBruker

FB-gruppen Mat fra bunnen - 2

Recommended Posts

AnonymBruker

Fordi det var en som la ut et innlegg der om noen kjeks som egentlig var hans oppskrift, men at hun dessverre ikke kunne ringe han og spørre fordi han ikke var blant oss lenger. Og som hun over skriver, profilen hans er en minneside nå.

Anonymkode: ca7a2...4e5

Fortsetter under...

AnonymBruker

Huff❤️ 

Hvil i fred❤️

Anonymkode: 98708...563

Rørleggerfrue

Er VIP gruppen borte igjen? 

AnonymBruker
3 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Er VIP gruppen borte igjen? 

Jeg ser den. 5 nye innlegg i dag. 283 medlemmer. Ser ut som de har refusert antall moderatorer, kun 8 nå

Anonymkode: 8b1ed...544

Rørleggerfrue
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser den. 5 nye innlegg i dag. 283 medlemmer. Ser ut som de har refusert antall moderatorer, kun 8 nå

Anonymkode: 8b1ed...544

Ja, takk, fant den nå. Hadde søkt MTB VIP i stedet for MFB 😂

AnonymBruker

Om man ser på Instagram til mat fra bunnen, så er det jaggu ikke samme antal følgere der! Jeg tror veldig mange ble med i gruppa i begynnelsen eller lagt til der av venner og bekjente. For så aldri benytte seg av den Facebook siden. I starten så ble jo folk med i ørten og fjørten grupper helt uten kritisk sans.

https://www.instagram.com/matfrabunnenfb/?hl=sv

Kan dessverre ikke gjøre en rating av siden, da instagrammen er satt til privat og ikke bedriftskonto. Veldig uproft. 

https://socialblade.com/instagram/user/mat fra bunnen

Tanja F sin offisielle side har bare 8 følgere og null innlegg… https://www.instagram.com/tanjaoffisiell/?hl=sv

Anonymkode: b9de3...0e7

Annonse

Chizue
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man ser på Instagram til mat fra bunnen, så er det jaggu ikke samme antal følgere der! Jeg tror veldig mange ble med i gruppa i begynnelsen eller lagt til der av venner og bekjente. For så aldri benytte seg av den Facebook siden. I starten så ble jo folk med i ørten og fjørten grupper helt uten kritisk sans.

https://www.instagram.com/matfrabunnenfb/?hl=sv

Kan dessverre ikke gjøre en rating av siden, da instagrammen er satt til privat og ikke bedriftskonto. Veldig uproft. 

https://socialblade.com/instagram/user/mat fra bunnen

Tanja F sin offisielle side har bare 8 følgere og null innlegg… https://www.instagram.com/tanjaoffisiell/?hl=sv

Men den siste mat fra bunnen, er ikke den på facebook :)
Du ser jo kvaliteten på bildene? :P
Mat fra bunnen er drevet av en privatperson som elsker smoothies, i tillegg driver hun på med en del fermentering av råvarer :) 

AnonymBruker
På ‎25‎.‎05‎.‎2019 den 12.43, Chizue skrev:

Men den siste mat fra bunnen, er ikke den på facebook :)
Du ser jo kvaliteten på bildene? :P
Mat fra bunnen er drevet av en privatperson som elsker smoothies, i tillegg driver hun på med en del fermentering av råvarer :) 

Oj sorry, forklarer saken! Dvs jeg fant ikke den som omtales her i det hele tatt...

Chizue
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj sorry, forklarer saken! Dvs jeg fant ikke den som omtales her i det hele tatt...

Hehe x)
Har blitt nevnt flere ganger i den gamle tråden :fnise:  --Folk som har trodd at Mat fra bunnen (privatperson) er samme gruppe og sånt x)

AnonymBruker

Noren som vet om G.F fremdeles er aktiv/Admin i mfb?

Anonymkode: 1423f...caf

Memena
Posted (edited)
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noren som vet om G.F fremdeles er aktiv/Admin i mfb?

Jeg VET vel ikke, men hun sto oppført som admin i betalingsgruppa for kort tid siden, det gjør hun ikke lenger, og hun står heller ikke som admin i den vanlige gruppa lenger. Er bare 5 admins i betlingsgruppa nå, og de var vel 13 da den starta. Ser datteren til TF er admin i MFB nå også. G.F har jo forøvrig egen blogg og egen side på FB med matoppskrifter.

Edited by Memena
endret en setning

AnonymBruker
3 timer siden, Memena skrev:

Jeg VET vel ikke, men hun sto oppført som admin i betalingsgruppa for kort tid siden, det gjør hun ikke lenger, og hun står heller ikke som admin i den vanlige gruppa lenger. Er bare 5 admins i betlingsgruppa nå, og de var vel 13 da den starta. Ser datteren til TF er admin i MFB nå også. G.F har jo forøvrig egen blogg og egen side på FB med matoppskrifter.

Takker!! Så at hun var blitt veldig aktiv medlem i en av "geek" gruppene nå, litt linking til egen blogg osv, og da lurte jeg litt på hva som hadde skjedd.. grunnlegger der og TF har visst et samarbeid i tillegg til å være venner..,,

Memena
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker!! Så at hun var blitt veldig aktiv medlem i en av "geek" gruppene nå, litt linking til egen blogg osv, og da lurte jeg litt på hva som hadde skjedd.. grunnlegger der og TF har visst et samarbeid i tillegg til å være venner..,,

Ser ut som G.F har en egen Facebook-gruppe også, sammen med en jeg tror/mener har vært moderator/admin i MFB tidligere. Hmm, ikke tenkt noe over det før du spurte. Ble ganske så stille på moderatorene/adminsa etter VIP-gruppa kom, så har ikke lagt mye merke til hvem som er aktive og ikke. Flere var jo VELDIG aktive før det. Ofte med spamming av bloggens oppskrifter og det er jo greit å slippe ;) 

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, Memena skrev:

Ser ut som G.F har en egen Facebook-gruppe også, sammen med en jeg tror/mener har vært moderator/admin i MFB tidligere. Hmm, ikke tenkt noe over det før du spurte. Ble ganske så stille på moderatorene/adminsa etter VIP-gruppa kom, så har ikke lagt mye merke til hvem som er aktive og ikke. Flere var jo VELDIG aktive før det. Ofte med spamming av bloggens oppskrifter og det er jo greit å slippe ;) 

Link til den gruppen? 🙂 

Memena
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Link til den gruppen? 🙂 

Jeg får ikke til å linke fra mobilen, men Kjøkkenhjørnet heter den. Den er bare 2 uker gammel. Regner med du finner den ved å søke på navnet :) 

AnonymBruker

Er det lite som skjer i MFB nå? Jeg er ikke medlem lenger, men siden det er så stille i denne tråden også... 

Anonymkode: bf3d0...acc

Chizue
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det lite som skjer i MFB nå? Jeg er ikke medlem lenger, men siden det er så stille i denne tråden også... 

Anonymkode: bf3d0...acc

Lite...Men har dere sett denne?
https://www.matfrabunnenvip.com/

De fant vel en egen måte å gjøre det på. En mer riktig måte...

AnonymBruker
På 16.5.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Om noen andre lurte på hvor han single fyren hadde blitt av, så ser det ut som han har gått bort...

Anonymkode: ca7a2...4e5

Ja, han er død. Så dødsannonsen i avisa😢

Anonymkode: 051c1...235

MalloryK
Posted (edited)

Jeg husker han singel-karen, men ikke navnet hans. Kan noen sende meg navnet på pm?

Edit: Jeg har fått navnet, tusen takk

Edited by MalloryK

AnonymBruker

har denne gruppa gått helt under jorden?

Ser det er veldig få medlemmer (291 pr i dag) i den vip-gruppa kontra den gamle gruppa. Det er i alle fall veldig lav aktivitet i den gamle. Da har de lokket med alle de aktive medlemmene over i vip.  Er det noen her som er medlem i vip gruppa som tør dele litt?

Anonymkode: bb0c8...8d2