Jump to content
AnonymBruker

FB-gruppen Mat fra bunnen - 2

Recommended Posts

Ardwinna
På 26.4.2019 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Venter nesten på at folk her inne begynner å samle inn ved og lager bål.... :heks: Ta vare på hverandre, ver raus og god, god helg. 

Anonymkode: ed0b4...dda

For å steke pølser, laget ordentlig fra bunnen av med dyretarmer og selvslaktet kjøtt? Og hjemmelaget potetsalat ved siden av? Så smart du er! :) 

Fortsetter under...

AnonymBruker

Et spørsmål, i vedlagt link så står det «Vipps' vilkår til bedriftskunder står det blant annet: «Bedriften kan ikke benytte Tjenestene til å motta betalinger i forbindelse med crowdfunding eller crowdlending uten etter særlig avtale med Vipps.» »Det innebærer at det ikke er lov å komme med en anmodning om bidrag via Vipps.» 

Vil det si at Tanja bryter Vips sine vilkår når hun ber om bidrag til bloggen?

https://www.nrk.no/norge/vipps-kastet-ut-resett-_-na-er-de-tilbake-1.14533856

Anonymkode: 1aa82...3fb

MammaSvarDa

Det det kun er kommet 9 nye innlegg i vip-gruppen i dag. Og gruppen har under 300 medlemer. Kan umulig være det Tanja så for seg når gruppen ble startet. Lurer på hvor mange som er igjen neste år når medlemmene må betale årskontinentet igjen. Ser ut som gruppen allerede holder på å dø ut

MalloryK

Er det noe spesielt med de oppskriftene som legges ut der?

AnonymBruker
37 minutter siden, MammaSvarDa skrev:

Det det kun er kommet 9 nye innlegg i vip-gruppen i dag. Og gruppen har under 300 medlemer. Kan umulig være det Tanja så for seg når gruppen ble startet. Lurer på hvor mange som er igjen neste år når medlemmene må betale årskontinentet igjen. Ser ut som gruppen allerede holder på å dø ut

Tja... det er jo full stopp i inntaket av nye medlemmer, med mindre du leter opp bloggen, finner konti/vippsnummer der, for så å donere en ikke nærmere spesifisert sum penger, og deretter be pent om å få bli medlem, noe som kan skje dersom du er "et godt menneske"....

Anonymkode: 1423f...caf

AnonymBruker

"Liker du oppskriftene mine og vil gi noe tilbake?":fnise: Etterfulgt av Vipps-nr og kontonr. :P

Anonymkode: cce7d...04a

Annonse

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Liker du oppskriftene mine og vil gi noe tilbake?":fnise: Etterfulgt av Vipps-nr og kontonr. :P

Hvis man vil bli overvektig er de nok fine.

Anonymkode: 203cd...8b7

Memena
22 timer siden, MalloryK skrev:

Er det noe spesielt med de oppskriftene som legges ut der?

Jeg aner egentlig ikke. I starten (før den så mystisk ble helt dysset ned og alt av linker til den osv ble slettet i hovedgruppa), så «fristet» de med bilder av koldtbord og at de flinkeste moderatorene og sjefen selv ville være aktive og hjelpe med masse tips til koldtbord før  konfirmasjons-tiden og at dette gjaldt kun VIP-gruppen . At andre oppskrifter ville være eksklusive der og ikke være i den andre gruppa og på bloggen, fra både moderatorer og fra T selv. Har liksom ikke fristet meg å melde meg inn, da det sjelden har vært moderatorene sine oppskrifter som har tiltalt meg i hovedgruppen, og ei heller T selv sine. Synes heller ikke hovedgruppa har noe dårligere oppskrifter enn før, etter at T og moderatorer skulle ha hovedfokus på VIP-gruppen. Helt fint for meg egentlig ;) Synes det meste av det de postet var å spamme fra bloggen med «dette må du prøve, denne skal jeg prøve i dag» 

Ardwinna

Til og med selveste Gjerrigknarken hyller MFB. Regner med han sikter til noen av gjestenes oppskrifter.

Mx5tLc2.jpg

hufsaaaaa
På 1.5.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Har et kommende hjerteinfarkt jeg kan donere....? 

AnonymBruker

Hvorfor sorterer de fortsatt etter "top post" ikke etter nyeste?

Anonymkode: 670e6...13e

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sorterer de fortsatt etter "top post" ikke etter nyeste?

Det kan du endre selv.

Anonymkode: 43e8c...182

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du endre selv.

Anonymkode: 43e8c...182

Ja, men det må endres manuelt hver gang man er innom gruppen

Annonse

AnonymBruker

Hva er greia med MFB? Er jo bare bilder av ekkel, grisete mat.

Anonymkode: c6c85...1c7

Chizue
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det må endres manuelt hver gang man er innom gruppen

Alle store grupper har en standard visning; Toppinnlegg (eller nyest om det er en liten gruppe). Facebook tror du har mer nytte av å se toppinnleggene først, istedet for nyeste aktivitet eller innlegg, jeg har en gruppe selv og med en gang vi fikk over 100 medlemmer så forandret topp/nyest seg, jeg har ikke kontroll over det, brukeren selv må forandre 😕 

Alt er ikke MFB sin feil :) 

AnonymBruker

Jeg synes igrunnen MFB har blitt bedre nå som admin er opptatt av vip-delen.....

Anonymkode: 8437b...5c0

Memena
På 11.5.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev:

Jeg synes igrunnen MFB har blitt bedre nå som admin er opptatt av vip-delen.....

Anonymkode: 8437b...5c0

Det er jeg faktisk enig i. Har ikke sett der inne på noen dager, men tenkte det samme sist jeg var innom. Ikke langt nær så mye spam fra admins og T selv med linker til bloggen, eller noe annet "mas". Dessverre styrer de fortsatt hvilke innlegg som blir godkjent, men ja, den er bedre når sjefen sjøl og admin er opptatte i VIP-gruppa. 

AnonymBruker

Om noen andre lurte på hvor han single fyren hadde blitt av, så ser det ut som han har gått bort...

Anonymkode: ca7a2...4e5

MalloryK

Seriøst? Hvordan vet du det?

blomstre
54 minutter siden, MalloryK skrev:

Seriøst? Hvordan vet du det?

Jeg gikk og så på Facebook nå, siden hans er gjort om til en Til minne om-side, så det stemmer nok. Trist.