Jump to content
AnonymBruker

FB-gruppen Mat fra bunnen - 2

Recommended Posts

AnonymBruker

Det er vel godt over grensen å skrive navn og adr til folk på nett. Kjenner til en annen blogger som drev med det samme

Anonymkode: 960df...4a7

Fortsetter under...

Wenda

Screenshot og send inn til riktig instans. Datatilsynet muligens?

AnonymBruker

Send til dn. De har skrevet før om bloggere 😉

litle_my
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det nærmeste du kommer ost er chili cheesen. Hun bruker fonduegryta til å steike 1 kyllingfilet og 1 biffstykke. Ellers er det løkringer, pommes noisettes, chili cheese og forskjellige diper. 

Men kjøttfondue skal jo ikke ha ost i seg. Jeg savner flerr grønnsaker jeg. Brokkoli og sopp rr f.eks godt å ha i fonduegryte.

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei på FB spør etter tips til Fondue. Vet ikke alle dere vil på bloggen, men link til Tanjas fondueaften: https://matfrabunnenfb.blogg.no/1456585706_fondueaften_av_tanja.html 

Jeg pleier ikke gå innom bloggen, men tre ting jeg reagerer på i en og samme post:

1. Det nærmeste du kommer ost er chili cheesen. Hun bruker fonduegryta til å steike 1 kyllingfilet og 1 biffstykke. Ellers er det løkringer, pommes noisettes, chili cheese og forskjellige diper. 

2. På slutten har hun lagt til vipps og kontonr, er dette noe nytt eller noe hun pleier å gjøre? wtf?

3. Noen har kommentert anonymt og sagt at maten hennes smaker vondt. Tanja svarer "ok (fornavn) (etternavn) (gateadresse) ;) "
Altså... 

Anonymkode: 26e06...4f9

Pkt. 2 er drøyt gjort, og 3 er direkte ufyselig gjort. Men hva er problemet med 1? Fondue er ikke bare ostefondue, altså. Det kan sies mye om valget av tilbehør, men å steke kjøttbiter i olje og ha sauser ved siden av er en klassisk fonduevariant som heter Fondue Bourguignonne. Her er det normalt ikke en ostebit å skue. 

Anonymkode: 6046e...333

AnonymBruker

Anonymkode: 670e6...13e

Annonse

AnonymBruker

Var det ikke en eller annen blogger som gjorde det samme, og fikk bøter?

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Pkt. 2 er drøyt gjort, og 3 er direkte ufyselig gjort. Men hva er problemet med 1? Fondue er ikke bare ostefondue, altså. Det kan sies mye om valget av tilbehør, men å steke kjøttbiter i olje og ha sauser ved siden av er en klassisk fonduevariant som heter Fondue Bourguignonne. Her er det normalt ikke en ostebit å skue. 

Anonymkode: 6046e...333

Ok, my bad :) Takk for oppklaring!

Anonymkode: 26e06...4f9

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(slettet fordi innlegget blir sikkert slettet av admin for gud vet hva. Reglene er ganske uklare her inne). 

Så det er ikke anonymt når man poster som anonym??

Anonymkode: 98708...563

Du må sikkert betale en sum for å forbli anonym. Ingenting er gratis der inne. 🙃 

NB! Tull og humor som er helt klart og tydelig for de fleste, men det hjelper ikke, blir sikkert sletta for spekulasjoner og ryktespredning allikevel. 

Anonymkode: e782c...daa

AnonymBruker

Så nå at det at tf hengte ut navn og adresse var fra 2016. Men allikevel. Jeg hadde anmeldt hun. Skal sende hun en melding med skjermbilde.

AnonymBruker
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå at det at tf hengte ut navn og adresse var fra 2016. Men allikevel. Jeg hadde anmeldt hun. Skal sende hun en melding med skjermbilde.

Det gjør det egentlig verre... det betyr at dette har ligget åpent i 2-3 år....

Anonymkode: 1423f...caf

AnonymBruker

Var det ikke en vervekonkurranse for å få folk med i VIP-gruppa? Det virker som den bare har forsvunnet. Det er vel ikke lov til å dra i gang konkurranser for så å bare slette hele innlegget uten å kåre noen vinner?

Anonymkode: 8ae71...7ad

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke en vervekonkurranse for å få folk med i VIP-gruppa? Det virker som den bare har forsvunnet. Det er vel ikke lov til å dra i gang konkurranser for så å bare slette hele innlegget uten å kåre noen vinner?

Anonymkode: 8ae71...7ad

Trekningen skulle være 22/4, men har ikke fått med meg hvem som vant, og hvor mange vedkommende klarte å verve..

Annonse

AnonymBruker

Kan noen bekrefte/avkrefte at man nå må gi en "gave" i form av penger for å bli medlem av VIP gruppen?

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan noen bekrefte/avkrefte at man nå må gi en "gave" i form av penger for å bli medlem av VIP gruppen?

Det ligger skjermdump av en melding fra T(admin) i den andre tråden. T sier at de egentlig har stengt opptaket, men om man donerer penger til bloggen via link på blogg så kan man søke likevel fordi de gjerne tar i mot "snille" folk.".

Så får man tolke dette som man ønsker, helt uten spekulasjon. 

Anonymkode: b8ced...770

AnonymBruker

Venter nesten på at folk her inne begynner å samle inn ved og lager bål.... :heks: Ta vare på hverandre, ver raus og god, god helg. 

Anonymkode: ed0b4...dda

Memena
Posted (edited)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan lese post #13786 i den stengte tråden, den ligger på side 3 her inne. Der er det skjermdump fra TF, grunnleggeren selv. 

Edited by Memena
Skrivefeil

AnonymBruker

Jeg husker når hun opprettet bloggen. Her inne ble det sagt, at hun der tar betaling en dag. 

Så ikke flere vipmedlemmer og betaling? Du kan donere på bloggen? 

Det ville vært bedre om hun tok inn flere på VIP, det vil vel gi mere penger.? Og flere oppskrifter. Som hun senere kan kopiere, å legge ut på blogg. Er tanken på donering at det er flere folk der? At det ville generere mere penger fra nesten 200.000. Jeg ser den

Er det ikke Norges største mat blogger? Hennes eget utsagn. Tar noen andre bloggere bet? 

Ser det nevnes at hun er Norges største mat blogger, ja i antall medlemmer. Jeg har aldri sett noen som oppfører seg slik som har mat blogg. 

Ingen her som er medlem i VIP, og kan si noe om de fikk som forespeilet? Kommer vel snart. 

tranedatter
På ‎24‎.‎04‎.‎2019 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Pkt3: dette er ikke første gangen hun outer folk som ikke er udelt positive. Jeg får ABD-vibber så det holder....

På Facebook, sosiale medier gruppa, så gikk jo TF kraftig i forsvar for ABD, da det bruste rundt henne. ;) 

Edie

Ryddet for personangrep, innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edie, adm.