AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #1 Del Skrevet 20. april 2019 Siden forrige tråd ble stengt. Her er originaltråd: Tråden ble stengt pga gjentatte brudd på reglene om spekulasjon. Jeg vil minne alle på å holde seg til fakta, og unngå å spekulere i private forhold til de involverte. Denne tråden er om gruppen, måten den drives på, eier-rollen til TF og tilhørende prosjekter (bloggen, VIP-gruppen). Kjør debatt. Anonymkode: 43e8c...182 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #2 Del Skrevet 20. april 2019 Den tråden du linker til, er stengt. Anonymkode: e10c0...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chizue Skrevet 20. april 2019 Populært innlegg #3 Del Skrevet 20. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den tråden du linker til, er stengt. Anonymkode: e10c0...124 No shit Sherlock? Da lager man en ny tråd x) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Del Skrevet 20. april 2019 Herregud! Skal dere begynne med den drama-skvaldringen igjen? Skulle søren meg tro at enkelte her har en personlig agenda! Mener du det foregår noe "fishy", så meld fra til rette etat! Istedet for å sitte her og dikte, slarve og konspirere.... Anonymkode: 8f849...cc3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Del Skrevet 20. april 2019 Vi som er gjester hos henne, får ikke spurt om noe. Du skal kun hylle spetakkelet. Anonymkode: 960df...4a7 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Del Skrevet 20. april 2019 Pisspreik! Har spurt om masse, og fått svar! Og jeg er allergisk mot FB-"språk" som "skjønne, kjekke, vakre, snille" 😛 Anonymkode: 8f849...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 20. april 2019 #7 Del Skrevet 20. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Skal dere begynne med den drama-skvaldringen igjen? Skulle søren meg tro at enkelte her har en personlig agenda! Mener du det foregår noe "fishy", så meld fra til rette etat! Istedet for å sitte her og dikte, slarve og konspirere.... Anonymkode: 8f849...cc3 Denne ble lagt ut for ett år siden eller to. Den lå ute i max 1t, var ikke T som la den ut. Om vi har bevis og sceenshots så går det vel greit? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 20. april 2019 #8 Del Skrevet 20. april 2019 Der er absolutt ting i og ved den gruppa som er verdt å diskutere. Måten den blir styrt på med jernhånd, hvordan kommentarer blir slettet så for de kan ansees som ikke positive. Negative kommentarer får lettere stå om de er om andre medlemmer, bare ikke eier eller admins, eller spørsmål om hvordan gruppen drives. Siden innlegg må bli godkjent før de publiseres er det ingen poster i gruppa om hva som har skjedd med VIP-gruppa. Hvorfor alt om den plutselig forsvant, til og med pågående vervekampanje. Noen har her og der forsøkt å spørre i en vanlig tråd, men det har blitt slettet så raskt det er blitt oppdaget, selvfølgelig uten svar. Jeg har postet også tidligere at dette har ikke noe med uførestatus å gjøre, alle vet vel nå at man kan tjene penger ved siden av. Det har noe med hvordan alt er så «shady», nå sist med den VIP-gruppen det kostet penger å bli medlem i. Og poff, så bytter den navn og all informasjon ble borte (og det etter at hovedgruppen da hadde vært fylt opp av poster fra T selv og admins om oppfordringer til å bli medlem). Vi så også i forrige tråd hvordan et medlem spurte om hvordan man kunne bli medlem nå (på pm til sjefen), der hun svarte at vedkommende kunne gå inn på bloggen der det stod oppført vipps og kontonummer, og man kunne da sette inn penger, så ville man få slippe inn i gruppen, for hun gjorde unntak for snille personer 🙄 (bevis på dette ligger i den forrige tråden, så det er ingen spekulasjon). En annen ting, ser tråder blir stengt her med jevne mellomrom. Tråder som omhandler andre, for eksempel bloggere, kjente personer osv, kan man ikke i teorien få slettet/stengt dem om man ønsker? Virker som det er å starte en debatt om noe som ikke er lov, enten som anonym eller ny bruker. Som å gjenta spekulasjoner, om og om igjen til tråden er blitt ryddet tre ganger? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Del Skrevet 20. april 2019 Men hallo, hvor er det blitt av han single fyren? Anonymkode: c6a95...db3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 20. april 2019 #10 Del Skrevet 20. april 2019 (endret) . slettet feilpost... Endret 20. april 2019 av Fruktninja Postet feil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 20. april 2019 #11 Del Skrevet 20. april 2019 4 minutter siden, Fruktninja skrev: Cheezus! Hva har dette med gruppa "mat fra bunnen" å gjøre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 20. april 2019 #12 Del Skrevet 20. april 2019 3 minutter siden, Fjugur skrev: Hva har dette med gruppa "mat fra bunnen" å gjøre? Godt spørsmål!! en hederlig feilposting rett og slett! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #13 Del Skrevet 20. april 2019 Noen som kan oppdatere meg på dramaet som har skjedd? Det med VIP gruppa, har den blitt slettet, har hun fått kjeft for å ha gjort noe ulovlig? Har facebook gjort noe? For jeg rapporterte nemlig inn VIP gruppa hos facebook for brudd på etter eller annet, husker ikke eksakt hva, så lurer på om det kanskje fikk noen konsekvenser (håper det). Anonymkode: d682d...52d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memena Skrevet 20. april 2019 #14 Del Skrevet 20. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan oppdatere meg på dramaet som har skjedd? Det med VIP gruppa, har den blitt slettet, har hun fått kjeft for å ha gjort noe ulovlig? Har facebook gjort noe? For jeg rapporterte nemlig inn VIP gruppa hos facebook for brudd på etter eller annet, husker ikke eksakt hva, så lurer på om det kanskje fikk noen konsekvenser (håper det). Anonymkode: d682d...52d Om du går inn i den tråden som nå er stengt og leser fra innlegg #13699, så er det første innlegg det det skrives om at VIP-gruppen ikke er å finne. Den byttet navn til mfb vip og all reklamering og posting om den i den vanlige gruppa opphørte samtidig. Alt om gruppen i kunngjøringer ble også fjernet, det samme ble vervekampanjen de kjørte i hovedgruppen. Direkte hva som har skjedd blir bare en spekulasjon, de har aldri postet noe om det, og ikke sluppet igjennom spørsmål når folk har spurt. Et medlem fikk mannen sin til å sende melding om at vedkommende ønsket å bli medlem sv VIP-gruppen, fikk da til svar at han kunne gå inn på bloggen, finne vipps eller bankkontonr og overføre penger om han satt pris på oppskriftene hennes, han ville da få bli medlem for «hun gjorde unntak for snille mennesker». Dette ligger det screenshot av i den stengte tråden, tipper en av de tre siste sidene. Du må nesten lese deg opp videre der. Nøyaktig hva Facebook har sagt og gjort etc vet vi ikke, da det er lagt helt lokk på saken fra MFB sin side. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #15 Del Skrevet 20. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Pisspreik! Har spurt om masse, og fått svar! Og jeg er allergisk mot FB-"språk" som "skjønne, kjekke, vakre, snille" 😛 Anonymkode: 8f849...cc3 Har du stilt kritiske spørsmål og fått svar? Anonymkode: e10c0...124 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #16 Del Skrevet 20. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du stilt kritiske spørsmål og fått svar? Anonymkode: e10c0...124 Det har jeg f6jort også, men legger ikke det ut her for å bli kasta ut, ikke riktig enda ihvertfall.. Anonymkode: 203cd...8b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #17 Del Skrevet 20. april 2019 Jeg skjønner også at Rampelys et stengt i påsken, derfor er forrige tråd stengt. Anonymkode: 203cd...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #18 Del Skrevet 20. april 2019 Skulle ikke TV2 lage en sak om dette? Anonymkode: 670e6...13e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #19 Del Skrevet 21. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner også at Rampelys et stengt i påsken, derfor er forrige tråd stengt. Anonymkode: 203cd...8b7 Nei, den ligger ikke under rampelyset Anonymkode: 8ae71...7ad 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #20 Del Skrevet 21. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner også at Rampelys et stengt i påsken, derfor er forrige tråd stengt. Anonymkode: 203cd...8b7 Hva har denne med Rampelyset å gjøre? Anonymkode: e10c0...124 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå