Gå til innhold

Forloveden min er forlover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi splittet ikke forlover fra partner, men det satt langt inne. Jeg har jobbet med bordsetting og var egentlig klar på at vi skulle følge tradisjonen. Så jeg syns ikke det er rart at man splitter forloveren. Forventer egentlig slikt.

Anonymkode: 75944...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i fem bryllup, og har aldri opplevd at forloverne satt sammen med brudeparet!  (Det har vært litt ymse familieforhold, men alle de bryllupene jeg har vært i har hatt et eget bord til brudepar og deres foreldre + evnt nye partnere).

Anonymkode: 49f56...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte ved kjæresten din kan nok bli vanskelig, men du kan kanskje spørre bruden pent om hun kan se etter om det er mulighet for at du kan sitte sammen med noen venner?

Anonymkode: 95d9c...107

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2019 at 1:05 AM, AnonymBruker said:

Hva ville dere gjort hvis dere hadde arrangert? Hvis jeg hadde hatt bryllup så ville jeg aldri splittet par med mindre det er noen de kjenner fra før. Men kanskje det bare er meg? Kjenner den sosiale angsten kommer krypende, men samtidig vet jeg at jeg ikke burde føle det slik for det er jo brudeparet sin dag 😅 

Anonymkode: 10e6e...369

Jeg ville heller aldri ha splittet par, selv om jeg har forstått gjennom kg at det er vanlig. 

Anonymkode: 2776e...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi splittet min forlover og partner. Mannens forlover var singel. Vi hadde, som en nevnte over, bord med plass til 8. Bordet vårt hadde derfor brudeparet, 4x foreldre (ingen nye partnere der) og 2 stk forlovere. 

Partner til min forlover satt nær nok til forlover at de kunne snu seg og småprate med hverandre, og vi plasserte ham på bord med folk han kjente. 

Anonymkode: 8ded3...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...