Gå til innhold

Utrolig irriterende at det ikke går t-bane i påsken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at det må foretas vedlikehold til tider på t-banen, men altså i over 1 uke? Er ikke det litt vilt? Nå tar det meg over 1 time (!) å komme meg til Oslo sentrum. Er ufattelig irriterende. Og bussene er stappfulle og slitsomme. Kjenner jeg blir utrolig grinete av dette her. Og sånn er det hvert eneste år. Hvorfor ikke bare vedlikeholde om natta? Eller de kunne tatt det over en helg. 

Til jobb tar det meg 1,5 time med bytting av diverse busser osv. Det er faktisk sånn at en del folk fortsatt jobber selv om det er påske. 

Det var dagens utblåsning, takk for meg. 

Anonymkode: f80a1...039

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er spesielt, men nå fungerer det meste offentlige tregt og dårlig her i Norge 😩

Anonymkode: 908e1...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det ikke t-bane i påsken? Det har jeg ikke fått med meg. Var stengt mellom noen stasjoner, men jeg tok da t-bane på torsdag. 

Anonymkode: ab9da...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars turister som har vært på påskeferie i Oslo 

Anonymkode: 6c02b...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri jobbet med vedlikehold av spor selv, men jeg tror nok det har vært litt mer omfattende enn at dem kunne avslutte arbeidet før Oslo våknet, så begynne arbeidet på natta igjen. Jeg skjønner at du blir irritert, men det er mye bedre at dem tar vedlikeholdet rundt påsketider da mange reiser bort. Hadde vært så mye verre å gjort det mandag-søndag hvilken som helst annen uke med rush osv! 

Husk også at det vedlikeholdes for vår sikkerhet og komfort. 

Heldigvis er det så godt kollektivtilbud i Oslo, at man kommer seg frem selv om t-banen er stengt to plasser. Ja, så er bussen litt fullere enn vanlig, men det får man bare godta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...