Gå til innhold

Ufrivillig far - NRK program


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er min erfaring med singellivet også, ikke en eneste gang har jeg møtt en mann som har insistert på å bruke kondom. Og jeg har hatt flere kompiser som har fortalt at kondom er uaktuelt, og at de hadde forventet at dama tok abort dersom hun skulle bli gravid. 

Anonymkode: 7fdb9...71d

Idioter. Driver de med ons så bruk frakk. Er man i seriøst forhold så bruker en uten. Menn må ta seg sammen. Kjører dere uten bilbelte også??

Anonymkode: 58f7f...dca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som kommenterer for å kommentere, programmet var om tre Danske menn. Den ene hadde barn med en kvinne fra Østerike, hun kunne velge om han skulle betale bidrag etter bestemmelsene i Danmark eller Østerike. Den andre hadde barn med en Tysk kvinne. Der kunne også kvinnen velge hvilket lands bestemmelser om bidrag og andre forhold skulle gjøres gjeldende. 

Siste mann hadde barn med en Dansk kvinne. Gutten var 15. år da han begynte å besøke sin far en dag i uken. 

Å overføre lovgivning om samvær og betaling av bidrag til Norske forhold, kan man ikke automatisk. Hellet ikke påstå at det er gratis kondom i alle disse landene. Men der er mulig å kjøpe seg kondomer før sex i alle disse landene. 

Anonymkode: cd98c...0fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes menn bør betale for ONS. 

Anonymkode: be0c1...88f

Hvordan betale? 

Anonymkode: 34053...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

HVORFOR HAR KVINNER SEX MED MENN DE IKKE KJENNER? 

HVORFOR HAR KVINNER UBESKYTTET SEX?

Anonymkode: 34053...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ts her. 

HVORFOR HAR KVINNER SEX MED MENN DE IKKE KJENNER? 

HVORFOR HAR KVINNER UBESKYTTET SEX?

Anonymkode: 34053...b5f

Fordi de kan.
De har rettigheter, de kan selv velge å fraskrive seg alt ansvar (abort).
Den tryggheten har ikke menn, menn er rettsløse på det punktet.

Bruk kondom, ikke ha sex med kvinner du ikke stoler på, og her MÅ du være kritisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

HVORFOR HAR KVINNER SEX MED MENN DE IKKE KJENNER? 

HVORFOR HAR KVINNER UBESKYTTET SEX?

Anonymkode: 34053...b5f

Siden menn blir den tapende parten veldig ofte ved uplanlagt graviditet, så hvorfor har menn sex med kvinner de ikke kjenner, hvorfor har menn ubeskyttet sex?

Anonymkode: f3a2e...5bc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

HVORFOR HAR KVINNER SEX MED MENN DE IKKE KJENNER? 

HVORFOR HAR KVINNER UBESKYTTET SEX?

Anonymkode: 34053...b5f

Hvorfor har menn ubeskyttet sex?

Anonymkode: 36105...c0d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Det er i slike tråder som dette man får se hvor mye(Lite) kvinner virkelig bryr seg om menn.
Jeg håper alle dere som har postet idioti her inne får oppleve at deres sønn havner i denne situasjonen.

Hva mener du?

Jeg regner med at min fornuftige, intelligente sønn bruker kondom som beskyttelse mot både kjønnssykdom og graviditet. 

Anonymkode: 36105...c0d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva mener du?

Jeg regner med at min fornuftige, intelligente sønn bruker kondom som beskyttelse mot både kjønnssykdom og graviditet. 

Anonymkode: 36105...c0d

Ja selvsagt, din sønn er selvfølgelig spesiell og MYE bedre oppdratt og MYE smartere enn alle andre sine sønner.
Ikke kan prevansjon svikte heller, nei, det er umulig!

Ps.

Dersom innlegget ditt er ment sarkastisk, kudos.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er min erfaring med singellivet også, ikke en eneste gang har jeg møtt en mann som har insistert på å bruke kondom. Og jeg har hatt flere kompiser som har fortalt at kondom er uaktuelt, og at de hadde forventet at dama tok abort dersom hun skulle bli gravid. 

Anonymkode: 7fdb9...71d

Samme erfaring her. Hadde vært smelt på tjukka ved flere anledninger om jeg ikke hadde vært nazi på kondombruk da jeg var singel. Er det ingen fedre som lærer sønnene sine om viktigheten med å bruke kondom lenger?! Syns holdningene enkelte mannfolk har er altfor Rema 1000. "Øhh, jeg vipset henne penger for angrepille altså." Og det er liksom en garanti for at hun tok den og ikke brukte pengene på nattmat og taxi istedenfor?

Skjønner godt at det er lett for kvinner som vil ha barn å utnytte situasjonen, norske menn er utrolig naive når det kommer til prevensjon og dessverre er det mange som tror at abort er en selvfølge. Nei, det er det ikke. Vet om en veldig ung fyr som har 3 barn med 3 forskjellige mødre, alle er et resultat av at han syns kondom er ubehagelig. Barnebidrag fra helvete og ha unger spredt over hele landet er jo et langt bedre alternativ... Har hørt så mange syke historier at om jeg hadde vært mann hadde jeg ALDRI stolt på et tilfeldig kvinnemenneske som sier hun går på p-piller. Kjære menn: hadde dere visst det vi kvinner vet hadde dere aldri hatt tilfeldig sex igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, Noensommegher? skrev:

Hvis kvinnen nekter å ta abort så er det kun hennes problem, skjønner at faren ikke gidder å betale bidrag da!

Hvem går det utover hvis mor tar abort? Barnet.

Hvem går det utover hvis far ikke betaler bidrag? Barnet. 

Alt i alt, så er det barnet som får svi i disse situasjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Det er ikke svindel. De fleste kvinnene som fører opp far ukjent gjør det i samarbeid med både NAV, lege OG i flere tilfeller politiet. Og som folk flest vet så er det ikke akkurat slik at disse etatene oppfordrer til svindel.

Anonymkode: f94f3...335

Dette! Man kan ha mange og hode grunner til å ikke føre opp far. Dette vet både nav og helsepersonell. Min søster ble rådet til det av nettopp NAV. 

Anonymkode: 5d2b8...a98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke i Tyskland at men kan ta juridisk abort? 

Anonymkode: b16f4...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skriker om kondom. Er dere imot selvnbestemt abort for kvinner da? DE KUNNE JO BARE BRUKT KONDOM!

Anonymkode: d773f...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden menn blir den tapende parten veldig ofte ved uplanlagt graviditet, så hvorfor har menn sex med kvinner de ikke kjenner, hvorfor har menn ubeskyttet sex?

Anonymkode: f3a2e...5bc

Nå var ikke det spm. Du trenger ikke spørre motsatt for det er gjort mange ganger før. 

Anonymkode: 34053...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som skriker om kondom. Er dere imot selvnbestemt abort for kvinner da? DE KUNNE JO BARE BRUKT KONDOM!

Anonymkode: d773f...023

Juridisk abort for menn er et tema som burde diskuteres. Dette har vært gjort i Danmark 

Anonymkode: 34053...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noensommegher? skrev:

Mor bruker barnet som pressmiddel mot far. Det er en annen diskusjon

Dette var en del av programmet. Barnet ble brukt som pressmiddel for og oppnå egen vinning av mødre. 

Anonymkode: 34053...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Man kan ha mange og hode grunner til å ikke føre opp far. Dette vet både nav og helsepersonell. Min søster ble rådet til det av nettopp NAV. 

Anonymkode: 5d2b8...a98

Da er mitt spm. Hvorfor hadde din søster sex med denne mannen?  Var han ukjent?  Hvorfor fikk din søster barn med denne mannen? 

Du nevner unntak. Det er helt greit der det er fare for liv og helse. Men det vitner om manglende dømmekraft hos kvinner som må oppgi ukjent for pga.fare for liv og helse. 

Anonymkode: 34053...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere som skriker om kondom. Er dere imot selvnbestemt abort for kvinner da? DE KUNNE JO BARE BRUKT KONDOM!

Anonymkode: d773f...023

Hæ?

Anonymkode: 93edb...391

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...