Gå til innhold

6 mnd siden sist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har det egentlig veldig fint sammen. En fin hverdag med gode jobber begge to, hus og planer om familie. 

Det eneste er at sexlivet vårt er i en kjip periode. Det var bra i starten, og periodevis har det tatt seg opp, men det siste året har jeg merket at hennes interesse for meg er borte. Dvs, hun har sluttet å ta initiativ, men lar meg gjerne være god mot henne. Jeg har ikke sluttet å insje, så på denne måten har vi hatt et sexliv, men vår sex handler om meg som gir henne orgasme, og etterpå sovner vi. Å gi henne orgasme uten å få orgasme selv er helt greit for meg, men nå er det faktisk 6 mnd siden sist... Vi har sex omtrent 1-2 ganger i uken og jeg begynner å reagere på hvorfor hun bare vil få men aldri gi? Når jeg spør avfeier hun spørsmålet eller blir irritert. 

Utover dette koser vi hver kveld. Vi har mye nærhet og kos i sofaen for eks, så det virker jo som at hun elsker meg og vil være med meg, men jeg forstår ikke hvorfor hun ikke ønsker å ta på meg også når vi har sex. 

Jeg mener ikke å høres utakknemlig ut, og jeg vil ikke presse henne til sex. Poenget her er at det går utover selvtilliten min. Samtidig er jeg klar over at jeg har masse å være takknemlig for. 

Anonymkode: e7c02...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan står det til ellers i forholdet?  Snakker dere greit sammen eller er det litt stille? Gjør dere ting sammen eller mer hver for dere? 

Jeg tenker automatisk at når hun ikke tar insj så er det et dårlig tegn. Det kan jo være noe hun går og føler på, hun kan ha hormonproblemer eller rett og slett ha mistet mye av interessen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun avviser ikke virker det som og det er godt tegn. Inn i et langt forhold også der alt er på plass utenom sexlivet. Mest fordi jeg føler ikke at jeg har samme behov som før for tilfredsstillelse. Har ikke lyst å ha sex, men sier ikke nei til det heller. Kjæresten min og jeg snakket mye om det fordi han uttrykket bekymring over at jeg aldri har lyst eller tar initiativ - og at det går utover hans selvfølelse siden sex er en form av en bekreftelse. Kan jo ta det opp og høre om hva hun synes om sexlivet? Og deretter ta opp din bekymring. 

Anonymkode: 1c536...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjemperart at hun ikke bryr seg om din nytelse. Begge skal jo ha det godt? At hun ikke tar initiativ så ofte kan jeg forstå. For vi kvinner kan bli usikre på oss selv. Men når dere først holder på så tenker jeg at det er naturlig å bry seg om mannen sin. Det er jo noe av det beste som finnes!

Når dere har sex, gjør dere ting som du vet hun tenner på? Eller har det blitt litt rutine-sex? Bruker dere lang tid? Er dere spontane?
Kanskje hun får så mye nærhet og kos ellers at hun ikke kjenner så stort behov for sex?

Personlig så varierer min sexlyst opp og ned. Det er sjeldent at det har noe med mannen min, for han er ufattelig deilig. Men... hvis jeg føler meg usikker på min evne til å gi nytelse, eller føler meg stygg rett og slett, da daler lysten...

Synes du skal slutte å gi henne orgasme når dere har sex. Synes du skal forsøke å holde litt igjen på nærhetsbiten. Noen ganger må man kjenne på savn for å kjenne på lyst.

Anonymkode: 5d1dc...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker på at hun også har "planer om familie"? Det blir ikke mye unger uten sæd. 

Anonymkode: 48744...927

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hva sier kjæresten din selv om denne situasjonen? 

Er hun fornøyd med tingenes tilstand, eller har hun større ambisjoner om et sexliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

vår sex handler om meg som gir henne orgasme, og etterpå sovner vi

Og hun ønsker dette? Eller bare lar hun deg fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...