Gå til innhold

Hadde du en magefølelse på kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen har navngitt alle eggene som har blitt satt inn, og dette egget fikk guttenavn. Så da var han gutt da, selv om kinesisk kart og japanske metoder og ramzimetode og alle kjerringråd sa jente. Men det føltes mer riktig med gutt, og det er en gutt 😊 

Hadde det vist seg å være en jente hadde det føltes litt feil på en måte, selv om det sikkert hadde gått fort over 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gangen trodde jeg det kom til å bli jente, men det ble en gutt. Andre gang trodde jeg det kom til å bli gutt, og det ble en gutt 🥰

Anonymkode: fabe7...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 100% sikker på gutt, og det var det :) Jeg vet nøyaktig når eggløsning var og har lest en del om at sex så nærme eggløsning som mulig gir økt sjanse for gutt. Mulig det var derfor jeg var så sikker 😂

Anonymkode: b197c...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følelse på gutt begge gangene og begge var gutter. Nå er det jo 50% sjanse for at man har rett så 50% vil kunne si at de hadde rett på følelsen sin. Jeg tror ikke det er noe hold i denne følelsen. Tror det er ren flaks/"uflaks" om man gjetter rett eller ikke. ;)

Men så tenker de som har hatt rett at de bare visste det og at det var "morsfølelsen" eller hva de nå tenker som gjorde at de følte det på seg. 

Jeg var mye kvalmere med nummer en enn to, begge var like aktive slik jeg husker det, 6 kg i forskjell på vektoppgang, 4 dager og 13 dager overtid og to fullstendig ulike fødsler. Likevel samme kjønn. 

Det meste er myter som det ikke er noe vitenskapelig hold i når det gjelder tegn på gutt eller jente. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skråsikker på gutt første gang, det stemte.

Andre gang var jeg usikker, det var gutt.

Tredje gang var jeg skråsikker på at det var jente, UL sa gutt, ut kom ei jente.

Denne gangen har jeg guttefølelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikker på jente, men det var gutt!

Anonymkode: 2db1e...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2019 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Jeg vet nøyaktig når eggløsning var og har lest en del om at sex så nærme eggløsning som mulig gir økt sjanse for gutt.

Lukter svada som f...

Anonymkode: 6674e...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukter svada som f...

Anonymkode: 6674e...93f

Haha ja, tror det er 50/50 uansett jeg! 

Anonymkode: eb522...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...