Gå til innhold

Kan jeg faktisk være for dårlig for en bra mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For det første: overse de som svarer svada og slenger dritt - de er slike som livnærer seg på å såre andre, så lenge de får være anonyme.

Til spørsmålet: Jeg er av den oppfatning  at klær skaper folk. Hvilken fremtoning har du? Går du rundt i goth eller miniskjørt og gjennomsiktige topper, er dette noe som kan skremme vekk de skikkelige fordi det gir et inntrykk av hvordan du er. 

Og så er det jo det spørsmål om hvor mye av fortiden din, og tidligere partnere disse mennene vet om? Det kan jo også være et aspekt som skremmer bort noen..

Anonymkode: a5058...bd3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra svarene dine, TS, så fremstår du litt umoden. Du går rett i angrep, svarene dine gir inntrykk av at du vet best selv. 

Jeg tror at din antagelse er riktig. Du er ikke kompatibel med de mennene du vil ha. Uten vilje til selvransakelse og tanker om endring så vil du ikke komme noen vei. 

 

Anonymkode: 15953...467

Det er jo angrep hun får, så det er jo ikke rart hun går i forsvar.

Skulle bare mangle, spør du meg.

Anonymkode: a5058...bd3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags svar er det. Ja jeg trenger en mann, jeg har ikke noe familie og vil lage min egen. Jeg vil ikke være alene om alt lenger, jeg blir sliten av det. Værsåsnill ikke forslå noe prøverør eller adopsjon nå da ift. Familie. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Ikke hør på traktor kommentarer.

Anonymkode: d0a0f...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts. 

Historien din er lik min egen for 20 år siden. Du har rett og slett noe så normalt som uflaks. Ingenting annet.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvordan kler og ter du deg? Er du litt røff, kanskje? Litt sånn at selv om du har rent rulleblad og er oppegående og alt det der, så gir oppsynet ditt assosiasjoner til visse miljøer?

Ikke at det er noe galt i å ha en sånn stil. Men det kan nok være avskrekkende for endel bra menn.

Anonymkode: fda49...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mr&Ro said:

Hei Ts. 

Historien din er lik min egen for 20 år siden. Du har rett og slett noe så normalt som uflaks. Ingenting annet.

 

Jeg kan nærmest garantere at det ikke handler om uflaks. Du blir ikke sammen med flere forbrytere / psychoer på rad sånn helt tilfeldig. Hvis noen hevder det får de heller bare leve i den troen. 

Trolig anser ts denne typen menn som attraktive. Kanskje er det noe med hennes stil og personlighet som tiltrekker seg slike. Tatoveringer f.eks., og røffe klær. Kanskje en aggressiv oppførsel. 

Og ikke minst, ts oppholder seg i miljøer der slike typer vanker.

Alt dette er lov. Det kan være slitsomt å høre på klaging om at alle menn er drittsekker fra folk som velger å være med dem, men her er det faktisk en person som har selvinnsikt og ønsker å bryte ut av spiralen. Ts - bra du ønsker endring, men du er nødt til å finne ut hva årsaken er til at du finner deg banditter. For en årsak er det, og ingen her inne vet nok om deg til å "stille en diagnose" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anusnym skrev:

Jeg kan nærmest garantere at det ikke handler om uflaks. Du blir ikke sammen med flere forbrytere / psychoer på rad sånn helt tilfeldig. Hvis noen hevder det får de heller bare leve i den troen. 

Trolig anser ts denne typen menn som attraktive. Kanskje er det noe med hennes stil og personlighet som tiltrekker seg slike. Tatoveringer f.eks., og røffe klær. Kanskje en aggressiv oppførsel. 

Og ikke minst, ts oppholder seg i miljøer der slike typer vanker.

Alt dette er lov. Det kan være slitsomt å høre på klaging om at alle menn er drittsekker fra folk som velger å være med dem, men her er det faktisk en person som har selvinnsikt og ønsker å bryte ut av spiralen. Ts - bra du ønsker endring, men du er nødt til å finne ut hva årsaken er til at du finner deg banditter. For en årsak er det, og ingen her inne vet nok om deg til å "stille en diagnose" 

Dette er gode poenger. Jeg har aldri kjent og enda mindre vanket med noen som har sittet i fengsel. Og jeg er 54 år. De er ikke "over alt" disse kriminelle.

Anonymkode: fda49...a44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det er de «normale» mennene som ikke faller for deg og ikke motsatt? Jeg var sånn. Helt til jeg begynte å legge merke til likhetstrekk melllom de jeg var sammen med. Så de var samme type alle jeg falt for. Tok meg i nakken og gikk bevisst inn for å lete etter andre personlighetstrekk. Det tok tid, men var verd det. Synes fremdeles disse drittsekkene og bad bluss er tiltrekkende som faen. Men har vett nok til å ikke falle for dem. 

Anonymkode: 2e9fd...23c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro dette har mer med omgangskretsen din enn deg som kjæresteemne å gjøre. 
Bytt omgangskrets og type utesteder og miljø du er i så skal du se flere bra menn ser deg og blir interessert i deg :)

Anonymkode: 04aee...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RoNo skrev:

Min første tanke når jeg leste her var at "skikkelig" menn vil gjerne ha en dame de vil "ha med hjem til mor". Kan det tenkes at du utstråler noe annet enn "koneemne"? Jeg kan bruke min mann som eksempel, vi hadde ikke sex første tre månedene, jeg kledde meg ganske nøytralt og var naturlig i forhold til sminke og hår. Dette var noe av det han ønsket i et langvarig forhold. Han skyr drama og unaturlig damer. Han har hatt "morro" med dem, og mange har trodd det kunne bli de to. Så kanskje du rett og slett ikke ser ut til eller oppfører seg som den som skal bli mamma til deres barn. Men det er bare teori fra min side. Om jeg har rett er jo det strålende for det betyr at man kan tone ned litt på noen områder og så ser de hele deg. Det er jo det du ønsker, er det ikke? Og jeg sier ikke at du skal forandre deg for en mann, bare så det er klart. Men om du vil bli sammen med en ordentlig mann, kan det være en fordel å både se og oppføre ser ordentlig. Gjelder å finne balansen, så man fortsatt er seg selv.

Jeg har aldei brukt mye sminke og synyes ikke jeg er noe pen med tung sminke. Jeg bruker litt sopudder i kinnbeina,  consealer under øynene, maskara og tar på lys brun farge på de naturlige øyenbrynene mine bare så de skaø syntes, men tegner etter min egen form. Foundation og eyeliner har jeg ikke rørt siden jeg var 16 år og øyeskygge har jeg aldri gått med. Jeg suntes jeg er mye penere med naturlig sminke enn mye, jeg ser grav alvorlig ut med sånn sminke som mange går med. Også er det ukomfortabelt å ha på sånn sparkel. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anusnym skrev:

Jeg kan nærmest garantere at det ikke handler om uflaks. Du blir ikke sammen med flere forbrytere / psychoer på rad sånn helt tilfeldig. Hvis noen hevder det får de heller bare leve i den troen. 

Trolig anser ts denne typen menn som attraktive. Kanskje er det noe med hennes stil og personlighet som tiltrekker seg slike. Tatoveringer f.eks., og røffe klær. Kanskje en aggressiv oppførsel. 

Og ikke minst, ts oppholder seg i miljøer der slike typer vanker.

Alt dette er lov. Det kan være slitsomt å høre på klaging om at alle menn er drittsekker fra folk som velger å være med dem, men her er det faktisk en person som har selvinnsikt og ønsker å bryte ut av spiralen. Ts - bra du ønsker endring, men du er nødt til å finne ut hva årsaken er til at du finner deg banditter. For en årsak er det, og ingen her inne vet nok om deg til å "stille en diagnose" 

Når jeg var 15 og oppover så hang vi med de "kule gutta" ja, de som røyka hasj osv... de henger litt igjen i omgangskretsen den dag idag og det er flere av de som liker meg da, men jeg har fått flere venner siden den gang som er normale. 

Jeg syntes jeg går i ganske anstensige klær, ikke noe goth, jeg er blond og har hår ned på korsryggen. Har pupper og rumpe men går aldri med utrigning, men allikvevel en overdel som fremhever at jeg har det og en midje, også går jeg med vanlige slimfit olebukser eller svarte bukser, liker de som får rumpa mi litt frem. Liker også fortiden slengbukser og alt det der som er in for tiden. Har en normal stil som følger tiden 🤔

Anonymkode: 67c8d...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, hvordan kler og ter du deg? Er du litt røff, kanskje? Litt sånn at selv om du har rent rulleblad og er oppegående og alt det der, så gir oppsynet ditt assosiasjoner til visse miljøer?

Ikke at det er noe galt i å ha en sånn stil. Men det kan nok være avskrekkende for endel bra menn.

Anonymkode: fda49...a44

Jeg har en helt normal stil med vanlige slimfit bukser eller slengbulser og overdeler som fremhever bryster og midje uten at det er noe utringding, syntes det er så tacky. På byen går jeg enten i bukse og fin topp, eller en kjole av noe slag som ikke er for utfordrene men sexy alikevel. Jeg har blondt hår ned på korsryggen og ingen tatoveringer, men vil gjerne ha et par fine. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du full av tatoveringer?🙈

Anonymkode: bb811...3fb

Nei, ingen. Men vil ha et par kanskje som er feminine. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det er noe med din personlighet og væremåte som "skremmer bort " de bra mennene...

Anonymkode: 8c9d5...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er noe med din personlighet og væremåte som "skremmer bort " de bra mennene...

Anonymkode: 8c9d5...452

Ja, det må jo være noe sånt, men jeg skjønner ikke hva det kan være. Hva er det som skremmer bort en bra mann da? Jeg føler liksom ikke at en mann som faktisk er bra ville blitt skremt vekk sånn med det første, da er han jo veldig dømmende. Jeg kan liksom ikke være noe annet enn meg selv heller. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var 15 og oppover så hang vi med de "kule gutta" ja, de som røyka hasj osv... de henger litt igjen i omgangskretsen den dag idag og det er flere av de som liker meg da, men jeg har fått flere venner siden den gang som er normale. 

Anonymkode: 67c8d...dcb


Som jeg skrev , bytt omgangskrets! Få deg en helt annen type venner. Selvom du har flere nye normale venner i dag, så kanskje du omgås de som er som den gamle typen mest? Går på de samme utestedene? Går på de samme type konsertene? 
Dra til andre kanten av byen, kle deg fint og gå på helt nye anderledes utesteder og aktivitetssentere enn hva du vanligvis gjør! 
Jeg trodde også at det bare var dårlige menn igjen men så bytta jeg stil, omgangskrets, miljø og dro på steder helt motsatt av hva jeg vanligvis tiltrektes til og følte meg hjemme på , og kan si deg det at det finnes SÅ mange bra menn der ute som garantert er interessert i deg på rette arena! 

Anonymkode: 04aee...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger får man feil menn etter seg grunnet rykter. Nå har du en fortid med en fengselsfugl, og det er kanskje derfor lignende typer kommer etter deg fordi de tror at du ikke vil bry deg om at de er likedan?

Jeg tror du må takke nei til enkelte "gøye" ting, og gi klart utrykk for at du ikke er interessert i å date slike menn igjen. Det kan ta tid. Oppsøk nye arenaer, og endre på evt klær, frisyre etc. Hvis du har en stil som roper at du er en "røff" type s hjelper det deg ikke i å tiltrekke de mennene du ønsker. 

Og tils lutt, jeg er enig med de som sier at du m finne trygghet i at du selv er nok og at du egentlig ikke trenger en mann. At du ser på forhold og en mann som et bonus. Fint om det skjer, men ingen krise om det uteblir.

Anonymkode: f61ed...15b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Som jeg skrev , bytt omgangskrets! Få deg en helt annen type venner. Selvom du har flere nye normale venner i dag, så kanskje du omgås de som er som den gamle typen mest? Går på de samme utestedene? Går på de samme type konsertene? 
Dra til andre kanten av byen, kle deg fint og gå på helt nye anderledes utesteder og aktivitetssentere enn hva du vanligvis gjør! 
Jeg trodde også at det bare var dårlige menn igjen men så bytta jeg stil, omgangskrets, miljø og dro på steder helt motsatt av hva jeg vanligvis tiltrektes til og følte meg hjemme på , og kan si deg det at det finnes SÅ mange bra menn der ute som garantert er interessert i deg på rette arena! 

Anonymkode: 04aee...75b

Men skal jeg dra på det alene? Kan jo ikke det heller.... vet liksom ikke om jeg hadde fått med meg noen på noe helt "nytt". Og jeg vet heller ikkr hva det skulle vært da jeg egentlig er litt over alt. 

Hva slags steder var det du begynte å "henge" på da? Og hvordan ? 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger får man feil menn etter seg grunnet rykter. Nå har du en fortid med en fengselsfugl, og det er kanskje derfor lignende typer kommer etter deg fordi de tror at du ikke vil bry deg om at de er likedan?

Jeg tror du må takke nei til enkelte "gøye" ting, og gi klart utrykk for at du ikke er interessert i å date slike menn igjen. Det kan ta tid. Oppsøk nye arenaer, og endre på evt klær, frisyre etc. Hvis du har en stil som roper at du er en "røff" type s hjelper det deg ikke i å tiltrekke de mennene du ønsker. 

Og tils lutt, jeg er enig med de som sier at du m finne trygghet i at du selv er nok og at du egentlig ikke trenger en mann. At du ser på forhold og en mann som et bonus. Fint om det skjer, men ingen krise om det uteblir.

Anonymkode: f61ed...15b

Kan hende det du sier over er sant, men det er liksom ikke såå utbredt. Utad så så han ut som en oppegående flott og kjekk fyr med fin klesstil og frisyre og var veldig "dandy" eller hva jeg skal si, kunne godt ha vært høyt utdannet ift. Utseende, men innad så var han ikke det. 

Klesstilen min og alt det der har jeg forklart flere ganger over her. Jeg er ikke noe røff type. 

Gøye ting for meg er jo så mangt, det er alt fra fjellturer til festival liksom, så jeg har ikke lyst til å droppe de gøye tingene og bli hjemmeværende i soffan. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan hende det du sier over er sant, men det er liksom ikke såå utbredt. Utad så så han ut som en oppegående flott og kjekk fyr med fin klesstil og frisyre og var veldig "dandy" eller hva jeg skal si, kunne godt ha vært høyt utdannet ift. Utseende, men innad så var han ikke det. 

Klesstilen min og alt det der har jeg forklart flere ganger over her. Jeg er ikke noe røff type. 

Gøye ting for meg er jo så mangt, det er alt fra fjellturer til festival liksom, så jeg har ikke lyst til å droppe de gøye tingene og bli hjemmeværende i soffan. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Hm. Ok, men da må du nesten bare gi det tid. Hale ut info om folk slik at du unngår å date slike du ikke ønsker å date. 

Anonymkode: f61ed...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...