Gå til innhold

Kan jeg faktisk være for dårlig for en bra mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en oppegående og normal (håper jeg) jente på 25 år. Jeg begynner å føle meg dårligere og dårligere for de mannfolka som faktisk er bra. Jeg har opplevd at kjekke menn faller for meg, men de har ofte psykopatiske/sosiopatiske trekk og sittet i fengsel osv. 

Eksen min som jeg var sammen med i 3 år var en av dem, ekstremt kjekk men sjuk i huet. Ikke bare litt sjuk i huet heller. Fengslet flere ganger blandt annet. 

Etter det ble slutt for over 2 år siden er det bare crazy mannfolk som har fått interesse for meg, de som er normale og har gode verdier avviser meg rett som det er. 

Jeg er selv en oppegående person, har utdanning, hus, bil, lappen, rent rulleblad (om noen skulle lure), aldri prøvd narkotika, er velstelt, slank, sporty, morsom, lojal, snill, og alt det der. Litt "gal" til tider, men på en positiv måte som at jeg blir med på alt som er gøy f.eks. 

Allikevel har jeg begynt å lure på om jeg må ha en eller annen helt fucka utstråling siden det bare er fengselsfugler som dilter etter meg og de velfungerende oppegående mennene bare "NOPE".

Selvtilliten min begynner å svikte skikkelig merker jeg, føler meg virkelig ikke bra nok for å få en mann som kan behandle meg bra og vet ikke hva jeg skal gjøre, hva som er galt med meg. 

Jeg er ikke interessert i en ny av eksen min liksom, jeg vil ha en jeg kan ha en trygg fremtid med, men ser seriøst ikke ut til at det kommer til å skje meg. 

HJELP, vet ikke hva jeg vil at dere skal svare meg  men hvis noen har noenå si så fyr løs...  :(

 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du er litt der jeg er. Omtrent alle menn jeg bruker tid med faller for meg, men de som ligger dårlig an i livet faller hardere og da legger vi mest merke til de. Jeg er i et miljø der jeg møter rik, fattig, gift, ugift, student, tilsatt osv...Topp og bunn er alltid mest intens.

Anonymkode: 45484...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du er litt der jeg er. Omtrent alle menn jeg bruker tid med faller for meg, men de som ligger dårlig an i livet faller hardere og da legger vi mest merke til de. Jeg er i et miljø der jeg møter rik, fattig, gift, ugift, student, tilsatt osv...Topp og bunn er alltid mest intens.

Anonymkode: 45484...ff8

Joda, men jeg får ikke en gang sjansen til å lære de bra mannfolka til å kjenne meg, de er overhode ikke interessert. Jeg er helt uinteressant. Men sånne kriminelle og "psykopater" de presser seg på og omtrent "elsker meg" før de kjenner meg ordentlig. Jeg får jo ikke sjansen!!! 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men jeg får ikke en gang sjansen til å lære de bra mannfolka til å kjenne meg, de er overhode ikke interessert. Jeg er helt uinteressant. Men sånne kriminelle og "psykopater" de presser seg på og omtrent "elsker meg" før de kjenner meg ordentlig. Jeg får jo ikke sjansen!!! 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Trenger du mann da? Livet er da fullt og fullkomment levelig uten.

Anonymkode: 45484...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger du mann da? Livet er da fullt og fullkomment levelig uten.

Anonymkode: 45484...ff8

Hva slags svar er det. Ja jeg trenger en mann, jeg har ikke noe familie og vil lage min egen. Jeg vil ikke være alene om alt lenger, jeg blir sliten av det. Værsåsnill ikke forslå noe prøverør eller adopsjon nå da ift. Familie. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags svar er det. Ja jeg trenger en mann, jeg har ikke noe familie og vil lage min egen. Jeg vil ikke være alene om alt lenger, jeg blir sliten av det. Værsåsnill ikke forslå noe prøverør eller adopsjon nå da ift. Familie. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Så du vil ikke ha svar? En mann løser ikke problemene dine. Du skaper i beste fall en familie for dine barn, og de er selvsagt din familie. Om du er alene om alt så må du jobbe med det grunnleggende. Om du er 100% familie- og venneløs så kommer det til å bryte deg mer å miste en partner. 

Anonymkode: 45484...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil ikke ha svar? En mann løser ikke problemene dine. Du skaper i beste fall en familie for dine barn, og de er selvsagt din familie. Om du er alene om alt så må du jobbe med det grunnleggende. Om du er 100% familie- og venneløs så kommer det til å bryte deg mer å miste en partner. 

Anonymkode: 45484...ff8

Jeg er ikke venneløs, jeg har masse venner, som har kjærester, de alle beste vennene mine har barn og har nok med sine liv, de kan selvfølgelug ikke drive å stille opp for meg 100% og en venn ER ikke det samme som en livspartner man bor sammen med, deler hverdagen med, har sex med, koser seg med, spiser romantiske middager med og føler seg elsket med på et annet plan enn vennskaplig. Jeg skjønner faktisk ikke hva du mener med "problemene mine" hvilken problemer?? Og du, jeg har vært igjennom et helt foreferdelig burdd, så det vet jeg hvordan jeg takler. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får følelsen av at du er typen som danser på bordet og alltid er sist hjem fra fest, høyt alkoholkomsum og kanskje også ganske utsvevende sexliv/ mange ONS?

Da kan det være vanskelig for bra menn å forestille seg deg i rollen som kone og mor.

Roe ned litt kanskje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke venneløs, jeg har masse venner, som har kjærester, de alle beste vennene mine har barn og har nok med sine liv, de kan selvfølgelug ikke drive å stille opp for meg 100% og en venn ER ikke det samme som en livspartner man bor sammen med, deler hverdagen med, har sex med, koser seg med, spiser romantiske middager med og føler seg elsket med på et annet plan enn vennskaplig. Jeg skjønner faktisk ikke hva du mener med "problemene mine" hvilken problemer?? Og du, jeg har vært igjennom et helt foreferdelig burdd, så det vet jeg hvordan jeg takler. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Du virker desperat etter bekreftelse. De mest attraktive er faktisk de som trives som single, de være seg mann eller kvinne. Om dette bruddet enda påvirker deg så er det et utrolig dårlig tidspunkt å lete etter folk som kan lenkes til sofaen. Det påvirker da virkelig ikke deg om de andre sitter med en klump rundt foten om kveldene. 

Anonymkode: 45484...ff8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nuith skrev:

Får følelsen av at du er typen som danser på bordet og alltid er sist hjem fra fest, høyt alkoholkomsum og kanskje også ganske utsvevende sexliv/ mange ONS?

Da kan det være vanskelig for bra menn å forestille seg deg i rollen som kone og mor.

Roe ned litt kanskje?

Jeg har motsatt intrykk. 

Anonymkode: 45484...ff8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nuith skrev:

Får følelsen av at du er typen som danser på bordet og alltid er sist hjem fra fest, høyt alkoholkomsum og kanskje også ganske utsvevende sexliv/ mange ONS?

Da kan det være vanskelig for bra menn å forestille seg deg i rollen som kone og mor.

Roe ned litt kanskje?

Voldsom antagelse. Roe ned hva? Jeg drikker sjeldent, er på byen med mine venninner kanskje 5 ganger i året også er jeg på noen bursdagsfester osv, hvem er ikke det i en alder av 25 år? MANGE ons har jeg heller ikke, og uansett så er ikke sexlivet mitt noe jeg bretter ut til en mann jeg er interessert i, så det kan dem ikke vite. Les heller hva jeg skrev om meg selv i innlegget. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker desperat etter bekreftelse. De mest attraktive er faktisk de som trives som single, de være seg mann eller kvinne. Om dette bruddet enda påvirker deg så er det et utrolig dårlig tidspunkt å lete etter folk som kan lenkes til sofaen. Det påvirker da virkelig ikke deg om de andre sitter med en klump rundt foten om kveldene. 

Anonymkode: 45484...ff8

Ja jeg begynner å bli litt desperat etter bekreftelse (fra ordentlige menn som har noe imellom øra)  noe jeg aldri før har vært. Men jeg føler nå ikke at jeg viser det til menn. Jeg skrev aldri noe om at dette bruddet påvirker meg den dag idag. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg begynner å bli litt desperat etter bekreftelse (fra ordentlige menn som har noe imellom øra)  noe jeg aldri før har vært. Men jeg føler nå ikke at jeg viser det til menn. Jeg skrev aldri noe om at dette bruddet påvirker meg den dag idag. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Kvinner som hater menn, ender alltid opp med søppel. Heldigvis. Finnes flust av gode menn i verden.  De er tross alt ca 50 % av befolkningen.

Anonymkode: 45484...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner som hater menn, ender alltid opp med søppel. Heldigvis. Finnes flust av gode menn i verden.  De er tross alt ca 50 % av befolkningen.

Anonymkode: 45484...ff8

Mener du at jeg hater menn ? 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at jeg hater menn ? 

Anonymkode: 67c8d...dcb

Nei. Mener noe helt annet.

Anonymkode: 45484...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gud hjelpe meg, etter de antagelsene dere får om meg bare ut ifra mitt innlegg-( utsvevende sexliv, hater menn, fester for hard, desperat, ute etter å lenke noen til sofaen, ville vært en dårøig kone/mor, har problemer osv osv) så skjønner jeg at jeg er nubbsjans på noe ordentlig mann når folk får disse antagelsene om meg bare utifra et innlegg. Hva slags antagelser er det folk irl får om meg da liksom. Nei... haha, det er bare å gi opp, dere trenger ikke si noe mer, fått svaret 😅. - ts. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Mener noe helt annet.

Anonymkode: 45484...ff8

Da må du nesten forklare det. Hvis du mente noe annet mener jeg. 

Anonymkode: 67c8d...dcb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke når jeg leste her var at "skikkelig" menn vil gjerne ha en dame de vil "ha med hjem til mor". Kan det tenkes at du utstråler noe annet enn "koneemne"? Jeg kan bruke min mann som eksempel, vi hadde ikke sex første tre månedene, jeg kledde meg ganske nøytralt og var naturlig i forhold til sminke og hår. Dette var noe av det han ønsket i et langvarig forhold. Han skyr drama og unaturlig damer. Han har hatt "morro" med dem, og mange har trodd det kunne bli de to. Så kanskje du rett og slett ikke ser ut til eller oppfører seg som den som skal bli mamma til deres barn. Men det er bare teori fra min side. Om jeg har rett er jo det strålende for det betyr at man kan tone ned litt på noen områder og så ser de hele deg. Det er jo det du ønsker, er det ikke? Og jeg sier ikke at du skal forandre deg for en mann, bare så det er klart. Men om du vil bli sammen med en ordentlig mann, kan det være en fordel å både se og oppføre ser ordentlig. Gjelder å finne balansen, så man fortsatt er seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra svarene dine, TS, så fremstår du litt umoden. Du går rett i angrep, svarene dine gir inntrykk av at du vet best selv. 

Jeg tror at din antagelse er riktig. Du er ikke kompatibel med de mennene du vil ha. Uten vilje til selvransakelse og tanker om endring så vil du ikke komme noen vei. 

 

Anonymkode: 15953...467

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...