Gå til innhold

Jeg skammer meg over å være den andre kvinnen, akkurat nå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg har tenkt det samme. Altså, enten er jeg en fryktelig dårlig menneske kjenner og blir lurt trill rundt, eller har han prøvd å gjøre noe hyggelig for barna sine(og kona for den saks skyld), som sånn sett er en fin ting å gjøre, om man er ærlig. Men forrige uke spurte jeg om påskeplaner, det var ikke all verdens. Det kunne vært ledig enkelt å bare si det som det var. Tenker jeg.

Anonymkode: 13475...18b

Du gjør det ikke så mye enklere ved å ta det opp her inne. Tenker jeg.

Anonymkode: c7246...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke lurt deg, han har ingen forpliktelser til deg. Det er ikke deg han er gift med. Men han lurer derimot sin kone og sine barn. Den dagen du blir lurt av han så fortjener du det. Møter du en gang en mann du blir forelsket i, så fortjener du å oppleve den smerten ved at noen er utro mot deg. 

Som man reder ligger man. 

Anonymkode: fa2ee...db9

Jeg er uenig.

Det er klart TS har gått over streken. Men hun gjør det klart at hun ikke vil være elskerinne. Hun har blitt fortalt at han er på vel ut av forholdet. Hvis han lyver om det, er det ikke rett av ham, for da bygges hele relasjonen på falske forutsetninger. Selv om det er uheldig å starte et forhold med en mann som er på vei ut av ekteskapet sitt i stedet for å vente til han har vært singel en stund, er det vesensforskjellig fra å være sammen med en mann som ikkeviser noen tegn til å forlate kona. Og her ser det jo ut til at han tilbakeholder informasjon. Det er veldig merkelig å spørre hver dag om hvordan TS har det, men samtidig la være å fortelle om en London-tur.

TS: Det beste er å bryte. Alternativt kan du kreve en forklaring på dette. Jeg heller mot det siste. Denne fyren kan godt få forstå at dette er uakseptabelt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk du fortjener å bli lurt, når du ikke holder deg unna gifte menn. Styr unna, og finn deg en som er ledig. La ham være i fred. Kanskje familien enda kan repareres. Du forsurer atmosfæren, og holder på å rive opp en familie pga egne egoistiske lyster. La det være, og gå videre.

Anonymkode: 96a9a...327

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk du fortjener å bli lurt, når du ikke holder deg unna gifte menn. Styr unna, og finn deg en som er ledig. La ham være i fred. Kanskje familien enda kan repareres. Du forsurer atmosfæren, og holder på å rive opp en familie pga egne egoistiske lyster. La det være, og gå videre.

Anonymkode: 96a9a...327

Det er han som ødelegger sin egen familie. Og han er dobbelt drittsekk: Han lurer ikke bare én, men to. To kvinner som begge vil være i et forhold med ham.

TS burde avslutte, ja, men det er først om fremst fordi dette her bare blir sorgen for henne om hun fortsetter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mye forskjellige svar her. 

Joda, hadde jeg gått inn for å ødelegge ekteskapet, hadde jeg fortjent å bli lurt. 

Det har jeg ikke. Jeg har derimot oppfordret til å finne ut hvor problemet ligger, og har og sagt at jeg vil han skal være happy, selv om det betyr null kontakt med meg, og et ekteskap som fungerer. Jeg vet jo det har vært trøbbel, ikke pga meg, men jeg ser jo selvfølgelig at jeg ikke nødvendigvis har hjulpet på å reparere et skrantende forhold. 

Uansett hvordan dette ender, så tror jeg han har hatt behov for å lufte litt tanker, det har han gjort hos meg. Selv om han har vært fullstendig klar over at det aldri blir noe intimt med oss to så lenge han er i et forhold. Likevel er det selvsagt over streken, for hvordan man enn snur og vender på det er han fortsatt gift. Mens jeg, jeg er singel. Jeg har ikke noen å stå til ansvar for. 

Det koker ned til at enten er han en førsteklasses idiot, eller så har han gjort dette litt i beste mening. Altså å ikke ville uroe meg, bla bla. Likevel vet jeg jo nå hva han gjør i påsken, alt dokumenteres flittig på Instagram. Det er ikke noe spesielt gøy, for meg, og selvfølgelig-hadde kona visst, hadde det ikke vært gøy for henne heller. Men hovedpoenget mitt er, jeg har med viten og vilje stoppet før det gikk for langt. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi det ville vært enda verre enn det er nå.

Anonymkode: 13475...18b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For all del, jeg er klar over at han ikke har noen forpliktelser til meg. jeg er og klar over at han er gift, og nettopp i respekt for det har jeg vært knallhard på at vi to treffes ikke der det er mulighet til å gå videre enn en klem. Både for hans del, men og for min egen, jeg ønsker ikke være den som ødelegger noe. Skulle han gå fra sin kone, ville det vært fordi han vil, ikke fordi jeg har sex med han og krever noe, for det gjør jeg ikke. 

Saken her er at han har fremstilt ekteskapet som ikke-eksisterende, og jeg har ingen grunn til ikke å ha trodd på han om det. Før nå. 

Men han sa ikke engang, på direkte spørsmål, at han hadde planer om en familie påskeferie. Da lurer jeg på, hvordan gir jeg beskjed om at jeg vet? Og legger det her i kontoen for lesson learned, faen altså. 

Anonymkode: 13475...18b

Men kjære deg, ser du ikke at du allerede har ødelagt en god del? Seriøst??? Er det meningen at du skal få sympati fordi du som den andre kvinnen prøver å si at du har moral???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg, jeg er singel. Jeg har ikke noen å stå til ansvar for. 

Anonymkode: 13475...18b

Eier du et snev av selvinnsikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en mann, som selvsagt er gift. Ekteskapet går mot slutten, de har avsluttet familieterapi fordi det ikke fører noen vei. Vel-så sier han. Jeg har ikke hatt sex med han enda, fordi for meg blir det feil når han er gift-det respekterte han. Men vi har sendt mange meldinger, litt usikker på om det er så veldig mye bedre. Han er på, oppmerksom mot meg, lurer alltid på hvordan dagen min har vært. Vi har avtale om å treffes, men jeg har sagt at sex er uaktuelt PR nå.

så. Så kom påsken, og min sønn følger hans datter på Instagram. Han kunne fortelle at xxx er i London, se da, mamma-der har vi vært! Og der var jammen min hemmelige venn på tur, sannsynligvis med sin kone og familien. Jeg spurte han for noen dager siden hvilke påskeplaner han har, han svarte; lite, ikke all verdens. 

Beklager om dette blir rotete nå, men jeg stresser litt. Hvordan sier jeg til han at jeg vet hva han holder på med, og at det han har sagt til meg er vissvass og tull? Jeg skjønner at han har lurt meg trill rundt, men hvordan kan jeg gi beskjed til han om at jeg vet? Argh, blir så sint, skuffet og oppgitt!

Anonymkode: 13475...18b

Enda nok et eksempel på denne elskerinnetalen som det var en egen tråd om for en stund siden. Enda nok et eksempel på at utro menn stort sett prøver å lure alle de kommer over. Skuffet det blir så og si alle som involverer seg med gifte menn, Og nå håper jeg du bare sier takk og farvel, og ikke lar deg "lures" tilbake av falske ord og eventyr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Eier du et snev av selvinnsikt?

Ja, det føler jeg at jeg har. Jeg hadde aldri kunne hatt sex med en gift mann, og jeg har aldri vært utro mot mine kjærester. Men så møtte jeg han her, et vennskap dukket opp, som ble til følelser. Og ikke at akkurat det er viktig, men jeg har faktisk ikke gått inn for å ødelegge noe. Det kunne jeg ha gjort.

Anonymkode: 13475...18b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk du fortjener å bli lurt, når du ikke holder deg unna gifte menn. Styr unna, og finn deg en som er ledig. La ham være i fred. Kanskje familien enda kan repareres. Du forsurer atmosfæren, og holder på å rive opp en familie pga egne egoistiske lyster. La det være, og gå videre.

Anonymkode: 96a9a...327

Egoistisk? Er ikke alle det da? Det er jo ikke ts som er ego her, det er han som er utro mot kona! Du kan jo ikke legge skylda på ts og si at hun river opp en familie! Er du helt hjerneskada og virkelighetsfjern menneske? Hva tenker du med? Du kan jo ikke legge bitterhet, forakt og ansvar på noen som er utenforstående. Skulle ønske du kunne slutte å henge ut folk sånn i alle sånne tråder og heller melde deg ut fra nettet, for du tåler ikke å være her tydeligvis eller er ikke moden nok i huet ditt til å skjønne at ting ikke fungerer svart/hvitt. Håper for guds skyld du ikke har egne barn eller at noen mann vett nok til å ville gjøre deg gravid...

Anonymkode: eca1b...404

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk du fortjener å bli lurt, når du ikke holder deg unna gifte menn. Styr unna, og finn deg en som er ledig. La ham være i fred. Kanskje familien enda kan repareres. Du forsurer atmosfæren, og holder på å rive opp en familie pga egne egoistiske lyster. La det være, og gå videre.

Anonymkode: 96a9a...327

Fant ikke mer klisjeer altså? 

Anonymkode: 4c6ec...517

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som har lurt deg er deg. Alle vet at gifte menn lyver. Å tro at din flørt er anderledes er å lure seg selv. 

Herregud kvinner, når skal dere få selvrespekt nok til å forlange at en mann er singel når han prøver å starte noe med dere! 

Anonymkode: a2daa...b91

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvor mange forhold skal du ha med barn inne i bilde? Er det ikke litt høl i hode å hoppe over gjerde for pikk, i alle fall med tanke på at dere begge har barn, Å det du er opptatt av er at du føler deg krenka fordi han drar til England med familien. 

Dagens voksne er faen mer voksne enn 5 åringer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egoistisk? Er ikke alle det da? Det er jo ikke ts som er ego her, det er han som er utro mot kona! Du kan jo ikke legge skylda på ts og si at hun river opp en familie! Er du helt hjerneskada og virkelighetsfjern menneske? Hva tenker du med? Du kan jo ikke legge bitterhet, forakt og ansvar på noen som er utenforstående. Skulle ønske du kunne slutte å henge ut folk sånn i alle sånne tråder og heller melde deg ut fra nettet, for du tåler ikke å være her tydeligvis eller er ikke moden nok i huet ditt til å skjønne at ting ikke fungerer svart/hvitt. Håper for guds skyld du ikke har egne barn eller at noen mann vett nok til å ville gjøre deg gravid...

Anonymkode: eca1b...404

Jo jeg kan fint legge skylda på TS også. Moralen og etikken hennes stinker. Hun har selv tydeligvis klart å miste sin egen familie. Jeg er fullstendig enig i at naboen har hovedansvaret for sin familie. Men honningkrukka i nabohuset har definitivt et ansvar hu også. Det du påstår her er like høl i hode som å definere at den som leier en morder ikke har ansvar, for det var jo ikke de som gjorde det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, CamillaCollett skrev:

Det er han som ødelegger sin egen familie. Og han er dobbelt drittsekk: Han lurer ikke bare én, men to. To kvinner som begge vil være i et forhold med ham.

TS burde avslutte, ja, men det er først om fremst fordi dette her bare blir sorgen for henne om hun fortsetter.

Hvorfor ser du TS som et offer i denne saken? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du får uforholdsvis mye kjeft her, TS. Mange hadde nok bare kjørt på og fullbyrdet utroskapen med sex. Jeg synes det er bra at du ikke har latt det gå så langt. 

Det sagt, så er ikke denne mannen noe å vente på dessverre. Han har jo vist veldig tydelig at han både er villig til å være utro og han er åpenbart en løgner. Nei takk!

 

Anonymkode: 9e553...ab8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda det kunne han sagt....Men på den annen side, kanskje han visste det ville såre deg og ikke ønsket det. Eller kanskje det er kort tid avgårde og ikke oppleves som allverdens for han?kanskje hoppet de på en billig tur på sparket?

Ta det opp men ikke bli forutinntatt eller hard.

Min bror var ulykkelig gift i hele tjue år. Han har fortalt hvordan han strakk strikken gang på gang for å blidgjøre eksen, få fred i huset og forhåpentlig glede barna (som var hans fokus). Han ønsket seg hele tiden ut men holdt ut altfor lenge. Det er ikke sikkert fyren lyver,det vil jeg bare si.

Anonymkode: b2117...d11

Eller det mest sannsynlige at han løy fordi han ikke ville ha noe bråk med ts, og ble tatt. Fordi tross alt så er han ikke ett ålreit menneske sånn som han holder på.

Anonymkode: 7c2e7...83e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lært etter å ha vært den andre kvinnen to ganger. De lyver til konene sine, ikke tro ett sekund at de forteller deg sannheten. De søker kun litt spenning ved siden av det trygge gode ekteskapet. Du er som litt «sparkling on The cake» Kaka er kone, familie og alt de har felles. Utro menn har ofte en spennings søken i seg, å det er det du er, spenning. Ikke tro på ett eneste ord om at du betyr noe eller at om han bare hadde møtt deg før.. det er bullshit! Utro menn tenker kun på seg selv og bryr seg svært lite om deg og konen. Tenk på hva han gjør, han er villig til å bedra sin egen familie! Hold deg unna, du ønsker ikke deg selv så vondt. 

Hilsen hun som har vært knust i 3 år snart. Det gjør noe med din egen selvfølelse og selvrespekt. 

Anonymkode: f93d3...838

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ella Ellefantella skrev:

Tro meg, det kunne du nok, med barn som ikke visste hva du ønsket deg. Jeg var på ferier med min eks i flere år mens jeg ønsket meg ut.

Joda, men her har han gitt inntrykk av at det gikk mot formell seperasjon. 

Anonymkode: 0b85e...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min bror var ulykkelig gift i hele tjue år. Han har fortalt hvordan han strakk strikken gang på gang for å blidgjøre eksen, få fred i huset og forhåpentlig glede barna (som var hans fokus). Han ønsket seg hele tiden ut men holdt ut altfor lenge. Det er ikke sikkert fyren lyver,det vil jeg bare si.

Anonymkode: b2117...d11

Det er jo den klassiske ekteskapsløgnen: å si til kona at man ønsker og vil fortsette i forholdet. Problemet er dessuten at han forteller ts at han skal ta ut seperasjon. 

Anonymkode: 0b85e...3ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...