Gå til innhold

Jeg ble kastet ut for 1,5 år siden og jeg klarer ikke åfå et godt forhold til foreldrene mine igjen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det gått 1,5 år, og jeg bor for meg selv. Leier en leilighet og er i tiltak gjennom nav. Så er jo på en måte i jobb, ikke vanlig jobb, men står opp hver dag og gjør det jeg skal. Jeg har sagt undskyld mange ganger før til foreldrene mine, og mamma har tilgitt meg. Men jeg merker at det er "noe" der, og vi er ikke nære, vi har ikke et godt forhodl tror jeg. Det er nesten alltid jeg som må spørre om å finne på noe osv. 

Stefaren min er alltid sur. Så jeg kan aldri besøke noen av søsknene mine fordi han er der, og han vil ikke ha meg inn o huset. Jeg regner med det er fordi at han tror at jeg ikke har endret meg, jeg brukte nemlig å stjele en god del før, og det var det som gjorde at jeg ikke fikk bo der mer. Men jeg har endret meg nå... men dte er det ingen som ser. Hva skal jeg gjøre for å få til et godt forhold igjen? 

Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av å få et godt forhold til stefaren min, men må jo det siden han bor med mamma og jeg il jo veldig gjern ekomme på besøk, men føler meg uønsket og at han vil ha meg bort. Ingen av søsknene mine vil se på meg engang, og jeg føler meg som et grusomt menneske. Jeg er egentlig snill og jeg vil sie det, men hvordan gjør jeg det? Jeg føler ikke at jeg har noen famielie. 

Anonymkode: 3540a...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal fokusere på å få livet ditt slik du vil ha det. Venner, trygghet, og pleie kontakt med din mor og søsken, om så bare må meldinger/messenger evt møtes ute på noe sosialt/ få besøk av dem.

Høres ut som om du har jobba mye for å få til forandringer, så nyt det, gi deg selv en klapp på skulderen og gi familien din tid til å se forandringene.

Lykke til!

Anonymkode: a7203...58c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skal fokusere på å få livet ditt slik du vil ha det. Venner, trygghet, og pleie kontakt med din mor og søsken, om så bare må meldinger/messenger evt møtes ute på noe sosialt/ få besøk av dem.

Høres ut som om du har jobba mye for å få til forandringer, så nyt det, gi deg selv en klapp på skulderen og gi familien din tid til å se forandringene.

Lykke til!

Anonymkode: a7203...58c

:smilyblomst:

Anonymkode: 0f036...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...