Gå til innhold

Trampoline - når er man "For stor"


Fluttershy

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det vanlig at trampoline er gøy? Når er barna blitt så store at det ikke er noen vits i å kjøpe en? Er det kjønnsforskjeller der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge min mor er fjerning av livmor slutten på trampolinekarrieren. Faren min er enig, og hopper fremdeles. De har passert 60..

Anonymkode: cad57...bcb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør den det gjelder. 

Mine barn har elsket det fra ca 2 års alder. Og tantebarn i tenårene synes fortsatt det er gøy med den de har i egen hage. 

Og jeg synes det er gøy og er over 30.

Men on du har barn som feks er 10-12 år og er redd for at de ikke skal like den neste år og at det blir bortkastet, så ta godt vare på den i vinter og evt selg brukt. 

Eller kjøpt brukt? 

Anonymkode: f0365...a46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Guttungen" min er 54 og koser seg veldig når han får hoppe. 

(Guttungen er min mann... )

Anonymkode: 3974f...1bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 og 12åringene liker å hoppe på trampoliner enda. Og vi voksne og.

Anonymkode: 9f8da...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarnsfar her på 33 er tydligvis ikke for gammel for dette enda... 😁

Anonymkode: 98c52...00c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hopper gjerne 😂 men vi droppet å kjøpe ny da ungene var rundt 12 år.. Så var den lite i bruk. Og jeg ville ha igjen plassen i hagen. 

Anonymkode: 0dc05...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter er 14. Da vi monterte trampolina i forrige uke sa hun «I år er siste året med trampoline». (Mens vennina hennes solgte sin nå nettopp.)

Den ble knapt brukt her i fjor, så jeg er litt spent på om vi selger etter sesongen eller midt i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg forstår at mange voksne synes det er gøy å hoppe når trampolinen først står der. Tviler derimot på at så mange hadde kjøpt, og montert, en trampoline i hagen hvis dem ikke hadde barn som skulle bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var et eller annet sted i tenårene da vi kvittet oss med trampolinen. Fortsatt var det gøy, men den ble mindre brukt. 

Anonymkode: 259eb...56f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fluttershy skrev:

Joda, jeg forstår at mange voksne synes det er gøy å hoppe når trampolinen først står der. Tviler derimot på at så mange hadde kjøpt, og montert, en trampoline i hagen hvis dem ikke hadde barn som skulle bruke den.

Det har du nok rett i, samtidig tror jeg det er mange som egentlig kunne hat lyst til å skaffe trampoline til seg selv, men som ikke gjør det fordi det blir sett på som noe man kjøper til barna. Selv gleder jeg meg til småtten her blir stor nok til trampoline.

Anonymkode: 654cf...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke man blir for gammel? Jeg er 31 og digger trampoline. Barna på 4&1.5 liker det også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...