Gå til innhold

Tok du kontakt med din manns elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, NotYou skrev:

Jeg var på den andre siden en gang. Mottok melding av ei ukjent dame som stort sett omhandlet om hvilken hore jeg var. Det ble beskrevet hvordan hun skulle ødelegge livet mitt, og at jeg ikke skulle føle meg trygg.. Jeg var 15 år og hadde truffet en fyr på fest. Han var 21, og sa fra starten av at han var singel. Vi møttes i 2-3 mnd før jeg fikk denne meldinga. Jeg trodde jeg var hjemme i hans leilighet de gangene vi møttes, men skjønte jo etter den meldinga at det var deres leilighet. 

Tar man typen i utroskap bør man i alle fall være sikker på at den andre parten visste om forholdet. Var lite moro å få den meldinga i en alder av 15 år. Jeg var uviten om at han hadde dame, og blind av forelskelse.. 

Når det er snakk om utroskap er det fritt vilt, må vite. 

Jeg blir litt sjokkert over hvordan andre i tråden reagerer på tredjeparten, jeg. Var aldri i mine tanker da det skjedde meg og trodde faktisk ikke det var sånn type kontakt denne tråden handlet om. Og nei, jeg har aldri vært utro selv så det er ikke sånn at jeg identifiserte meg med henne. Men det er noe med å ikke vite noe om henne og hennes livssituasjon som gjør det umulig for meg å gjøre meg til dommer. Og egentlig ganske uinteressant. Det var HAN - mannen jeg har tilbrakt så mye tid med og delt så mye med i 20 år - som sviktet meg. Ikke dama jeg aldri noensinne hadde møtt.

Anonymkode: 7994f...d8e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Noenlundelikefremt
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er snakk om utroskap er det fritt vilt, må vite. 

Jeg blir litt sjokkert over hvordan andre i tråden reagerer på tredjeparten, jeg. Var aldri i mine tanker da det skjedde meg og trodde faktisk ikke det var sånn type kontakt denne tråden handlet om. Og nei, jeg har aldri vært utro selv så det er ikke sånn at jeg identifiserte meg med henne. Men det er noe med å ikke vite noe om henne og hennes livssituasjon som gjør det umulig for meg å gjøre meg til dommer. Og egentlig ganske uinteressant. Det var HAN - mannen jeg har tilbrakt så mye tid med og delt så mye med i 20 år - som sviktet meg. Ikke dama jeg aldri noensinne hadde møtt.

Anonymkode: 7994f...d8e

En venn av meg opplevde at kjæresten ble kontaktet av eksen hans som skulle fortelle hvor forferdelig hun var som "plukket opp" denne mannen som hadde dumpet henne hardt og brutalt. At hun ødela mulighetene for dem til å finne sammen igjen, rett og slett en skikkelig skyldebøtte. Ikke til én han hadde vært utro med altså, men til én han traff etter bruddet. En sak har flere sider og alt det der, og jeg kunne fortalt mer om det, men poenget er at det som har kommet frem i tråden hittil er ingenting... Folk kan bli helt ville når den de elsker plutselig er med en ny. Verden raser sammen og man er neppe seg selv i gjerningsøyeblikket. Så jeg synes det er fullt forståelig selv om jeg må si at jeg også lar meg imponere av din ro og rasjonelle tankegang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NotYou skrev:

Jeg var på den andre siden en gang. Mottok melding av ei ukjent dame som stort sett omhandlet om hvilken hore jeg var. Det ble beskrevet hvordan hun skulle ødelegge livet mitt, og at jeg ikke skulle føle meg trygg.. Jeg var 15 år og hadde truffet en fyr på fest. Han var 21, og sa fra starten av at han var singel. Vi møttes i 2-3 mnd før jeg fikk denne meldinga. Jeg trodde jeg var hjemme i hans leilighet de gangene vi møttes, men skjønte jo etter den meldinga at det var deres leilighet. 

Tar man typen i utroskap bør man i alle fall være sikker på at den andre parten visste om forholdet. Var lite moro å få den meldinga i en alder av 15 år. Jeg var uviten om at han hadde dame, og blind av forelskelse.. 

Enig! Hva er det med folk???? Jeg traff også en fyr på fest og vi snakket bare. Jeg så ikke på det som noe flørt. 
Dette fikk venninna av eksen hans med seg. Jeg var 16, hun venninna var 21. Eksen hans 20 på tidspunktet. Samme kveld river en hånd meg i håret og får ansiktet presset i en sofa, av hun venninna. Så samler 3 jenter seg rundt meg og jeg finner senere ut hvem de er. Det er eksen og to venninner. De er altså 21, 20 og 19. Eksen stod der for å fortelle meg at jeg skulle ligge unna, venninnen var lei av at jeg la meg etter andres menn (var ny i byen og bodd der ei uke) og hun 3. stod der bare for å fortelle hvor horete jeg så ut. Gikk aldri i skjørt nei, men jeans og tettsittende gensere (flatbrystet var jeg) :S   Kan nok si at hun hadde et forferdelig stygt ansikt. 

 

Anonymkode: 4993c...a54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd utroskap (som jeg vet om ihvertfall ) ,men har opplevd 2 ganger og mottatt telefon fra sinte koner som har kjeftet meg huden full pga de mistenkte noe,ikke noe trivelig når man ikke har gjort noe som helst..Så visst dere absolutt skal ringe så vær nå ihvertfall sikker på at det har vært noe utroskap inni bildet...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gidder jeg ikke kaste bort tiden på. Fikk derimot sinte meldinger av eksens nye flørt fordi vi hadde kontakt etter bruddet. Orket ikke det drama så droppet kontakt med begge. 

Anonymkode: 83e66...7d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, NotYou skrev:

Jeg var på den andre siden en gang. Mottok melding av ei ukjent dame som stort sett omhandlet om hvilken hore jeg var. Det ble beskrevet hvordan hun skulle ødelegge livet mitt, og at jeg ikke skulle føle meg trygg.. Jeg var 15 år og hadde truffet en fyr på fest. Han var 21, og sa fra starten av at han var singel. Vi møttes i 2-3 mnd før jeg fikk denne meldinga. Jeg trodde jeg var hjemme i hans leilighet de gangene vi møttes, men skjønte jo etter den meldinga at det var deres leilighet. 

Tar man typen i utroskap bør man i alle fall være sikker på at den andre parten visste om forholdet. Var lite moro å få den meldinga i en alder av 15 år. Jeg var uviten om at han hadde dame, og blind av forelskelse.. 

Og du var under seksuell lavalder. For en type.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotYou
1 time siden, CamillaCollett skrev:

Og du var under seksuell lavalder. For en type.

Ja, absolutt ikke noe å samle på. I dag syns jeg han er helt tragisk, men den gang gjorde han «alt riktig». Jeg trodde jo at han skulle bli en kjæreste. Han var jo såå kul, moden og snill. Forstod jo i ettertid hvorfor vi bare kunne treffes hjem til han på visse tidspunkt. Han kom å hentet meg litt bortenfor foreldrene mine sitt hus, og kjørte meg alltid hjem på kvelden. Jeg kunne enkelt ha sagt til mamma og pappa at jeg overnattet til si venninne, men han sa alltid at han ikke ville gjøre noe offentlig før jeg ble 16. Søtt tenkte jeg. Folk ville jo reagert på aldersforskjellen. Lite visste jeg da at han hadde ei som kom hjem fra jobb på kveldene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Guppy88 skrev:

Siden du omtaler henne som søppel, regner jeg med at du droppet fyren så fort du fikk vite?

Ikke så fort jeg fikk vite nei. Måtte vente til han kom hjem. Må nesten ha søpla inne for å hive den ut.

Anonymkode: ecdd4...9db

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg var 19 og eksen var 29. Hun var en 31 år gammel lærer og gammel kjenning. Og som jeg i ettertid fant ut var bare én av mange han lå med. 

Hun visste at vi var i et forhold og tok initiativ først. Da jeg fikk en dårlig magefølelse, gikk jeg gjennom mobilen hans og fant masse meldinger. Jeg var ung, naiv og dum og ønsket ikke å gjøre det slutt, så jeg ringte henne og spurte høflig om hun kunne trekke seg tilbake og gi oss en sjanse til å redde forholdet vårt. Hun lo, la på telefonen og sendte en melding etterpå om at hun skulle ødelegge livet mitt om jeg kontaktet henne igjen. 

Igjen. Dette var en 30 år gammel lærer. Jeg var 19. Folk som ligger med opptatte menn er tragiske. 

Anonymkode: cb93b...0fe

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen i 9år og de to siste årene var han sammen med oss begge til han fant ut at det var elskerinnen han ville ha. 

Jeg kontaktet henne og takket henne for hjelpen. Hun fikk meg til å innse at han ikke var verdt å ha i livet mitt. Jeg hadde ikke mote til å slå opp med han og uten hennes hjelp hadde jeg blitt stuck med han for alltid. 

Hun dumpet han kort tid etter😂

Anonymkode: 91535...36a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Flaut. For din del altså.

Anonymkode: c8e43...6db

 

På 18.4.2019 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke legger skylden på henne så slutt å plage hun med stygge smser da!!

Anonymkode: 92079...f29

Ærlig talt. Dersom en kvinne går etter gifte menn/menn i forhold, fortjener hun å høre det. Slike mennesker mangler skam og moral i livet og burde bli satt på plass. Jeg ville aldri gått etter en gift mann, det er bedriten oppførsel. Selvfølgelig er det mannen som er utro mot kona si som er drittsekken - men en kvinne som går etter slike menn er ikke et bra menneske.

Anonymkode: 24f45...6ac

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte henne en mld, ikke en rekke sms🤨

Poenget? Jeg var rasende, livet vårt falt i grus. Hun ligger med min mann, i min seng. Skulle jeg ikke reagere? Og ja, jeg hev mannen ut. 

Det var en opplevelse jeg ikke unner noen. Det er ikke hennes ansvar, men hvor er moral og empati? 

Anonymkode: e540b...334

Folk som gjør slike ting mangler moral og empati. Dersom du går til sengs med en person du vet har en partner, så gjør du noe du vet er galt, men du velger å drite i det. Ikke bry deg om de som forsvarer slike folk, mulig de selv har en sånn umoralsk oppførsel. 

Anonymkode: 24f45...6ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, NotYou skrev:

Tar man typen i utroskap bør man i alle fall være sikker på at den andre parten visste om forholdet. Var lite moro å få den meldinga i en alder av 15 år. Jeg var uviten om at han hadde dame, og blind av forelskelse.. 

Det er en helt annen sak dersom du ikke visste at han hadde kjæreste. 

Anonymkode: 24f45...6ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotYou
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en helt annen sak dersom du ikke visste at han hadde kjæreste. 

Anonymkode: 24f45...6ac

Ja, men tror ikke alle koner/kjærester er klar over dette før de evt sender ei hatmelding til dama de vet typen har vært med? Enkelt hvis man finner ut av det via sms der f.eks elskerinna skriver noe om at han har dame, men hvordan kan kjæresten ellers være sikker på at tredjeparten er klar over at hun eksisterer? Mange menn sier nok at de er single. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Vel, det var helt nødvendig. Jeg legger ingen skyld på henne, jeg var rasende og knust- tok de på fersken. 

Anonymkode: e540b...334

var det søstra di?

Anonymkode: 186fa...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen oppdager utroskap, så raser verden sammen. Alle følelser kommer ut. Du kan gjøre veldig mye rart/stygt. Det er følelser du ikke viste du hadde. Noen raser, noen tyr ti vold, noen går i kjelleren. 

En i fam hadde en elskerinne. Gift i 15 år. Hadde ikke tanker om å forlate konen. Elskerinnen var desperat for å få han. Hun begynte å kjøre frem og tilbake foran deres hus. Vi vet i dag, at hun med vilje ble gravid, i håp om at han forlot kone og barn. Da fikk konen vite hva som skjedde, og han måtte flytte ut. Elskerinnen sa opp jobb, og flyttet rett inn til han. Ungene var sinte, de fikk problemer med å takle dette. Det kom som lyn fra klar himmel. 

Elskerinnen var godt bemidlet, hun som betalte pengene for å kjøpe konen ut. Noe konen ikke viste da. De hadde et nydelig hjem. Mann og elskerinne flyttet inn. Kone og barn inn på en liten leilighet. Kone med veldig dårlig råd. Etterhvert fikk dette paret tre barn. Hvordan reagerte kona? Gikk rett i kjeller, fikk innleggelse. Hvordan det gikk med paret? Ikke bra. Han innrømmer selv i dag, at dette ikke var meningen. Ungene fra første ekteskap har omtrent ikke kontakt. En kvinne var med å rasere en fam. 

I dag 20 år etterpå, har endelig kone nr1 det bra. Hun gikk i kjeller, men hun kunne ha reagert på en annen måte. 

Sjalusi er farlig. Og folk kan drepe om de blir presset i et hjørne. Nå har kone nr 2 fått hus og eiendommer overført på seg. Hun har sørget for at hans første barn ikke får noe. Deres felles barn kjenner ikke de andre søsknene. 

Han har vært et kryp, spør du meg. De lever i et veldig dårlig ekteskap også. 

Anonymkode: 890dc...f1e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen oppdager utroskap, så raser verden sammen. Alle følelser kommer ut. Du kan gjøre veldig mye rart/stygt. Det er følelser du ikke viste du hadde. Noen raser, noen tyr ti vold, noen går i kjelleren. 

En i fam hadde en elskerinne. Gift i 15 år. Hadde ikke tanker om å forlate konen. Elskerinnen var desperat for å få han. Hun begynte å kjøre frem og tilbake foran deres hus. Vi vet i dag, at hun med vilje ble gravid, i håp om at han forlot kone og barn. Da fikk konen vite hva som skjedde, og han måtte flytte ut. Elskerinnen sa opp jobb, og flyttet rett inn til han. Ungene var sinte, de fikk problemer med å takle dette. Det kom som lyn fra klar himmel. 

Elskerinnen var godt bemidlet, hun som betalte pengene for å kjøpe konen ut. Noe konen ikke viste da. De hadde et nydelig hjem. Mann og elskerinne flyttet inn. Kone og barn inn på en liten leilighet. Kone med veldig dårlig råd. Etterhvert fikk dette paret tre barn. Hvordan reagerte kona? Gikk rett i kjeller, fikk innleggelse. Hvordan det gikk med paret? Ikke bra. Han innrømmer selv i dag, at dette ikke var meningen. Ungene fra første ekteskap har omtrent ikke kontakt. En kvinne var med å rasere en fam. 

I dag 20 år etterpå, har endelig kone nr1 det bra. Hun gikk i kjeller, men hun kunne ha reagert på en annen måte. 

Sjalusi er farlig. Og folk kan drepe om de blir presset i et hjørne. Nå har kone nr 2 fått hus og eiendommer overført på seg. Hun har sørget for at hans første barn ikke får noe. Deres felles barn kjenner ikke de andre søsknene. 

Han har vært et kryp, spør du meg. De lever i et veldig dårlig ekteskap også. 

Anonymkode: 890dc...f1e

Man må være to om å få barn

Anonymkode: d1a3d...8ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Ja. Etter at det ble oppdaget, avtalte mannen og jeg at vi skulle prøve igjen, og han skulle avslutte med henne. Jeg tok kontakt med henne og orienterte om det, ba om forståelse for dette og at hun ikke tok kontakt med ham igjen. Fem minutter senere sendte hun melding til ham og prøvde å overbevise ham om å gå fra meg likevel. Etter det har hun ført en aggressiv krig mot meg i flere måneder. Hun ga seg til slutt. 

Anonymkode: 0548d...ec1

Bare veldig nysgjerrig... Hva i alle dager sa han til oppførselen hennes? Slengte han drit om henne, når det var han som hadde lurt henne? Hadde han egentlig forventet noe annet? Du hadde nok fått hele og fulle sannheten fra henne, om du hadde klart å lytte. 

Anonymkode: 1c092...a97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi var bare tenårings kjærester. 

Men jeg trodde det skulle være oss, men han startet å behandle meg dårligere og dårligere. Så når jeg fant litt en samtale mellom han og en annen jente på nett, så ringte jeg henne for å spørre akkurat hva som foregikk? Jeg hadde begynt å mistenke at han ikke var til å stole på, så ville ha all informasjon om kontakten de i mellom slik at han ikke kunne lure seg unna med løgner. Hun var skikkelig grei, ble forbannet når hun fant ut at han hadde kjæreste, og delte absolutt alt om hva han hadde sagt. Dessverre var jeg forelsket og dum som ett nek, så jeg ga han en ny sjanse. Men hun hadde ingen slike svakheter, og han hadde fått så ørene flagret når han prøvde å kontakte henne igjen. Hun saboterte også begynnelsen på andre flørter når hun så han viste interesse for andre jenter (fikk vite det senere). Så i mitt tilfelle så var kontakten for å "ta han", pluss fortelle hva vår situasjon var.  Selv om hun beskrev det hele som bare en uskyldig flørt fra det hun trodde var en singel gutt,  så fikk den kontakten mer konsekvenser for han enn det jeg klarte å prestere. 

Jeg kan ikke huske hva hun het, og jeg møtte henne aldri. Men jeg kommer bestandig til å ha gode tanker om den jenta, skulle bare ønske jeg hadde avsluttet forholdet når jeg fant ut om henne. Hadde sluppet mye hjertesorg og ydmykelse.

Anonymkode: 29594...ba9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke tanker om å forlate konen. 

 

Anonymkode: 890dc...f1e

Du forlater kona i det du velger å være utro

Anonymkode: d1a3d...8ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...