Gå til innhold

Mannen har endelig gått med på åpent forhold, hvordan finne noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det heter, men finnes også internettsider for folk i forhold som er ute etter seksuelle forhold på si. Cupido er noe dekkende, Tinder har noen begrensninger på små steder.

Ellers tror jeg du nok må øve deg på å lese mulighetene og ta kontakt med aktuelle mennesker utenfor nett. Som dame er du per deffinisjon attraktiv. Barbert mus kan ha sin fanskare, men du får til med hår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får i alle fall spille med åpne kort overfor alle du møter på din nye vei. Skriver du profiltekster om deg selv på steder på nettet, skriv alltid til slutt "Lever i et åpent ekteskap. Det har jeg tenkt å fortsette med" for eksempel. Vær klar på hva du ønsker. Er det en fast partner du kan møte hjemme hos han eller på hotell du er ute etter? Eller vil du ha en ny hver måned?

Husk kondom, uten unntak, og skriv alltid en melding til mannen din om hvilken adresse du er på og send sms med den infoen. Ta gjerne et bilde av den nye fyren også, og send det også.... Skulle noe oppstå, har mannen din info og bilde å gi til politiet, selv om du er blitt ranet eller fratatt mobil osv.

Anonymkode: a2d67...122

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sparkling_Pink skrev:

Barbert mus kan ha sin fanskare, men du får til med hår også.

OMG, det må da finnes bedre menn enn menn som er opptatt av sånne ting!

Tvilsomt at ts er 22 år, vel?

Anonymkode: b15e6...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, visp skrev:

Et åpent forhold er jo et åpent forhold, haha.

Sant nok :lur:

Anonymkode: b15e6...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder funker, xHamster funker, nakenprat funker, FetLife funker.....

Brukte mest xHamster selv, og møtt mange hyggelige, man må såklart alltid luke litt ut noen tullinger osv. Men ingen mislykka treff, fordi vi brukte tid på å chatte først.....

Noen menn jeg snakket med tok opp akkurat det tipset, snakke litt først, finne ut at man liker det samme, At den andre respekterer de grensene man setter.  De hadde hatt en haug med mislykka treff, men ikke etter de slutta å treffe fort, og heller tok seg litt tid til å chatte. Er folk seriøse så gjør de det.

Opprettet Tinder etterhvert og, fullt mulig med anonymitet der også, og tok meg vel ikke lenger enn 1 uke før jeg hadde 5-6 veldig aktuelle.....

Overraskende hvor kjekke de var også..... For jeg er ingen sylfide eller utrolig pen, men en kropp som bærer merket etter noen svangerskap, stor overvekt tidligere osv.... Men det var kjekke hyggelige og oppegående menn som også satte pris på chat i tillegg......

Go for it!

Men, vær tydelig, ovenfor deg selv og andre på hva du ønsker. Og ikke se på det som en løsning på problem i forholdet, det er ingen løsning. 

Vi har tatt en pause fordi vi innså at vi hadde ting å jobbe med i forholdet, kan hende vi åpner igjen senere. Viktig at begge kan stoppe opp dersom man trenger fullt fokus på forholdet.

Regner med dere har snakket mer rundt det enn å bare kjøre på, kan han også treffe andre, hvor godt kan man kjenne folk man treffer, skal det kun være fremmede, kun utenfor egen by, kun engangstreff, kan man ha fast person man treffer, hva gjør man hvis følelser dukker opp, hva om han treffer noen og gjør damen gravid, osv...... 

Vi lærte at vi hadde ikke snakket nok før vi åpnet første gang, så vi snakker mye om ting nå selv om det ikke er aktuelt å åpne akkurat nå. 

Anonymkode: 75caa...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/17/2019 at 9:01 PM, AnonymBruker said:

Etter flere år uten sex eller forklaring på hvorfor han ikke vil ha sex, har mannen endelig sagt seg enig i at vi bør ha et åpent forhold. Jeg er helt utsultet på sex, men hvor finne noen? Sånne shady sexsider på nett er ikke en variant, og jeg er helt ute av datinggamet. Hvordan gjør man seg attraktiv for en mann? Hvordan ta kontakt?

Anonymkode: c3770...2e9

Hvorfor er han ikke interessert i deg? Er du utrent? Overvekt? Ta et realistisk selvbilde før dundra ute i verdern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...