Gå til innhold

Mannen har endelig gått med på åpent forhold, hvordan finne noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter flere år uten sex eller forklaring på hvorfor han ikke vil ha sex, har mannen endelig sagt seg enig i at vi bør ha et åpent forhold. Jeg er helt utsultet på sex, men hvor finne noen? Sånne shady sexsider på nett er ikke en variant, og jeg er helt ute av datinggamet. Hvordan gjør man seg attraktiv for en mann? Hvordan ta kontakt?

Anonymkode: c3770...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ASL?

Du er dame. Dette er lett. Ut med deg... Resten går av seg selv.

Anonymkode: bf96d...da4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett! Uansett, last ned tinder, og matche med folk der. Kommer dere i prat så sier du at du ikke er ute etter noe seriøst. Prøv å møt dem ganske fort, de som faktisk har tenkt å treffe deg og ligge med deg driver ikke og nøler og chatter i en evighet først. Har opplevd at folk er veldig gira, for så å ikke møte opp når vi skal treffes. Sånt må man være forberedt på. 

Anonymkode: 162b4...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ASL?

Du er dame. Dette er lett. Ut med deg... Resten går av seg selv.

Anonymkode: bf96d...da4

Ikke så lett. Har ikke vært forsøkt sjekket opp de siste ti år.

Anonymkode: c3770...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna kg folk i hvert fall ;) 

Anonymkode: 24f3c...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5

Sier som en over her. Du er dame. Det er verdens enkleste sak å ordne seg sex. Prøv ut nakenprat eller cupido.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke så lett. Har ikke vært forsøkt sjekket opp de siste ti år.

Anonymkode: c3770...2e9

Er det derfor han ikke vil ha sex...tar du vare på deg selv?

Anonymkode: d6a7f...02f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaller det shady sexsider, men har selv god erfaring med for eks cupido, mye bedre enn tinder for å si det sånn. 

Anonymkode: 0e05a...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det derfor han ikke vil ha sex...tar du vare på deg selv?

Anonymkode: d6a7f...02f

Ja, det gjør jeg. Er slank, alltid velstelt, får komplimenter fra folk på jobb og likes/kommentarer på Facebook og Instagram

Anonymkode: c3770...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør først vite om dette er noe for deg. Sjansen er jo stor for at du vil ut av forholdet med mannen din om du treffer på den riktige.

Syns det er så mange som bagatelliserer hva et åpent forhold faktisk betyr. Ikke bare for deg og din mann, men resten av familien også. Det vil jo merkes at du treffer noen etterhvert.

Anonymkode: e3e7d...467

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv det samme innlegget uten anonymfunksjon og så et det bare å begynne å filtrere. Helt seriøst, så enkelt er det.

Men du vil sikkert ha litt mer. Spenningen, oppbyggingen, romantikken. Gå ut alene og ta deg noen drinker på et utested. Kle deg bra, smil, senk skuldrene og se hva som skjer. 

Anonymkode: 2b4fc...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til hvilken som helst pub. Spesielt der det er dans. 

Anonymkode: 4b387...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du bør først vite om dette er noe for deg. Sjansen er jo stor for at du vil ut av forholdet med mannen din om du treffer på den riktige.

Syns det er så mange som bagatelliserer hva et åpent forhold faktisk betyr. Ikke bare for deg og din mann, men resten av familien også. Det vil jo merkes at du treffer noen etterhvert.

Anonymkode: e3e7d...467

Strengt tatt er det vel verre å leve i et forhold uten intimitet, enn det er å leve i et åpent forhold hvor man i det minste har noen mulighet til å oppleve glede?

Anonymkode: b15e6...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der har jeg tenkt på hver gang jeg leser om partnere som vil åpne forholdene (har bare lest om det her på kg) at, herregud for en jobb man har i vente for å finne noen man trives med.

Det er nok mye jobb som ligger foran deg for å finne noen ja. Du er helt ute av gamet, som du sier.

Lag deg en profil på Tinder og spesifisèr at du ikke er ute etter et forhold. Men så begynner letingen da. Du må nok møte endel før det blir en tosidig match. Om du ikke har en kamerat du kan bruke da. Det er vel det enkleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som foreslår tinder: Er det ikke sånn at hvem som helst kan se at man er på jakt der? 

Da kan hun jo like godt legge ut HI som status på facebook, sette innstillingene til offentlig, og la den gå viralt!

Anonymkode: b15e6...50b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Strengt tatt er det vel verre å leve i et forhold uten intimitet, enn det er å leve i et åpent forhold hvor man i det minste har noen mulighet til å oppleve glede?

Anonymkode: b15e6...50b

Det er ikke det jeg snakker om.

Anonymkode: e3e7d...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det jeg snakker om.

Anonymkode: e3e7d...467

Neivel. 

Det er det vi andre snakker om. Les HI, hvis det er vanskelig å holde tråden.

Anonymkode: b15e6...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter flere år uten sex eller forklaring på hvorfor han ikke vil ha sex, har mannen endelig sagt seg enig i at vi bør ha et åpent forhold. Jeg er helt utsultet på sex, men hvor finne noen? Sånne shady sexsider på nett er ikke en variant, og jeg er helt ute av datinggamet. Hvordan gjør man seg attraktiv for en mann? Hvordan ta kontakt?

Anonymkode: c3770...2e9

Hvorfor er dere fortsatt gift om du ikke får det du trenger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som foreslår tinder: Er det ikke sånn at hvem som helst kan se at man er på jakt der? 

Da kan hun jo like godt legge ut HI som status på facebook, sette innstillingene til offentlig, og la den gå viralt!

Anonymkode: b15e6...50b

Et åpent forhold er jo et åpent forhold, haha. Ok, jeg vet ikke helt hvordan Tinder funker, men kan man ikke anonymisere seg litt der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Neivel. 

Det er det vi andre snakker om. Les HI, hvis det er vanskelig å holde tråden.

Anonymkode: b15e6...50b

Kutt ut. Det er ikke til deg jeg svarte.

Anonymkode: e3e7d...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...