Gå til innhold

jenter, hvordan vil dere bli sjekket opp på dagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 hours ago, AnonymBruker said:

Og hva er så daygaming?

Anonymkode: 59fe7...f85

https://www.google.com/search?rlz=1C1BLWB_enNO561NO561&ei=VkK4XOyYM7CGk74P6duKkAE&q=daygame+pick+up+artists&oq=daygame+pick+up+artists&gs_l=psy-ab.3..0i22i30.3916.9152..9463...2.0..1.305.2747.18j4j2j1......0....1..gws-wiz.......0i131j0j0i10j0i67j0i19j0i22i30i19j0i22i10i30i19j0i22i10i30j0i13i30i19j0i13i5i30i19j0i8i13i30i19j0i13i30j0i13i5i30j0i8i13i30.OgEKX_MsD8I

 

Bare å Google: er mye YouTube ute også, bl.a. av folk som driver daygame i Oslo.

Et konsept innunder sjekketeori generelt folk i PUA-miljøet bruker.

Finnes forskjellige grader av ''direkthet'': den beste i Norge er kanskje den situasjonelle.

Anonymkode: d30c1...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Noenlundelikefremt

Jeg sjekket opp samboeren min på en halvfull trikkevogn. Vanskelig å si, men tror jeg brøt noen av reglene nevnt i denne tråden. Men, samboeren har fortalt meg at vi skal være utrolig glade for at hun var i spesielt godt humør den dagen, at hun var våryr og, ikke minst, at jeg ikke tok kontakt to minutter før. Da satt hun nemlig og gjemte seg for en gammel bekjent hun på død og liv ikke ville møte.

Jeg hadde med andre ord griseflaks. Dessuten, vi hadde sittet på den trikken sammen flere ganger og blikkflørtet mye og jeg følte meg ganske trygg på gjensidig interesse. Hun har bekreftet at hun likte blikkflørtingen, men tanken på at det skulle bety noe mer hadde aldri slått henne. Igjen, jeg gjorde nok det meste feil, men hadde flaks med timingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noenlundelikefremt skrev:

Jeg sjekket opp samboeren min på en halvfull trikkevogn. Vanskelig å si, men tror jeg brøt noen av reglene nevnt i denne tråden. Men, samboeren har fortalt meg at vi skal være utrolig glade for at hun var i spesielt godt humør den dagen, at hun var våryr og, ikke minst, at jeg ikke tok kontakt to minutter før. Da satt hun nemlig og gjemte seg for en gammel bekjent hun på død og liv ikke ville møte.

Jeg hadde med andre ord griseflaks. Dessuten, vi hadde sittet på den trikken sammen flere ganger og blikkflørtet mye og jeg følte meg ganske trygg på gjensidig interesse. Hun har bekreftet at hun likte blikkflørtingen, men tanken på at det skulle bety noe mer hadde aldri slått henne. Igjen, jeg gjorde nok det meste feil, men hadde flaks med timingen.

Dette er hvorfor jeg ikke greier å gi råd her..for den dagen det fungerer så er det nok fordi mange tilfeldigheter spiller på lag og at ting bare klaffer. 

Anonymkode: 83012...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kunnskap + 50/50 flaks er helt avgjørende.

Kunnskapen trenger heller ikke å være ervervet gjennom sjekketeori, men man uttøver uansett en kunnskap som kan teoretiseres tilbake til en eller annen sjekketeoretisk skole.

Anonymkode: d30c1...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Får disse innleggene dere til å føle dere bedre? 😳😢

TS, der er absolutt lettere å svare på hva jeg ikke like for har til gode å like det. Å føle meg presset opp i et hjørne uten mulighet til å unnslippe situasjonen, det må være en "out". Å føle at vi blir underholdning for andre, når flere rundt får med seg hva som skjer. At han helt åpenbart har en innøvd rutine, merkes tydelig på at han neste ikke responderer på det jeg sier. 

Anonymkode: 83012...4eb

Det med "out" prøver man å implintere i sjekketeori. Slik at presset blir mindre.

Da pleier gutten/mannen ofte å si " Jeg må dra fordi jeg må rekketoget om x minutter , men jeg måtte bare komme bort..."

Da forstår du at han ikke kommer til å klenge.

Det med sosialt press. Husker det var en situasjon hvor vi stod på busstoppet, og jeg gikk bort til en jente for morro. Da stod det jo masse folk rundt. Da fikk jeg som veldig nervøst svar: "Jeg er ikke sånn" før hun skyndte seg inn i bussen. Jeg måtte bare le.

Men har fått til mange ganger. Endt opp med noen dates samme dagen hvor vi har tatt en øl mdit på lyse dagen.

Det er veldig mye tilfeldigheter føler jeg. Men samtidig må du jo være noen lunde kjekk og ha en form for verdi for jenta. Det med utseende; Det er derfor man blir stående og snakke. Man prøver å finne fellesinteresser og noe man setter pris på ved den andre personen, slik at du ikke føler at utseende er den eneste grunnen.

Dette er jo mye vanskeligere enn i en sosial sirkel eller når man har et referansepunkt som skole/jobb, for da har man en "unnskyldning" for å flørte. Og motparten vet ikke om du liker en. Mens på dagen viser du jo interesse med en gang du kommer bort og derfor prøver man å jevne det ut, slik at man fremstår som "Jeg liker deg, men jeg er ikke sikker, kanskje."

Anonymkode: 8f108...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det med sosialt press. Husker det var en situasjon hvor vi stod på busstoppet, og jeg gikk bort til en jente for morro. Da stod det jo masse folk rundt. Da fikk jeg som veldig nervøst svar: "Jeg er ikke sånn" før hun skyndte seg inn i bussen. Jeg måtte bare le.

Hva sa du/gjorde du?

Anonymkode: 59fe7...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instant-date er jo ofte selve målet med sjekking på dagtid/daygaming.

Anonymkode: d30c1...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menn som ikke sjekker meg opp i det hele tatt, men bare blir med i helt dagligdagse ting i livet mitt. Menn som bare blander seg selv inn i mine greier. 

Anonymkode: 2a8b2...cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg liker menn som ikke sjekker meg opp i det hele tatt, men bare blir med i helt dagligdagse ting i livet mitt. Menn som bare blander seg selv inn i mine greier. 

Anonymkode: 2a8b2...cb9

???

Anonymkode: 59fe7...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass enkel at 'hei' og det å gå rett på sak fungerer godt. Hvis man skal i gang med en samtale så vær genuin og interessert. Ingen tåpelige sjekketriks eller andre metoder som noen innbiller seg at er lurt. Da bør det gjøres med humor og ikke helt 100% seriøst i hvert fall. Kjipt å være selvhøytidelig om man drar noe slikt i hvert fall.

Det er stort sett ganske lett å gjennomskue sjekketriks osv uansett hvor flink noen påstår at de er.

Alle jeg har blitt interessert i har oppført seg helt vanlig og hyggelig. Hvis ei dame finner deg interessant så skal det ikke spesielt mye til og man trenger ikke å si noe spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker menn som ikke sjekker meg opp i det hele tatt, men bare blir med i helt dagligdagse ting i livet mitt. Menn som bare blander seg selv inn i mine greier. 

Anonymkode: 2a8b2...cb9

Helt enig. Menn som bare glir inn og blir en naturlig del av livet ditt fordi det er så selvfølgelig og naturlig at de befinner seg der. Slike som du får se hvem de er før de begynner med noe hint om noe mer.

Anonymkode: 73baf...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke bli sjekket opp i det hele tatt. Vær deg selv og normal og la ting gå derfra. Er jeg interessert får du vite det. Orker ikke sånne påtatte sjekketriks og slikt, vær heller ærlig. Du får ja eller nei, ikke noe mer komplisert enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Hva har "kjekk og motebevisst" å gjøre med om du fremstår creepy eller ikke?

Anonymkode: cffc3...b6a

Det har selvfølgelig noe å si....

Anonymkode: 9c10e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har selvfølgelig noe å si....

Anonymkode: 9c10e...c05

Ja. Helt klart.

Ser du bra ut og ser ut som en som tar vare på seg selv kan du gjøre flere feil og komme deg unna med det.

Du får automatisk tildelt en verdi om at du ihvertfall noen lunde er oppegående og normal.

En som kler seg trashy vil jo måtte gjøre mer fordi han allerede starter fra et dårlig utgangspunkt.

Anonymkode: 8f108...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Helt klart.

Ser du bra ut og ser ut som en som tar vare på seg selv kan du gjøre flere feil og komme deg unna med det.

Du får automatisk tildelt en verdi om at du ihvertfall noen lunde er oppegående og normal.

En som kler seg trashy vil jo måtte gjøre mer fordi han allerede starter fra et dårlig utgangspunkt.

Anonymkode: 8f108...a28

Damer har sett på meg når jeg har vært trashy kledd. 

Anonymkode: 53dec...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer har sett på meg når jeg har vært trashy kledd. 

Anonymkode: 53dec...30e

Ja, og jeg har sett og hatt det morro med klovner på sirkus. Det betyr ikke at de er attraktive akkurat. De har en underholdningsverdi. Og det har kanskje også når du går kledd "trashy". Wow faktoren.

Anonymkode: 8f108...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...