Gå til innhold

Dramatisk eks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig gjort det slutt med kjæresten min. Vi er to damer som var sammen. Jeg gjorde det slutt fordi hun irriterer meg sånn, og hun er så opptatt av å prate om alt. Jeg er introvert og klarte ikke å møte hennes behov, så derfor gjorde jeg det slutt. Hun var ikke enig i avgjørelsen og ble knust. 

Vi har vært sammen i tre år og hun kjenner barna mine. Hun har gått "all in" så dette er et stort tap for dem. Jeg føler på litt dårlig samvittighet. Jeg prøver å si til eksen min at det er synd at vi ikke fikk det til. Hun er derimot veldig klar på at det var jeg som ikke fikk det til, at det var jeg som valgte å gå og at det er jeg som ikke kunne leve med henne. Hun er så frustrert for at jeg ikke ønsker å dra til familievernkontoret og hvorfor jeg bare gir opp. Jeg syns det er urettferdig, for det er jo ikke bare min skyld at vi nå ikke er sammen. Jeg kan ikke noe for at jeg er introvert og ikke liker å prate om ting. 

I tillegg pakket hun bare tingene sine og dro. Hun vil at jeg skal kjøpe henne ut så snart som mulig. Jeg har sagt at jeg helst vil at hun skal bo her litt så det ikke blir så vanskelig med ungene. I tillegg er det mye stress i livet mitt for tiden. Hun sier at dette ikke er aktuelt, men at hun mer enn gjerne samarbeider for å gjøre ting så skånsomt som mulig for ungene. Da skjønner ikke jeg hvorfor hun ikke bare kan bo her? 

Flere med vanskelige og dramatiske ekser? 

Anonymkode: c3ded...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt fair at hun ikke vil bo med deg etter du dumpet henne. Ser ikke noe dramatisk i det... Kjøp henne ut, og la henne dra. Hun synes helt sikkert det er ekstra vanskelig siden hun har følelser for deg, og det vil gjøre vondt å fortsette å bo med deg. Synes du er den vanskelige her. 

Anonymkode: c9919...692

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være et trolleinnlegg? 

Jeg syns du fremstår som veldig usympatisk, ts! Mener du at eksen din som du nylig dumpet og som garantert har følelser for deg enda skal fortsette å bo med deg? Klarer du i det

Anonymkode: 37520...196

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være et trolleinnlegg? 

Jeg syns du fremstår som veldig usympatisk, ts! Mener du at eksen din som du nylig dumpet og som garantert har følelser for deg enda skal fortsette å bo med deg? Klarer du i det hele tatt å forestille deg hvor vondt og vanskelig det må være for henne? Hva med barna som skal bo i en sånn stemning? 

Så må jeg få lov til å si at selvom du er introvert så kan du faktisk være voksen og snakke for deg. Selvfølgelig skal du ikke være i et forhold med ei som irriterer deg, men jeg tipper at hun syns det er like vanskelig å være stille som du syns det er å prate. Mannen min er introvert, og de første årene var turbulente for han taklet ikke å snakke om den minste ting en gang. Alt jeg sa ble møtt med sinne. Selv han, den minst pratsomme personen jeg vet om, har innsett at kommunikasjon ikke trenger å være så vanskelig. Når en introvert setter sine behov først så får dem styre krangelen. Det er voldsomt frustrerende for den andre parten som prøver å si noe om whatever. Du trenger ikke si særlig mye for å unngå en krangel liksom... 

Stakkars eksen din. Jeg håper at hun finner noen som er langt mer sympatisk enn deg, ts

Anonymkode: 37520...196

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvem du og eksen din er... Dere var vel forlovet å skulle snart gifte dere?

Syns du forlanger ganske mye av henne og gir henne lite rom etter du dumpet henne. 

Anonymkode: e3603...2e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det virjelig ikke hun som er problemet. Hun gjør jo alt rett, jo!

Anonymkode: 1941c...a7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo problemet her og eksen din gjør det riktige, nemlig ta hensyn til seg selv og barna. Bli voksen. 

Anonymkode: 3c4e0...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...